Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ASX chiptuning
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-07-2011, 19:26   

Problem w Twoim rozumowaniu to fakt sądzenia o całej marce na podstawie JEDNEGO modelu i nieudanym połączeniu z 2 silnikami/skrzyniami które przygotowała konkurencja (VAG i PAS).

Co nie zmienia faktu że 4BXX musi być jakoś drastycznie lepsze. Po prostu pożyjemy zobaczymy. Może można mu dodać 100Nm i nic się nie będzie działa z napędem i samym silnikiem?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-07-2011, 20:19   

krzychu napisał/a:
Problem w Twoim rozumowaniu to fakt sądzenia o całej marce na podstawie JEDNEGO modelu i nieudanym połączeniu z 2 silnikami/skrzyniami które przygotowała konkurencja (VAG i PAS).
Chlopie czytaj ze zrozumieniem...... Gdzie napisalem ze Mitsu jest beeeee do mapowania???? Watek dotyczy ASX i jedyny model do porownania ktory podalem to OII. Zanim cos skomentujesz ponownie doczytaj do czego sie odnosze i nie sugeruj ze cos generalizuje kiedy nic takiego nie mialo miejsca.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-07-2011, 20:27   

mitsu00 napisał/a:
Watek dotyczy ASX i jedyny model do porownania ktory podalem to OII.


Wiozłeś model sporo cięższy z silnikami zupełnie innymi i całkiem innymi sprzęgłami zaprojektowanymi przez konkurencję więc jak się to ma do NOWEJ konstrukcji w lżejszym ASX-ie? Brak tutaj logiki (implikacji konkretnie) skoro mówisz że nie całe Mitsubishi jest złe do mapowanie tylko ASX (i Outek) który ma zupełnie inne/nowe elementy niż Outek...
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 12-07-2011, 20:48   

krzychu napisał/a:
i całkiem innymi sprzęgłami zaprojektowanymi przez konkurencję więc jak się to ma do NOWEJ konstrukcji w lżejszym ASX-ie?
Wiesz ile kosztuje kompletne sprzeglo do ASXa w dizlu? 16 klocka.... Stac cie na mapowanie auta i zycie ze swiadomoscia ze jak padnie to bedziesz musial tyle wydac na jego wymiane, jako ze nie ma zamiennikow do MIVECa? Tutaj masz logike mojej argumentacji, ze glupota jest narazac sie na niepotrzebne stresy za marne kilka koni.... Temat jak dla mnie zamkniety.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-07-2011, 22:42   

mitsu00 napisał/a:
Wiesz ile kosztuje kompletne sprzeglo do ASXa w dizlu? 16 klocka


No tak cena w jednym z artykułu na necie jest na pewno prawdziwa, co nie zmianie faktu że to akurat jest sensowny argument.

Nie podoba mi się że zarzucasz mi brak czytanie ze zrozumieniem jak wyraźnie napisałeś:

mitsu00 napisał/a:

Summa sumarum: Uwazam ze w Mitsu nie warto bawic sie w zmiane programow bo komponenty robione sa na styk i silnik i tak jest juz wyzylowany.


mitsu00 napisał/a:

Ani w OII ani w ASX producent nie przewidzial zadnych marginalow jesli chodzi o uklad przeniesienia napedu.


Nie ma podstaw by sądzić tylko na podstawie Outka że w całym Mitsubishi (jak to dosadnie napisałeś) czy samym ASX-ie elementy robione są na styk szczególnie że do obu układów silnika ze skrzynią niewiele wnieśli (2.0 VAG i 2,2 PSA), a konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa... Czytam ze zrozumieniem, ale fakt EOT.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 13-07-2011, 08:25   

krzychu napisał/a:
Nie ma podstaw by sądzić tylko na podstawie Outka że w całym Mitsubishi (jak to dosadnie napisałeś) czy samym ASX-ie elementy robione są na styk szczególnie że do obu układów silnika ze skrzynią niewiele wnieśli (2.0 VAG i 2,2 PSA), a konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa... Czytam ze zrozumieniem, ale fakt EOT.
Piszac co napisalem odnosilem sie tylko do modeli bierzacych, a nie kulku, kilkunastuletnich. Jako ze dosyc sporo interesowalem sie konstrukcja obecnych modeli, zasiegnalem i troche informacji technicznych nt silnikow, ukladow przeniesienia napedu etc w obecnych modelach. Bylego Outlandera rozlozylem sam na czesci pierwsze i zlozylem. Stad moje wnioski, ktore nie sa poparte zadnymi fantamasgoriami tylko faktami :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 13-07-2011, 08:52   

mitsu00 napisał/a:
Piszac co napisalem odnosilem sie tylko do modeli bierzacych, a nie kulku, kilkunastuletnich.


Czytaj proszę ze zrozumieniem:

krzychu napisał/a:
konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa...


co mają do tego stare modele? To właśnie TDI i silnika PSA jest "kilku, kilkunastoletni" :( Nie ma sensu z Tobą rozmawiać bo piszesz jedno, wymagasz od innych interpretacji w taki sposób jak Tobie się wydaje, a sam nie czytasz ze zrozumienie i nie starasz się przekazać informacji tak żeby inni ją zrozumieli. EOT.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 13-07-2011, 09:02   

krzychu napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Piszac co napisalem odnosilem sie tylko do modeli bierzacych, a nie kulku, kilkunastuletnich.


Czytaj proszę ze zrozumieniem:

krzychu napisał/a:
konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa...


co mają do tego stare modele? To właśnie TDI i silnika PSA jest "kilku, kilkunastoletni" :( Nie ma sensu z Tobą rozmawiać bo piszesz jedno, wymagasz od innych interpretacji w taki sposób jak Tobie się wydaje, a sam nie czytasz ze zrozumienie i nie starasz się przekazać informacji tak żeby inni ją zrozumieli. EOT.
Na niemal kazdy temat nt ktorego wymienialismy obecnie i wczesniej poglady, czepiales sie niemal wszystkiegi i zawsze, na temat i OT. Nie zamierzam tego juz kontynuowac bo to staje sie meczace. Masz u mnie "Ignora" i po problemie... :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
herman 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.8 DID MIVEC (4WD) 6MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13-07-2011, 09:03   

krzychu napisał/a:
mitsu00 napisał/a:
Piszac co napisalem odnosilem sie tylko do modeli bierzacych, a nie kulku, kilkunastuletnich.


Czytaj proszę ze zrozumieniem:

krzychu napisał/a:
konstrukcja 4BXX jest zupełnie nowa...


co mają do tego stare modele? To właśnie TDI i silnika PSA jest "kilku, kilkunastoletni" :( Nie ma sensu z Tobą rozmawiać bo piszesz jedno, wymagasz od innych interpretacji w taki sposób jak Tobie się wydaje, a sam nie czytasz ze zrozumienie i nie starasz się przekazać informacji tak żeby inni ją zrozumieli. EOT.


Panowie, relaks!

Wasze wypowiedzi są bardzo pouczajace. Chipowanie asx odpuszczam sobie całkowicie. Przedstawione argumenty są jak dla mnie wystarczające. Dziękuje za wyjaśnienie sprawy i proponuje zaprzestać dalszych utarczek słownych.
 
 
marpit 
Forumowicz

Auto: berlingo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 68
Skąd: Jasło
Wysłany: 16-07-2011, 15:41   

herman napisał/a:

Czy miał ktoś doświadczenie z nimi.

Chyba tak.
mitsu00 napisał/a:
Moj jezdzil fajnie przez 40 kkm po programie. Potem zaczely sie kwiatki z turbina, przeplywomierzem, doladowaniem etc. Wrocilem do ori i wszystko wrocilo do normy.

Można wnioskować że program był źle zrobiony?

herman
Zastanów się dobrze. Tu masz właśnie temat jak oni załatwiają turbinki. Najlepiej zapoznać się z całym bo wypowiadają się też przedstawiciele firmy.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=9137
_________________
Coś tu będzie :)
 
 
herman 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.8 DID MIVEC (4WD) 6MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-07-2011, 13:21   

marpit napisał/a:
herman napisał/a:

Czy miał ktoś doświadczenie z nimi.

Chyba tak.
mitsu00 napisał/a:
Moj jezdzil fajnie przez 40 kkm po programie. Potem zaczely sie kwiatki z turbina, przeplywomierzem, doladowaniem etc. Wrocilem do ori i wszystko wrocilo do normy.

Można wnioskować że program był źle zrobiony?

herman
Zastanów się dobrze. Tu masz właśnie temat jak oni załatwiają turbinki. Najlepiej zapoznać się z całym bo wypowiadają się też przedstawiciele firmy.
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=9137


o matko, dobrze, że do nich nie pojechałem
a jakoś tak te fotki ich siedziby mnie zastanawiały
masakra

mam jeszcze jedno pytanie, ktoś zaznaczył, że ASX w wersji 150KM nie ma już zapasu na podzespołach aby podnieść moc. Skąd takie informacje i gdzie można o tym poczytać?
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23-07-2011, 20:52   

herman napisał/a:
ktoś zaznaczył, że ASX w wersji 150KM nie ma już zapasu na podzespołach aby podnieść moc.

Na moje oko(a znam ten silnk tj. 4N13 szczegółowo) ten silnik będzie za jakiś rok w wariancie 170-180KM. Inaczej nie widzę sensu zastosowania tak wielkiego turbo i innych ciekawostek w tym silniku.
_________________

 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 23-07-2011, 21:10   

tomekrvf, Czy to znaczy że 2.2 bęzie w opcji 200-220.
Po za tym to o jakich ciekawostkach mówisz. Daj jakiś cynk. Co jeszcze ciekawego tam można zrobić. Według ciebie oczywiście. Niech bedzie to jakaś teoria, żep można było odkopać ten kotlet np za rok i sprawdzić jakie są postępy w technologii.
 
 
herman 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.8 DID MIVEC (4WD) 6MT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 24-07-2011, 09:51   

tomekrvf napisał/a:
herman napisał/a:
ktoś zaznaczył, że ASX w wersji 150KM nie ma już zapasu na podzespołach aby podnieść moc.

Na moje oko(a znam ten silnk tj. 4N13 szczegółowo) ten silnik będzie za jakiś rok w wariancie 170-180KM. Inaczej nie widzę sensu zastosowania tak wielkiego turbo i innych ciekawostek w tym silniku.


Chciałem zapytać o to samo co Trik. Napisz coś wiecej prosze.
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-07-2011, 18:24   

mitsu00 napisał/a:
krzychu napisał/a:
Nie napisałem że nikt nie potrafi....

krzychu napisał/a:
więc wszyscy tunerzy od TDI, HDI, JTD nie bardzo wiedzą jak się do tego zabrać,
I wszystko jasne :wink:
Na koniec dodam tylko ze nie bralem wogole pod uwage Allegrowiczow i innych kowali.... Ta firma ma duza renome. Sa tez i inne dobre, podalem tylko 1 przyklad
:lol: :lol: ma ogromną renomę :shock: :shock: :shock:
http://www.racingforum.pl...UJE-t88457.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.