Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Znika plyn z chlodnicy
Autor Wiadomość
Jarcev 
Forumowicz
Dead before dishonor

Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 212
Skąd: KAtowice
Wysłany: 27-06-2011, 21:18   

Panowie bo ja wymieniałem tyle rzeczy ze jeszcze nie ogarnałem tego wycieku, ale martwi mnie to ze to chyba nie przy chłodnicy bo mi kapie spod silnika gdzies , najgorsze jest to ze jestem po wymianie rozrządu 5 tysi temu. Wie ktos gdzie kapie jak pompa jest rozszczelniona??
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
 
 
tomrom 
Forumowicz

Auto: Galant EA2A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: Lubin
Wysłany: 27-06-2011, 21:22   

Jarcev, masz instalację gazową?
 
 
 
Jarcev 
Forumowicz
Dead before dishonor

Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 212
Skąd: KAtowice
Wysłany: 27-06-2011, 21:23   

nie mam i nigdy nie było , rozrząd był wymieniany przez P Adamusa i uznał ze pompa nie kwalifikuje sie do wymiany .
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
 
 
tomrom 
Forumowicz

Auto: Galant EA2A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: Lubin
Wysłany: 27-06-2011, 21:27   

Skoro twierdzisz, że kapie Ci spod silnika to najlepszym sposobem jest po prostu z rana sprawdzić w którym miejscu jest kałuża pojechanie na kanał (bądź najazd) i dokładnie zerknąć gdzie jest mokro na silniku
 
 
 
Jarcev 
Forumowicz
Dead before dishonor

Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 212
Skąd: KAtowice
Wysłany: 27-06-2011, 21:30   

ok,jutro zobie fotke miejsca gdzie kapie
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
 
 
tomrom 
Forumowicz

Auto: Galant EA2A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: Lubin
Wysłany: 27-06-2011, 21:36   

Jarcev napisał/a:
Panowie bo ja wymieniałem tyle rzeczy ze jeszcze nie ogarnałem tego wycieku

Napisz jeszcze co konkretnie wymieniłeś
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23645
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-06-2011, 22:01   

Jarcev, to nie pierwszy przypadek gdy spec określił, że pompa jest OK, a niedługo po wymienie paska rozciekła się pompa, nie życze Ci tego, ale to możliwe.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Jarcev 
Forumowicz
Dead before dishonor

Auto: Mitsubishi lancer 08
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 212
Skąd: KAtowice
Wysłany: 27-06-2011, 22:24   

tomrom, znaczy ogólnie chodziło mi ze zaniedbałem ten wyciek przez inne zabawy typu wahacze , amory tarcze itp , przy rozrządzie poszedł org komplet poza pompą ;/ a jak to pompa to rolki i napinacz od nowa czy tylko pasek?? najgorsze jest to ze ja zgłaszałem przed wymianą rozrządu ze gdzies sobie pokapuje ale dostałem info ze tam nie i pewnie gdzies przy chłodni.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=zczgh2hM_KE
Ostatnio zmieniony przez Jarcev 27-06-2011, 22:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marcinzam 
Mitsumaniak

Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1192
Skąd: Dublin
Wysłany: 27-06-2011, 22:25   

robertdg napisał/a:
Jarcev, to nie pierwszy przypadek gdy spec określił, że pompa jest OK, a niedługo po wymienie paska rozciekła się pompa, nie życze Ci tego, ale to możliwe.


miałem tak samo w poprzednim aucie, 5 tyś po wymianie rozrządu padła pompa wody i trzeba było jescze raz rozbierać rozrząd , czyli się nie opłaca nie wymieniać odrazu
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-06-2011, 23:25   

Jarcev napisał/a:
a jak to pompa to rolki i napinacz od nowa czy tylko pasek??
Tylko pasek.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-06-2011, 00:01   

Hugo napisał/a:
Jarcev napisał/a:
a jak to pompa to rolki i napinacz od nowa czy tylko pasek??
Tylko pasek.

a nie można sobie założyć "starego" jak będzie wporzo? :?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-06-2011, 10:03   

Z tym paskiem nie ma też jakiejś tragedii, można założyć stary, ważne by pracował w tym samym kierunku. Lepiej sprawdź najpierw skąd cieknie.
 
 
winnipool 
Mitsumaniak

Auto: VW Passat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 1246
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-06-2011, 10:28   

To może i ja zagadnę o swój przypadek. Otóż od jakiegoś już czasu mam suszę w zbiorniczku jak przychodzę rano do samochodu. Ubywania z chłodnicy nie zauważyłem, cały czas jest poziom ok. Nie zauważyłem też żadnych plam, ani kałuż pod samochodem. Temperatura w normie. Czy ten zbiorniczek powinien mnie niepokoić? I czy może mieć to związek z gaśnięciem samochodu przy rozgrzanym silniku. 2.5 z gazem silnik
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14382
Skąd: Pruszków
Wysłany: 28-06-2011, 10:34   

winnipool napisał/a:
Czy ten zbiorniczek powinien mnie niepokoić? I czy może mieć to związek z gaśnięciem samochodu przy rozgrzanym silniku. 2.5 z gazem silnik


Tak, powinien. Koniecznie dolej i obserwuj czy nie ubywa. Na rozgrzanym silniku sprawdź temp reduktorów i temp filtra fazy lotnej, może być za zimny gaz i dlatego gaśnie.
 
 
winnipool 
Mitsumaniak

Auto: VW Passat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 1246
Skąd: Lublin
Wysłany: 28-06-2011, 10:45   

Zapomniałem napisać, że na benzynie też mu się zdarza zgasnąć z podobną częstotliwością co na gazie. Zaopatrzę się w płyn, doleję i będę badał.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.