brak mocy przy zimnym silniku |
Autor |
Wiadomość |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 27-07-2011, 08:27
|
|
|
Jak mieszkalem we Wrocku to jak jechac od miasta na Zielona Gore, przed Lesnica po lewej stronie byl zaklad ktory zajmowal sie dieslami. Zajmowali sie pompami i wtryskami (rekomendacja mojego dobrego znajomego mechanika/blachrza). Nie wiem tylko czy nadal tam sa bo wyjechalem jakies 8 lat temu |
|
|
|
 |
behemot
Forumowicz bubu

Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 88 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 27-07-2011, 22:27
|
|
|
Ech mi się zdaje że jak kupie pompe używke z gwarancją to mnie taniej wyjdzie. |
_________________ Stokrotka |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 28-07-2011, 20:34
|
|
|
behemot napisał/a: | Ech mi się zdaje że jak kupie pompe używke z gwarancją to mnie taniej wyjdzie. | Jak masz zamiar kupować drugą to nic nie zaszkodzi najpierw samemu podłubać trochę w tej co masz ...a może coś się uda?
Zajrzyj do boost pina, albo dodaj trochę dawki na śrubie (ale zaznacz sobie pierwotne ustawienia) i obserwuj efekty.
Bez obaw, jak czegoś nie będziesz wiedział to pisz |
|
|
|
 |
behemot
Forumowicz bubu

Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 88 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 10-08-2011, 21:16
|
|
|
Rozebrałem Boost pina. Membrana jest cała ładnie zasysa po wciśnięciu i chodzi bez zacięć. Ale coś piszecie o trzpieniu yyy tam nie zaglądałem jutro lukne. Nie założyłem jeszcze chłodnicy, jest wszystko na wierzchu |
_________________ Stokrotka |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 10-08-2011, 22:39
|
|
|
behemot napisał/a: | Ale coś piszecie o trzpieniu yyy tam nie zaglądałem jutro lukne. | Jak będzie ciężko wyciagnąć tą membranę to obróć nią trochę
po wyciągnięciu obejrzyj oś - czy nie jest porysowana.
Zwróć też uwagę w dolnej części na stożek i na nim wytarty ślad po trzpieniu - to jest punkt w którym był ustawiony, jak chciałbyś zwiększyć dodatek paliwa to przy składaniu możesz obrócić całą mebranę z osią w stronę głębszego wcięcia na stożku, tak by trzpień oparty o ten stożek był bardziej wysunięty.
Poza tym zajrzyj do tego otworu gdzie siedziała oś - delikatnie obróć dźwignią gazu do oporu i obserwuj tam w środku jak wysuwa się trzpień, jeśli wysuwa się swobodnie i
powoli to ok, a jeśli wyskakuje dopiero przy maksymalnym położeniu dźwigni gazu to może się zacinać. |
|
|
|
 |
behemot
Forumowicz bubu

Auto: pajero 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Cze 2009 Posty: 88 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 02-09-2011, 22:00
|
|
|
Wielkie dzieki za pomoc. Przyczyną był blokujący się trzpień, usterka usunięta, niby pierdoła a daje takie nie miłe efekty |
_________________ Stokrotka |
|
|
|
 |
hajmanek
Forumowicz
Auto: shogun 2,8 tdi gls
Kraj/Country: UK
Pomógł: 7 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 252 Skąd: gogle
|
Wysłany: 03-09-2011, 00:33
|
|
|
Czyli dobrze wykombinowalem, hehe |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
|
|
|
 |
|