Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbo do silnika 6a13?? i różnica z 6a13TT
Autor Wiadomość
kamil88 
Forumowicz

Auto: Carisma GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 106
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 18-07-2011, 17:24   Turbo do silnika 6a13?? i różnica z 6a13TT

Mam takie pytanie czy ktoś kiedyś próbował zaturbiać 6a13?. Kolega chce taki silnik wsadzić (i tu proszę się nie śmiać ) do drift wozu, na bazie poloneza. W/w silnik ma napędzać tego stwora,ale wiadomo bazowa moc jest ogromna w porównaniu z oryginałem,ale co turbo to turbo.
Za wszelkie info będę bardzo wdzięczny :)

i rozumiem że 6a13 i 6a13TT to prawie to samo?
_________________
Adrenalina uzależnia :twisted:
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-07-2011, 20:12   

kamil88 napisał/a:
i rozumiem że 6a13 i 6a13TT to prawie to samo?
nie to samo, pomimo podobnych oznaczeń, inne głowice, inny osprzęt, etc
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-07-2011, 00:31   

Na szybko
- tłoki inne odprężone od turbo
- korbowody się na pewno wysypią nie dość że silnik dostaje w drifftingu nieźle po łbie a seryjne korby mogły by już polegnąć od samego uturbienia pytanie ile chce się dmuchać ale do driftu kute korby i tłoki nie zbędę

i w tym momencie już Cie zasmucę miłego szukania kutych bebechów do tego silnika

niech kolega tym poldżerem trenuje i niech myśli o jakimś BMW albo o chociaż samym silniku z bejcy dużo części drogo ale i tak taniej niż to co planuje ten silnik raczej nie szczyci się taką odpornością na pałowanie :P No co prawda można testować może uciągnie seryjne wolnossące 6a13 warunki driftingu ale wiesz zostawianie wszystkiego w rękach losu to słaba opcja jak w grę wchodzą pieniądze :P
Nie samochód czyni kierowcę niech trenuje na polonezie a potem przeżuci się na jakiś sprawdzony samochód w tej dziedzinie a szlaki są już przetarte niech nie eksperymentuje bo więcej będzie w garażu siedział niż czerpał radość z jazdy :)
Może Ci kolesie na forach driftowych nudzą już tym zrób to zrób tamto ale wież mi mają racje przechodzili przez te trudne początki nim się dorobili auta :) ale warto ich posłuchać :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 20-07-2011, 08:35   

Wszyc, w kilku drifto-bejcach widziałem sławetne SR20-tki, ciągnięte prosto z JP w dodatku właściciele sobie chwaliły te motory :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-07-2011, 15:31   

No SRki są bardzo dobre ale niestety przygotowanie Nissana do driftu średnio więcej pieniędzy kosztuje z tego co się orientuję po opiniach kolegów i na forach :) dlatego mówię o BMW taniej kupić wielki silnik od BMW który jakoś tam sobie radzi po remoncie niż podnosić moc w SR20 ale nie moje opinie tylko kumpli :) ja dopiero myślę nad zabawą w drifting
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.