Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E5x 92-96] Kilka ogólnikowych pytań zwiazanych z autem.
Autor Wiadomość
invek. 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: Bridżston
Wysłany: 15-07-2011, 12:52   [E5x 92-96] Kilka ogólnikowych pytań zwiazanych z autem.

Witam Was Misiumaniaki,
Odkad sprzedalem moja zabawke - Colta 1.6 - nie zagladalem na forum, gdyz poruszalem sie nieszczesna Laguna.
Od czasu sprzedania Colciny i zakupu francuza zyc nie moglem, jak to ubogie w wyposazenie, mniej wygodne, mniejsze i nieco gorzej wykonane auto moze dawac tak duza frajde z jazdy. Ta naprawde odczuwa sie to po przesiadce do innego auta.
Pojezdzilem Renaultem okolo 5 miesiecy i niestety zdarzyl sie wypadek... Male dachowanie na drodze do Wroclawia (miejscowosc Drołtowice - przestrzegam przed zakretem w prawo. Bywa niebiezpieczny, szczegolniie, gdy nawierzchnia jest mokra).
Po ekscesach ze zbyt miekkim zawieszeniem i przeczucia, ze na wyzszych obrotach auto sie rozleci, calkowitego braku precyzji prowadzenia i duzej awaryjnosci chcialbym znow powrocic do marki Mitsubishi, a konkretniej Galanta z silnikiem 2.0 V6.
W tej kwestii mam kilka pytan, poniekad odnoszace sie do Colta.

Osiagi.
Jak wiadomo katalogowe dane techinczne CA0 to 9,8 sekund do 100km/h. Oczywiscie mijaja sie one z prawda, gdyz autko moglo spokojnie osiagnac ta predkosc w ok. 8,6s. a nawet nizej. A ponad sekunda roznicy to kolosalna wartosc. Stad moje pytanie - czy w Galu jest podobnie? testy rowniez byly wykonywane ze zwiekszonym obciazeniem, przez co realne przyspieszenie jest sprawniejsze? Przyznam sie, ze ogladalem juz niejeden film na youtube z udzialem tych autek i sa one zwawcze niz wskazuje na to 150KM mocy i 179Nm momentu obrotowego oraz dane techniczne.
Jako przyklad podaje:
http://www.youtube.com/wa...feature=related

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Nie jestem do konca przekonany czy to miarodajne zrodlo, dlatego prosze o weryfikacje :)

Pozycja za kierownica.
Przyznaje, ze w Colcie siedzialo mi sie troche za wysoko i zmuszony bylem oparcie miec wyregulowane prawie "na lezaco". W wiekszym bracie Colta jest wiekszy zakres regulacji fotela i mozna naprawde usiasc sportowo, nisko, byc przykrytym deska rozdzielcza? Kocham ta pozycje i nie ukrywam, ze jest ona dla mnie wazna. Dodam, ze mam 186cm wzrostu.

O spalanie nie pytam, bo wszystko zawarte jest w innych tematach.

Wyciszenie.
Nie ukrywam, ze lubie posluchac sobie gadajacego 6 cylindrowego motorku, stad mam nadzieje, ze wyciszenie nie jest "wzorowe". W lagunie bylo cicho - za cicho. Ograniczalo to kontakt z autem. W Colcie wiadomo jak jest. Na poludniu Polski slychac szum znad morza :D

Skrzynia biegow. Przyznam, ze charakterystyka skrzynki w Colcie mi baaaaardzo odpowiadala. Czy w Galancie jest blizniacza? Wiem, ze wada jest zgrzytanie - jak to w wiekszosci japoncow. Chodzi mi tylko o precyzje zmieniania biegow i charakterystyczny Coltowski "klik".

Ogolna frajda z jazdy. Prosilbym o subiektywne wrazenia :)

Poki co to tyle. Moze w miare rozwoju tematu cos nowego przyjdzie mi na mysl. Troche duzo napisalem i moze zadalem oczywiste pytania, lecz autka wybieram ostroznie - tak, aby mi przypasowaly. Mam nadzieje, ze wyrazalem sie jasno.
Dzieki za pomoc :thumbright:
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 15-07-2011, 21:38   

witam :wink: kolegę i od razu napisze że wiem co to za zakręt ... sam jechałem tam kiedyś Coltem do rowu tyłem :|

po pierwsze w Galu masz dużo dużo więcej miejsca niż w colciaku , jeździ sie wygodnie , jak limuzyną , na zakrętach trzyma jak na torach , wyciszenie dobre ( ale czas robi swoje i niektóre plastiki trzeszczą ) , silnik mocny i solidny pomruk V6 ( tylko brakuje mu tych +20 koni ) , skrzynia mam automat i jest bajka ... jak tam z manualem to nie wiem ......

po drugie jeżeli chodzi o przyśpieszenie to nie ma co porównywać Colta do Gala .... Gal to krowa z ciężka dupą ,a colt to taki bzyk ..... mamy w domu colta 1.3 ( w podpisie mam co za model) i jeżeli chodzi o przyśpieszenie to prawdopodobnie wąchał bym spaliny Colta ( bo jest lekki i skrzynia jakoś tak ma krótkie biegi )

Spalanie :mrgreen: .... co tu dużo pisać :mrgreen: to nie Colt i 6 literków na 100 :wink:
 
 
invek. 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: Bridżston
Wysłany: 16-07-2011, 23:44   

Bardzo nieprzyjemny zakret, bardzo. Ale co zrobic.... :)

Szczerze mowiac zaskoczyles mnie porownujac Galanta do Colta 1.3... Na codzien mam przyjemnosc byc pasazerem Lancera z tym samym motorem i... No jest zwawy, ale do szybkiego duuuzo mu brakuje. Moze automatyczna skrzynia w Twoim misku podcina mu skrzydla?
Na filmach widac istna przepasc pomiedzy 4g13 a 6a12. Zadziwiles mnie... Musze dokladnie przemyslec, bo osiagami Colta 1.3 na pewno nie bede usatysfakcjonowany :)
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-07-2011, 20:48   

invek., słuchaj takie sa moje odczucia jak wsiadam do Colta ... czuję po prostu że rwie sie do przodu , czuje jak wchodzi w zakręty ( szczególnie jak tyłek mi ucieka ) , czuje jego lekkość ..... jak na silnik 1,3 to naprawdę ten colt robi9 na mnie wrażenie :wink:

nigdy nie sprawdzałem jak by to wyglądało w praktyce czyli Colt v Galant ... może z tym że
szpala85 napisał/a:
prawdopodobnie wąchał bym spaliny Colta
troszkę przesadziłem ....
ale to dlatego ze do Galanta wsiadam jak do limuzyny i wiedząc że ma silnik 2.0 V6 ( niby te 150 kucy) to tego nie odczuwam bo to auto wydaje sie takie spokojne i lubie nim "krążyć" :mrgreen:

ps. nie że jestem jakimś zamulatorem czasami tez sobie mocniej przycisnę gaz i wtedy V6 mruczy ojjjjjjj mruczy i to wspaniale :twisted: ..... tylko wir w baku niesamowity :|

zalezy do czego szukasz auta czy do szybkiego przemieszczania sie i szaleństw ( colt) czy do spokojnej jazdy limo ( czasami też poszaleć) + walka z rudą (galant)
 
 
invek. 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: Bridżston
Wysłany: 21-07-2011, 11:13   

Dzieki za opinie, przemysle to jeszcze dokladnie. Najwyzej poczekalbym na przyplyw funduszy i polowal na C klase W202 w kompresorze, ale to daleka droga i ta blacha...
Ciezki orzech :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21939
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 21-07-2011, 15:41   

invek. napisał/a:
ta blacha...
A co z nią?
 
 
invek. 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Eclipse 1G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 24
Skąd: Bridżston
Wysłany: 23-07-2011, 15:09   

Czesto sie sypie i ulega korozji - szczegolnie powypadkowe egzemplarze. Czytalem troche na forum w202.pl i spora liczba uzytkownikow narzeka na rdze i ogolne problemy z blacha. Swoja droga dziwne, ze Mercedes wypuscil model bez ocynku... Pewnie ciecie kosztow.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.