Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Wyrzuca płyn chłodniczy
Autor Wiadomość
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-04-2010, 12:44   

kamil4711 napisał/a:
zadne tam wynalazki


Mitsuboshi to jest pasek zakładany w fabryce przez Mitsubishi, więc wszystko inne to wynalazek.
MATi1G napisał/a:
kamil4711 napisał/a:
zakładaj GATES ( sprawdzone , wytestowane ),

ale są dużo droższe

Ceny Gates, Conti, Mitsuboshi są poruwnywalne. Gates zły nie jest tylko uważaj przy kupnie (jeśli się zdecydujesz) ponieważ jest dużo podrubek.
MATi1G napisał/a:
Sam mam takie , to jest OEM pod inną nazwą, robi je ta sama fabryka z tym ze pod nazwą Mitsuboshi i Mitsubishi,


Mitsuboshi to są dokładnie oryginalne paski Mitsubishi.
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
MATi1G 
Forumowicz

Auto: Eclipse 1G N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 337
Skąd: WWA/Raszyn
Wysłany: 09-04-2010, 13:32   

Adaho_krak napisał/a:
Ceny Gates, Conti, Mitsuboshi są poruwnywalne.

http://topendpower.pl/go/...ery_words=gates
chyba mamy namyśli różne paski firmy Gates, ja mówie o tych co są w linku

do GS'a paski Mitsuboshi albo Topline są najlepsze,do wersji w turbo rozważałbym juz paski Gates te co są w podanym przeze mnie linku... :)
 
 
Adaho_krak 
moderator


Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 06 Wrz 2006
Posty: 3214
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-04-2010, 14:01   

MATi1G napisał/a:
chyba mamy namyśli różne paski firmy Gates

MATi1G, powinieneś odróżniać Gates od Gates Rancing.

Pierwszy z brzegu http://www.allegro.pl/ite...zadu_gates.html
_________________
Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!

Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku
. - Przynajmniej się staram :)

Adam 00302/KMM
 
 
kamil4711 
Forumowicz


Auto: Eclipse 2G 95r. 420a N/A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 197
Skąd: Suwałki
Wysłany: 09-04-2010, 15:03   

Cytat:
ale są dużo droższe


miałem namyśli gates , a nie gates racing , wiadomo ze te drugie sa lepsze ale te pierwsze to koszt ok 35 zl a i tak sa wytrzymale, jak bym mial zakladac cos z racing to pewnie jakiś kevlar , troche drozsze od racing ale pewnie bym nie musial juz wiecej zmieniac paska , kiedys chcialem kpl, kevlaru zamowic w topendpower ale bym musial z miesiąc czekac , bo do 420a ciezko o taki coś , a zalozylem kiedyś boscha , jeździłem dokladnie 7 dni i pękł na połowe
 
 
skiba220v 
Mitsumaniak

Auto: Eclipse G1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 45
Skąd: Gdańsk/Kętrzyn
Wysłany: 25-04-2010, 19:39   

Witam ponownie Kolegów, odgrzewam temat gdyż auto wrocilo z naprawy. Wszystko bylo tak jak mówił Adaho_krak [otrzymuje pomogł] - uszczelka wydmuchana, w dodatku az w 4 miejsach. Zalozono mi nową, oprocz tego glowica wyczyszczona, wyszlifowana - praktycznie jak nowa. Przy okazji wymienilem cały rozrząd[pasek roz. balans i napinacze], świece, uszczelniacze zaworów i uszczelki pod kolektorem wydechowym i pokrywą zaworów.

Teraz elegancko. Samochód pieknie chodzi, jest bardziej dynamiczny i ciszej pracuje. Dzieki wszystkim za opinie i porady a przede wszystkim pomoc.

Temat mozna zamknąc
 
 
LowRider 
Nowy Forumowicz


Auto: Eclipse 1G 4g63 NA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 7
Skąd: Z daleka
Wysłany: 29-04-2010, 00:10   

Heh miałem identyczną przypadłość tylko w 4G36 :) Płynu ubywało , węże Twarde, chłodnica zapowietrzona , płyn się Gotował , auto przy ruszaniu i śmiganiu zdecydowanie głośniejsze i na dodatek przy ruszaniu szarpało jak szalone - Wynik ? Uszczelka pod głowicą , ale zrobiłem całą głowicę , pasek rozżądu i balans , śruby głowicy , całkowity koszt 1200 zł :) Ale teraz bajeczka ;)
 
 
 
krzypolo 
Mitsumaniak


Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 958
Skąd: Poznań
Wysłany: 11-07-2011, 12:55   

Odświerzam bo mam to samo co w pierwszym poscie tyle że uszczelka mi żle strzelła w styczniu i mam wymienioną więc teraz powinno być ok ..... a tu na wolnych obrotach delikatnie sie grzeje i jak patrzę do zbiornika wyrównawczego jest pełny po brzegi a póżniej jak oglądam na zimno ten płyn jakby wrazca zpowrotem ....... .... i nie wiem co robic bo jak jest tyle w zbiorniku to nie ma w układzie .......... zastanawiam sie czy nie jechac reklamować tej wymiany uszczelki ale czy to będzie to ?
_________________

 
 
 
szeskey 
Forumowicz


Auto: Eclipse 1G 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 57
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-07-2011, 17:02   

miałem identyko waliło płynem z przelewu i na forum podpowiedziano mi że korek .założyłem nową uszczelke pod korek wlewu i koniec kłopotów tak że sprawdz bo układ sie zapowietza i powietrze wypycha płyn :/ odpowietrzyć dolać płynu zakrecić i jak nowka mam nadzieje .Szkoda by było jak by to poszła uszczelka pod głowica , bo tylko koszta
Pozdr
_________________
szybkie kobiety i piękne samochody
 
 
krzypolo 
Mitsumaniak


Auto: plymouth laser,Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 958
Skąd: Poznań
Wysłany: 14-07-2011, 14:45   

Poświęciłem trochę czasu a właściwie musiałemgdyz nagle straciłem dużo płynu w drodze do pracy ......odstałem ze 40 min (dobrze że wyjechałem wcześniej) dolałem wody i po przejechaniu 4km znów nie było ....... miałem najczarniejsze myśli ...... przed chwilą byłem przy samochodzie uzupełniłem plyn i popracował silnik z 40 minut z otwartym korkiem i nic temp ok , wentylator się załącza żadnych wycieków ....... dopiero gdy zamknąłem korek było cisnienie i eureka ..... dolny wąż idący do lub z nagrzewnicy ( nie pamiętam jaki to ) pęknięty ..... płyn kapał ciurkiem ...... mam pytanie - Wie ktoś jakie są wynmiary tego wężą ? tzn średnica jai i gdze mam kupic ?
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.