Problem za zapaleniem auta |
Autor |
Wiadomość |
krzysparco
Nowy Forumowicz
Auto: COLT CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 5 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 17-07-2011, 14:16 Problem za zapaleniem auta
|
|
|
Witam mam problem z zapaleniem auta po zmianie filtra i czyszczeniu swiec colt 97 silnik 1.3
Porobilem wszystko i autko palilo, a wczoraj przychodze zapalam auto gasnie po sekundzie nastepnie proboje zaplic i nie chce za chwile zapali i tak w kolko
Dzieki za pomoc |
|
|
|
 |
KlaudiuszBdg
Mitsumaniak

Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 200 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17-07-2011, 14:36
|
|
|
Podmien swiece na jakies inne, moze kable niedocisniete ?? |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 17-07-2011, 14:58
|
|
|
Sprawdż czy nie zmieniłeś kolejności przewodów,dociśnij fajki i powodzenia. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
krzysparco
Nowy Forumowicz
Auto: COLT CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 5 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 17-07-2011, 15:37
|
|
|
ok sprawdze ale raz na jakis czas zapali i chodzi normalnie:( |
|
|
|
 |
FTOrek
Forumowicz
Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 668 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 17-07-2011, 17:24
|
|
|
Podaj więcej szczegółów.Jak odpali ,nie zrywa,pracuje równo,jak długo?.Czy następnie odpala,czy musi kręcić?Sprawdz dopływ paliwa.Może też być aparat zapłonu.Trudno tak zgadnąć. |
_________________ 161261 |
|
|
|
 |
piotrekdm1983
Forumowicz
Auto: COLT CJ0 GLX 1.3 12V 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 69 Skąd: PIŁA
|
Wysłany: 18-07-2011, 12:41
|
|
|
Jak zmieniałeś filtr paliwa to nie ukręciłeś przypadkiem metalowego przewodu doprowadzającego paliwo ? Gaśnie bo paliwo nie dochodzi . |
|
|
|
 |
krzysparco
Nowy Forumowicz
Auto: COLT CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 5 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 19-07-2011, 16:32
|
|
|
ok zapala juz podociskalem kable itd a przewod paliwa urwalem i wyminilem na inny polaczylem wezykami |
|
|
|
 |
KlaudiuszBdg
Mitsumaniak

Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 200 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19-07-2011, 21:18
|
|
|
heh standart, z tego co sie rozeznalem duzo osob za pierwszym razem wymieniajac filtr urywa go... pokaz foto jak to poskladales jak mozesz (choc wiem ze dostep jest paskudny, ale chetnie zobacze jak polaczyles filtr paliwa z wezykiem |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 19-07-2011, 22:49
|
|
|
Ja chyba nie miałem od nowości wymienianego filtra , powinienem wymienić mimo że nic sie
złego nie dzieje ?
Jak tak to przychodzi tam zwykły uniwersalny ?
Ile za to krzykną w serwisie ? |
|
|
|
 |
KlaudiuszBdg
Mitsumaniak

Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 200 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 20-07-2011, 13:22
|
|
|
Interwal wymiany co 150k km, wymiana na dedykowany, http://sklep.intercars.co...e61b83a9e234e61
W serwisie ok 50 zl max mysle sobie, trzeba uwazac na dolny przewod paliwowy, latwo sie ukreca, jezeli nie przytrzyma sie filtra podczas odkrecania nakretki
Ogolnie wymiana jest mocno problematyczna, ja odpuszczam nastepnym razem - jezeli nic nie bedzie sie dzialo to nie ma co psuc |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 20-07-2011, 13:44
|
|
|
KlaudiuszBdg napisał/a: | Interwal wymiany co 150k km |
Jesteś pewien? a nie co 60kkm?
KlaudiuszBdg napisał/a: | Ogolnie wymiana jest mocno problematyczna |
Jak się zdemontuje "przeszkadzajki" (np. dolot) i użyje dobrych kluczy wężykowych to nie ma najmniejszego problemu z wymianą. Ja wymieniałem oryginalny po przebiegu 230tkm (auto miało 17 lat) i śruby puściły bez większych problemów - warunek - klucz wężykowy bodajże 14. Koszt filtra to jakieś 25zł, w serwisie za wymianę pewnie wezmą 50zł (sama robota). |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
KlaudiuszBdg
Mitsumaniak

Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 200 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 20-07-2011, 16:41
|
|
|
Co 60k km pasek rozrzadu, ale pewnosci nie mam - postaram sie spr. |
|
|
|
 |
krzysieg
Forumowicz

Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 18 Lut 2011 Posty: 575 Skąd: Jelenia góra
|
Wysłany: 21-07-2011, 20:31
|
|
|
Warto też sprawdzić zakonserwować styki pompy paliwa będąc pod autem , kiedyś może nagle zgasnąć i nie odpalić z powodu takiego drobiazgu .
Ojciec tak miał w oplu ale w każdym aucie mogą zaśniedzieć styki a w colcie pompa też jest chyba w dolnej części baku ? więc dochodzi tam wilgoć.... |
|
|
|
 |
krzysparco
Nowy Forumowicz
Auto: COLT CJ0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 5 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 22-07-2011, 15:23
|
|
|
filtr paliwa powinno sie zminiac min co 2 lata z tego co sie orientuje szczegolnie przed zima a foty dodam jutro.
Dostepu za bardzo nie ma:)od dolu i gory
[ Dodano: 01-09-2011, 15:35 ]
hej auto stalo z miesic i nie chce zapalic nie wiem czemu:( |
|
|
|
 |
|