Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie wolne obroty 2.2 DI-D
Autor Wiadomość
cimoch 
Forumowicz

Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-07-2011, 10:50   Wysokie wolne obroty 2.2 DI-D

Witam,

mam taki problem, auto podczas postoju ma dziwnie wysokie wolne obroty tak około 1,5 tys. Jak się porusza nawet wyrzucając na luz jest ok, czyli ok 850-900, jak tylko staję to znowu skok. Nie świeci się Check, czyli raczej błędów nie ma. Ma ktoś jakieś pomysły.
 
 
adrian71 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Intense+
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 134
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-07-2011, 12:17   

wydaje mi sie, że dobrym pomysłem jest odwiedzenie serwisu
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-07-2011, 12:32   

cimoch, wyłącz wentylator. Jeśli obroty spadną, to po prostu załączają się grzałki. Wystarczy albo skręcić na niższą temperaturę klimatronik, albo w początkowej fazie jazdy wyłączać wentylator.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 04-07-2011, 14:02   

rezon napisał/a:
Wystarczy albo skręcić na niższą temperaturę klimatronik
Włączenie kompresora klimatyzacji powoduje automatycznie wzrost obrotów jałowych, wyłącz w ogóle klimatyzację do testów. Może tu jest pies pogrzebany, że klima źle steruje silnikiem.
Spróbuj też stojąc w miejscu pokręcić kierownicą, wzrost ciśnienia w układzie wspomagania powinien spowodować wzrost obrotów, jeśli nie wzrastają, może to być wina czujnika.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-07-2011, 14:46   

elektryk napisał/a:
Włączenie kompresora klimatyzacji powoduje automatycznie wzrost obrotów jałowych
ale nie do ponad 1000obr. Taki wzrost powodują grzałki, które przy ostatnich "upałach" u mnie też się załączają.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 04-07-2011, 15:38   

Ja u siebie nie zauważyłem aby przy tych "upałach" wzrastały obroty ale może to moje przeoczenie tak czy inaczej grzałeczki się załączały powietrze było ciepłem natychmiast
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
cimoch 
Forumowicz

Auto: Outlander 3.0GT 2017
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Lut 2011
Posty: 40
Skąd: Białystok
Wysłany: 04-07-2011, 15:48   

dzięki za próbę pomocy, powodem okazał się pedał gazu, który na ośce delikatnie się utlenił, pomogło smarowanie i rozruszanie, auto wcześniej trochę stało i to mogło być przyczyną
 
 
toddy 
Forumowicz
Pakiet RALLITRONIC

Auto: Outlander II 2.0 DID Intense +
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2017
Posty: 54
Skąd: Uć, Aleks, Zgierz
Wysłany: 22-01-2017, 08:05   Re: Wysokie wolne obroty 2.2 DI-D

Trochę odgrzewam kotleta ale mam dokładnie tak samo:

cimoch napisał/a:
Witam,

mam taki problem, auto podczas postoju ma dziwnie wysokie wolne obroty tak około 1,5 tys. Jak się porusza nawet wyrzucając na luz jest ok, czyli ok 850-900, jak tylko staję to znowu skok. Nie świeci się Check, czyli raczej błędów nie ma. Ma ktoś jakieś pomysły.


Mam dwa pytania:

1) Co to za grzałki?
2) I czy faktycznie tak jest że obroty wzrastają jak one się załączają czyt. jak jest zimno a ja mam na climatronicu ustawione na auto na 22 stopnie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.