 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Lancer vs ASX |
Autor |
Wiadomość |
qba_2
Forumowicz qba
Auto: Lancer Instyle '11, Colt '11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 04-07-2011, 12:44
|
|
|
Ten artykuł to lekka kpnia.
Autor porównuje nowe auta, a więc "średnio" jest zaznajomiony bo pisze, że zegary w ASX-ie miażdżą Lancera, gdzie nowe mają takie same kolorowe wyświetlacze. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 04-07-2011, 18:43
|
|
|
Cytat: | "średnio" jest zaznajomiony bo pisze, że zegary w ASX-ie miażdżą Lancera, gdzie nowe mają takie same kolorowe wyświetlacze. |
Nie do końca. Fajne zegary w Lancerze są od wersji Intense, a w ASX-ie już od Invite
Cytat: | Dlatego te narzekania na brak regulacji w poziomie urastające do jakiejś kolosalnej wady, po prostu są dla mnie niezrozumiałe |
Dla mnie też nie - tym bardziej, że jeden mój misiek ma tą regulację, a drugi nie - jakiegoś specjalnego dyskomfortu nie doświadczam w żadnym z nich.
No cóż, pismaki ostatnio bardzo lubią skupiać się na demonizowaniu kilku elemetów :
- wspomniana regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach ( brak = auto do kitu i każdemu będzie niewygodnie)
- twarde plastiki ( no bo przecież kazdy się przytula do deski, prawda ? Jeśli nie trzeszczą to niech sobie będą twarde )
- regularne kształty bagażnika ( lepsze oceny zyskują mniejsze, ale z regularnymi kształtami. Do przewożenia trumny idealne, nie ma co...)
- próg załadunku ( tak trudno coś podnieść 2 cm wyżej ?)
Na końcu super testów oczywiście jest podsumowanie, w którym różnicą zazwyczaj kilku punktów któreś auto wygrywa. Problem jest w tym , że ta kilkupunktowa różnica na tle sumy punktów równej np. 400 jest po prostu śmiesznie małym procentem - zbyt małym, aby decydował. Po kiego grzyba takie ocenianie ? Lepiej wskazać same cechy testowanych aut, a przypisywanie tym cechom określonym wartości (+/-) zostawić już czytelnikom.
aaaa, no jeszcze na koniec.... cytat z porównania Cytat: | To oznacza, że pasażerowie na tylnej kanapie będą mieli w obu samochodach mniej więcej tyle samo miejsca.
|
Pan redaktor chyba nie jechał z tyłu tych aut. Co z tego, że ilość miejsca na nogi podobna, skoro o wiele wygodniej siedzi się w Lancerze ? |
|
|
|
 |
reneyvan
Forumowicz
Auto: MMC Lancer 1.8 Intense SD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 123 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 04-07-2011, 20:10
|
|
|
[quote="jurekschroda"] Cytat: | "
Cytat: | Dlatego te narzekania na brak regulacji w poziomie urastające do jakiejś kolosalnej wady, po prostu są dla mnie niezrozumiałe |
Dla mnie też nie - tym bardziej, że jeden mój misiek ma tą regulację, a drugi nie - jakiegoś specjalnego dyskomfortu nie doświadczam w żadnym z nich.
No cóż, pismaki ostatnio bardzo lubią skupiać się na demonizowaniu kilku elemetów :
- wspomniana regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach ( brak = auto do kitu i każdemu będzie niewygodnie)
|
Kilka lat temu dawali w testach minusy za umiejscowienie włącznika świateł awaryjnych na konsoli środkowej, a nie kolumnie kierownicy, bo ponoć to przeszkadzało w szybkim dziękowaniu za ustąpienia miejsca przy wyprzedzaniu i odrywało ręce od kierownicy.
Tamten temat umarł śmiercią naturalną. Teraz - dla odmiany -brak pełnej regulacji jest na topie. |
|
|
|
 |
SLK
Forumowicz
Auto: Avensis T27'13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 45 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 04-07-2011, 20:37
|
|
|
Na interii co chwilę pojawiają się artykuły o samochodach Mitsubishi. Jak widać marketingowcy zachodzą w głowę jak zwrócić uwagę na te samochody. A to jest kolejny artykuł pisany na zamówienie. |
|
|
|
 |
qba_2
Forumowicz qba
Auto: Lancer Instyle '11, Colt '11
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 55 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 05-07-2011, 11:20
|
|
|
jurekschroda napisał/a: | Fajne zegary w Lancerze są od wersji Intense, a w ASX-ie już od Invite |
To w katalogu mają błąd?! Zaznaczony jest kolorowy LCD jako standard dla wszystkich wersji. |
|
|
|
 |
jurekschroda
Forumowicz
Auto: Lancer, Colt, Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 30 Lip 2008 Posty: 683 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 12-07-2011, 10:01
|
|
|
Lancer ma podstawowe zegary bez kolorowego wyświetlacza w wersjach Inform i Invite - w Intense i Instyle już są te ładne, takie jak w Outku.
ASX podstawowe ma tylko w Inform, w każdej następnej wersji są już te fajne.
Czyli: różnice w zegarach w ASXach i Lancerach występują tylko w wersji Invite, na korzyść ASXa oczywiście.
I tak na marginesie... Lancer w Informie i Invite dużo ładniejsze zegary miał w roczniku modelowym 2010.
Jeśli jest gdzieś jest napisane inaczej, to tym gorzej dla katalogu |
|
|
|
 |
el_diablo
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Gru 2008 Posty: 240 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 26-07-2011, 11:27
|
|
|
Luk napisał/a: | Hubeeert, chodziło mi o to, że PRZYNAJMNIEJ JA nigdy nie miałem problemów z zajęciem wygodnie miejsca za kierownicą samochodów bez regulacji... Dlatego te narzekania na brak regulacji w poziomie urastające do jakiejś kolosalnej wady, po prostu są dla mnie niezrozumiałe No ale rozumiem, że Ty możesz mieć większe trudności z dopasowaniem się (ja mam 172) |
Też mam 172 i nie mogę się jakoś dopasować. Albo pedały za blisko, albo kierownica za daleko Co ciekawe miałem merca 124, który nie miał żadnej regulacji kierownicy, za to większe możliwości regulacji fotela i było ok. |
_________________ Lancer Sportback 1.8 Invite CVT - od ponad 10 lat |
|
|
|
 |
gzesiolek
Forumowicz

Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 2698 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-07-2011, 15:36
|
|
|
Pewnie wszystko zalezy od tego jaka dlugosc czlonkow (bez skojarzen) ma czlek, czyli jak daleko siega nogami i rekoma...
no i od tego jak duza ma awersje do jazdy w pozycji pionowej...bo jak widze jak jezdza ludziska to sie nie dziwie ze nie moga sie w Lancera wpasowac - czyt. pozycja pollezaca...
ale przyznaje, ze czasem jak szybko sie usadawiam po zonie, niby staram sie ustawic tak samo, ale nieraz 1 zabek w odleglosci i 1 w wysokosci powoduje ze sie juz jedzie niekomfortowo... w Punciaku z regulacja kiery jednak latwiej i szybciej sie usadowic...
ot, mniejsza precyzja wymagana przy ustawianiu... |
_________________ Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015

 |
|
|
|
 |
|
|