Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pomiar ciśnienia na pompie
Autor Wiadomość
Hagi 
Forumowicz

Auto: carisma gdi 99 po lifcie
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 57
Skąd: Tczew
Wysłany: 10-07-2009, 17:20   pomiar ciśnienia na pompie

Moja cari szwankuje.Problemy z obrotami po odpaleniu,błąd z muta nr89.W związku z tym chciałbym sprawdzic ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia.Istnieje także mozliwośc,ze mam przypchany filtr paliwa.Chciałbym ograniczyc koszta i moje pytanie jest takie czy mierząc ciśnienie na pompie w momencie gdy filtr byłby niedrozny moze byc ono niewłasciwe czy przed pomiarem nalezałoby na chwilę wymontowac filtr czy nie jest to konieczne i nie będzie miało wpływu na pomiar
 
 
grzeniek 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 125 KM 1998 r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 40
Skąd: Sierpc
Wysłany: 16-07-2011, 19:11   

Filtr to nie majątek, wymień i dopiero mierz, nie rób tego bez filtra ani na zapchanym jak mówisz bo to nie miarodajne :)
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 16-07-2011, 20:08   

Kod 89 odpowiada kodowi P0170 w gdi po lifcie. O ile na temat tego pierwszego cisza w necie, to drugi jest lepiej opisany: link
Puściłem przez translator, kulawo trochę, ale mniej więcej wiadomo o co chodzi.

Ogólnie poprawki paliwowe czyli trimy zbyt wysokie /powyżej 12,5%/, Powyżej tego poziomu ECU nie wyrabia w korekcji mieszanki i wali takim błędem.
Błąd jest dość złożony, niskie ciśnienie /nie tak niskie co by 56 wyskoczył/ na WC jest więc tylko jedną z możliwych przyczyn tego błędu.
Evoscan by coś podpowiedział.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.