Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nierówna praca silnika pomóżcie!!!
Autor Wiadomość
sadki91 
Forumowicz

Auto: PAJERO II 2.8 TDI, 96r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 44
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 23-06-2011, 10:19   nierówna praca silnika pomóżcie!!!

Witam
Mam problem nie mogę sobie poradzić z nierówną pracą silnika w moim pajero, myślałem że może to być źle ustawiony zapłon ale kumpel mechanik powiedział mi że wtedy auta ciężko by odpalało a mój miś odpala z pierwszego kopa.
Ostatnio zauważyłem że z rury wydechowej na jałowym biegu wylatuje dziwny dźwięk: "buch, buch, buch" (coś jak w traktorze ursus C330) , autu brakuje mocy i kopci przy wyższych obrotach.
Prosze o pomoc
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 23-06-2011, 10:51   

Typowe objawy zbyt późnego zapłonu, a ciężkie odpalanie w tym silniku dopiero zauważysz zimą. Niech Ci kumpel sprawdzi przede wszystkim ustawienie pompy, a jak będzie mimo wszystko dobre to lekko przyspieszyć zapłon - te pompy się zużywają.
Poza tym napisz kiedy to się zaczeło, coś było naprawiane? I co sprawdzone: powietrze w paliwie, filtr itp.
 
 
behemot 
Forumowicz
bubu


Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 27-06-2011, 21:17   

Koledzy w jaki sposób przestawić zapłon. W starym meśku luzowałem śruby mocujące breszka i zapłon przestawiony. W pajerce sie nie przyglądałem.
_________________
Stokrotka
 
 
hajmanek 
Forumowicz

Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 252
Skąd: gogle
Wysłany: 27-06-2011, 21:32   

Sa trzy sruby. Dwie z produ pompy, klucz 12 (bedziesz mial maly problem zeby odkrecic ta pomiedzy pompa a blokiem silnika) oraz trzecia w tylnej czesci pompy pod spodem (slabo ja widac i jesli dobrze pamietam to jest to 14)
 
 
behemot 
Forumowicz
bubu


Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 88
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 27-06-2011, 22:02   

ok dzieki Jutro wraca moja pajerka to se oblukam.
_________________
Stokrotka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.