 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[1G 90-94] Wyrzuca płyn chłodniczy |
Autor |
Wiadomość |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-04-2010, 12:44
|
|
|
kamil4711 napisał/a: | zadne tam wynalazki |
Mitsuboshi to jest pasek zakładany w fabryce przez Mitsubishi, więc wszystko inne to wynalazek.
MATi1G napisał/a: | kamil4711 napisał/a:
zakładaj GATES ( sprawdzone , wytestowane ),
ale są dużo droższe |
Ceny Gates, Conti, Mitsuboshi są poruwnywalne. Gates zły nie jest tylko uważaj przy kupnie (jeśli się zdecydujesz) ponieważ jest dużo podrubek.
MATi1G napisał/a: | Sam mam takie , to jest OEM pod inną nazwą, robi je ta sama fabryka z tym ze pod nazwą Mitsuboshi i Mitsubishi, |
Mitsuboshi to są dokładnie oryginalne paski Mitsubishi. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
MATi1G
Forumowicz
Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2009 Posty: 337 Skąd: WWA/Raszyn
|
Wysłany: 09-04-2010, 13:32
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | Ceny Gates, Conti, Mitsuboshi są poruwnywalne. |
http://topendpower.pl/go/...ery_words=gates
chyba mamy namyśli różne paski firmy Gates, ja mówie o tych co są w linku
do GS'a paski Mitsuboshi albo Topline są najlepsze,do wersji w turbo rozważałbym juz paski Gates te co są w podanym przeze mnie linku... |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-04-2010, 14:01
|
|
|
MATi1G napisał/a: | chyba mamy namyśli różne paski firmy Gates |
MATi1G, powinieneś odróżniać Gates od Gates Rancing.
Pierwszy z brzegu http://www.allegro.pl/ite...zadu_gates.html |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
kamil4711
Forumowicz

Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 15 Cze 2009 Posty: 197 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 09-04-2010, 15:03
|
|
|
Cytat: | ale są dużo droższe |
miałem namyśli gates , a nie gates racing , wiadomo ze te drugie sa lepsze ale te pierwsze to koszt ok 35 zl a i tak sa wytrzymale, jak bym mial zakladac cos z racing to pewnie jakiś kevlar , troche drozsze od racing ale pewnie bym nie musial juz wiecej zmieniac paska , kiedys chcialem kpl, kevlaru zamowic w topendpower ale bym musial z miesiąc czekac , bo do 420a ciezko o taki coś , a zalozylem kiedyś boscha , jeździłem dokladnie 7 dni i pękł na połowe |
|
|
|
 |
skiba220v
Mitsumaniak
Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 45 Skąd: Gdańsk/Kętrzyn
|
Wysłany: 25-04-2010, 19:39
|
|
|
Witam ponownie Kolegów, odgrzewam temat gdyż auto wrocilo z naprawy. Wszystko bylo tak jak mówił Adaho_krak [otrzymuje pomogł] - uszczelka wydmuchana, w dodatku az w 4 miejsach. Zalozono mi nową, oprocz tego glowica wyczyszczona, wyszlifowana - praktycznie jak nowa. Przy okazji wymienilem cały rozrząd[pasek roz. balans i napinacze], świece, uszczelniacze zaworów i uszczelki pod kolektorem wydechowym i pokrywą zaworów.
Teraz elegancko. Samochód pieknie chodzi, jest bardziej dynamiczny i ciszej pracuje. Dzieki wszystkim za opinie i porady a przede wszystkim pomoc.
Temat mozna zamknąc |
|
|
|
 |
LowRider
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4g63 NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010 Posty: 7 Skąd: Z daleka
|
Wysłany: 29-04-2010, 00:10
|
|
|
Heh miałem identyczną przypadłość tylko w 4G36 Płynu ubywało , węże Twarde, chłodnica zapowietrzona , płyn się Gotował , auto przy ruszaniu i śmiganiu zdecydowanie głośniejsze i na dodatek przy ruszaniu szarpało jak szalone - Wynik ? Uszczelka pod głowicą , ale zrobiłem całą głowicę , pasek rozżądu i balans , śruby głowicy , całkowity koszt 1200 zł Ale teraz bajeczka |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11-07-2011, 12:55
|
|
|
Odświerzam bo mam to samo co w pierwszym poscie tyle że uszczelka mi żle strzelła w styczniu i mam wymienioną więc teraz powinno być ok ..... a tu na wolnych obrotach delikatnie sie grzeje i jak patrzę do zbiornika wyrównawczego jest pełny po brzegi a póżniej jak oglądam na zimno ten płyn jakby wrazca zpowrotem ....... .... i nie wiem co robic bo jak jest tyle w zbiorniku to nie ma w układzie .......... zastanawiam sie czy nie jechac reklamować tej wymiany uszczelki ale czy to będzie to ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
szeskey
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 57 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-07-2011, 17:02
|
|
|
miałem identyko waliło płynem z przelewu i na forum podpowiedziano mi że korek .założyłem nową uszczelke pod korek wlewu i koniec kłopotów tak że sprawdz bo układ sie zapowietza i powietrze wypycha płyn :/ odpowietrzyć dolać płynu zakrecić i jak nowka mam nadzieje .Szkoda by było jak by to poszła uszczelka pod głowica , bo tylko koszta
Pozdr |
_________________ szybkie kobiety i piękne samochody
 |
|
|
|
 |
krzypolo
Mitsumaniak

Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 958 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14-07-2011, 14:45
|
|
|
Poświęciłem trochę czasu a właściwie musiałemgdyz nagle straciłem dużo płynu w drodze do pracy ......odstałem ze 40 min (dobrze że wyjechałem wcześniej) dolałem wody i po przejechaniu 4km znów nie było ....... miałem najczarniejsze myśli ...... przed chwilą byłem przy samochodzie uzupełniłem plyn i popracował silnik z 40 minut z otwartym korkiem i nic temp ok , wentylator się załącza żadnych wycieków ....... dopiero gdy zamknąłem korek było cisnienie i eureka ..... dolny wąż idący do lub z nagrzewnicy ( nie pamiętam jaki to ) pęknięty ..... płyn kapał ciurkiem ...... mam pytanie - Wie ktoś jakie są wynmiary tego wężą ? tzn średnica jai i gdze mam kupic ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|