 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przekldanie hamulcow... |
Autor |
Wiadomość |
Murmur [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2006, 13:04 Przekldanie hamulcow...
|
|
|
Witam,
Mam takie pytanko. Jest sobie Colt, rocznik 94, silnik 1.8. Czy jest mozliwosc, aby przelozyc hamulce na te z 1.6. hamulce, tzn. tarcze i zaciski? Chodzi mi o to czy da rade bez koniecznosci zmiany jazma? Z goy dzieki za pomoc... |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 19-11-2006, 13:16
|
|
|
Murmur napisał/a: | Jest sobie Colt, rocznik 94, silnik 1.8. |
czyli colt GTi.
Murmur napisał/a: | Czy jest mozliwosc, aby przelozyc hamulce na te z 1.6. hamulce, tzn. tarcze i zaciski? |
yyy sorki ale ja tu czegos nie rozumiem ...
chcesz hamulce z colta 1,6 (113kucy) przelozyc do tego 1,8 (140 kucy)
jedno podstawowe pytanie PO CO jaki jest w tym sens, bo ja nie widze zadnego. w colcie 1,6 sa slabsze hamulce niz w 1,8 , tak wiec przekladajac je , zmiejszymy skutecznosc hamowania, co wydluzy droge hamowania ...
jak dla mnie , bez sensu ... |
|
|
|
 |
Murmur [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2006, 14:04
|
|
|
Kolega pyta, ja nic nie chce na razie przekladac:) Sam tez sie nad tymzastanawialem, ale wszystko wskazuje na to, ze ma klienta, ktory sobie tak zazyczyl... nie wnikam:) |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 19-11-2006, 14:20
|
|
|
Murmur napisał/a: | ze ma klienta, ktory sobie tak zazyczyl... nie wnikam |
mi do glowy przychodzi tylko jedno . klient gamon , samobojca, kamikadze ... |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 19-11-2006, 14:30
|
|
|
Rafal_Szczecin napisał/a: | klient gamon , samobojca, kamikadze |
Rafał: argumenty, bo to co napisałeś wyżej jakoś mi nie wystarcza... drogi hamowania podaj czy coś takiego... zużywanie się elementów... a nie od razu opinia o kliencie |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Murmur [Usunięty]
|
Wysłany: 19-11-2006, 14:34
|
|
|
A czy ktorys z szanownych kolegow, zamiast rozwodzic sie nad sensem calej akcji, moglby po prostu udzielic odpowiedzi na moje pytanie? Bo tak to mozemy sobie pierdziec i caly tydzien, natomiast ja chcialbym jedynie wiedziec, czy technicznie taka operacja nie powinn sprawiac problemow. Bardzo bede wdzieczny za odpowiedz.
PS. Znam powody, dla ktorych klient chce tak, a nie inaczej, ale nie to jest tematem mojego posta... |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 19-11-2006, 14:37
|
|
|
Tomek, jak dobrze wiesz, raczej normalna rzecza nie jest zamienianie mocniejszego zestawu hamulcowego na slabszy .
gdyby rzecz ta dziala sie na odwrot ( z 1,8 do 1,6 to bym zrozumial ) a tak to klient dziala na wlasna nie korzysc, wydajac przy tym pieniadze.
dziala na swoja nie korzysc bo :
- bedzie musial czesciej wymieniac klocki/tarcze
- zestaw ten bedzie napewno mniej wydajny od 1,8 a co za tym idzie
- auto bedzie mialo dluzsza droge hamowania
nie rozumiem po co ktos chce isc na tak desperacki krok dlatego nazwalem go jak widac .
ale to jest tylko moje indywidualne zdanie, i nie kazdy musi sie z nim zgadzac.
Marmur, co do Twojego pytania, wydaje mi sie , ze trzeba spojrzec w manuale i wtedy juz wszystko bedzie jasne . |
|
|
|
 |
|
|