 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
RM Filipowicz Kraków |
Autor |
Wiadomość |
wojzi
Mitsumaniak

Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 1713 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 27-07-2011, 20:47
|
|
|
ramzes napisał/a: | Czy slowo "zlodziej" tez jest zakazane? Jest na to jakis zamiennik, bo przeciez jakos trzeba nazwac kogos, kto kradnie. |
prywatyzator , przywłaszczyciel - ewentualnie Filipowicz . |
_________________
Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy , a nie za to że mało je.
 |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 28-07-2011, 18:14
|
|
|
Dj Lexus napisał/a: | A z tą stroną to tak na poważnie, czy rzeczywiście masz zamiar coś stworzyć? |
Tak, na 100%. Na ta chwile kupilem juz domene, ale nie chce sobie psuc nastroju na wakacjach, wiec strone uruchomie pod koniec sierpnia.
Do tego czasu przemysle jak to zrobic rozsadnie, uczciwie (w przeciwienstwie do ASO Pana Filipowicza) i jak skutecznie rozreklamowac, aby robota nie poszla w bloto.
Chetnie dorzuce tam opinie wszystkich, ktorzy zostali w jakis sposob oszukani przez ta wspaniala firme. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
|
|
|
 |
wojzi
Mitsumaniak

Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2011 Posty: 1713 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 29-07-2011, 17:15
|
|
|
ramzes napisał/a: | Do tego czasu przemysle jak to zrobic rozsadnie (...) i jak skutecznie rozreklamowac, aby robota nie poszla w bloto. |
Grunt to dobra nazwa strony. Swego czasu jak pracowałem w spedycji trafiłem na stronę www.transport.pl, która na ten czas wyglądała mniej więcej tak:
"Ta strona nie istnieje, ale korzystając z jej ulotnego charakteru chcaiałbym się poskarżyć na wojewodę zakopiańskiego, który mnie okradł" - cytuję z pamięci - i potem opis całej sytuacji.
Może tego spróbować - coś w miarę chodliwego, ale bez przegięć . |
_________________
Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy , a nie za to że mało je.
 |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 29-07-2011, 18:43
|
|
|
wojzi napisał/a: | Ta strona nie istnieje, ale korzystając z jej ulotnego charakteru chcaiałbym się poskarżyć na wojewodę zakopiańskiego, który mnie okradł" |
Tez trafilem kilka razy na domene z taka zawartoscia.
Mysle, ze moja domena jest dobra i latwa do zapamietania. Wlasciwie to chyba nie ogranicze sie do jednej domeny, ale czas pokaze. Nie wiem czy moge tutaj podac adres tej strony. |
|
|
|
 |
Marianekk
Forumowicz

Auto: Mazda 3 BM 2.2 diesel.
Kraj/Country: Belgium
Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 175 Skąd: Belgia/Szczecin
|
Wysłany: 30-07-2011, 09:47
|
|
|
ramzes napisał/a: | Nie wiem czy moge tutaj podac adres tej strony |
Pewnie nikt ci tego nie zabroni (to chyba nie reklama) ale najpierw zrób potem pokaz.
Pozdrawiam
Marian |
_________________ Życie jest jak gówno na kole...raz na górze, raz na dole... |
|
|
|
 |
Dj Lexus
Mitsumaniak

Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2011 Posty: 227 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 30-07-2011, 17:14
|
|
|
Hmmm, trochę zastanawiające ale RM.... jest nr 1 http://www.youtube.com/watch?v=vvoC23ELJd4
Co prawda Kia, ale pojawia się też logo Mitsubishi 2:15 i to jest chyba ten sam obiekt. Wśród salonów Mitsubishi 6 miejsce, dodam tylko że te dane są z 2010 r. |
|
|
|
 |
Mavciooo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 12 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-10-2013, 22:35
|
|
|
Chyba jestem kolejnym nie zadowolonym klientem
A wiec do rzeczy...
W skali od 1-10 oceniam serwis na max 2
Wszystko zaczeło się od szkody w której na pierwszą myśl, jak najbliżej i najrozsądniej wydawało się odstawić auto do autoryzowanego serwisu a że padło na miasto Kraków to samochód trafił do RM FILIPOWICZ Cudownie nieporadny serwis
Kompletnie nie potrafia zdiagnozować usterki, oddają samochód po rzekomo wykonanej pracy nie skończony i z wieloma niedociągnięciami. Nawet nie raczyli wsiąść do samochodu i wykonać jazdy testowej po naprawach. W ten sposób wymiana amortyzatora, wahacza i felgi zajeło im az 2 miesiące Samochód do serwisu wracał w ciagu 2 miesiecy jakies 10 razy...
Reasumujac negatywnie podchodze do tego serwisu i dla czystej zasady nie kupie u nich nawet choinki zapachowej bo tez zapewne trzeba by było czekać 2 tyg
Zauwazam w tej firmie same minusy...
- nieterminowość
- nieumiejętność naprawy usterek
- wydawanie klientowi nie sprawnego samochodu narażając go na życie
- po naprawie z AC nie udostepniaja klientowi zadnego wgladu w dokumentacje
Jeden post nie wystarczy do opisania calej sytuacji jaka dotknela mnie korzystajac z uslug tej firmy
Wystarcza słowa: NIE POLECAM !!! Z dala od tego serwisu !!!
PS. Zapomniałem dodać ze po odbiorze auta z ASO zauważyłem iż dykta która odgradza część bagażnika od koła zapasowego jest delikatnie mówiąc "uwalona" cała w oleju...
Brakuje mi okresleń... |
Ostatnio zmieniony przez londolut 03-06-2014, 09:53, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-10-2013, 08:47
|
|
|
Mavciooo napisał/a: | - wydawanie klientowi nie sprawnego samochodu narażając go na życie |
Coś tu chyba nie gra bo się kłuci z resztą |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Mavciooo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 12 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-10-2013, 23:43
|
|
|
No chyba nie do końca kolego
To jest auto sprawne do jazdy?
Tak zostało wydane po wymianie amortyzatora
Wystarczy spojrzeć na sprężyne
Nie wspominam o tym że nawet za pierwszym oddali auto twierdząc iż ustawili zbiezność i jest wszystko ok Po czym wrócił znów do serwisu i nagle sie okazało, że zbieżności nie da sie ustawić gdyż jest skrzywiony amorek |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 25-10-2013, 08:13
|
|
|
Mavciooo napisał/a: | No chyba nie do końca kolego
To jest auto sprawne do jazdy? | Nie pisze o aucie, a o formie wypowiedzi, która wyrażona w ten sposób Mavciooo napisał/a: | - wydawanie klientowi nie sprawnego samochodu narażając go na życie |
jest conajmniej niezrozumiała
Bardziej poprawne chyba byłoby:
"- wydawanie klientowi nie sprawnego auta narażając go na utrate życia"
Twoja forma wypowiedzi sugeruje, że ktoś kto Ci wydał niesprawne auto skazuje Cię na życie w negatywnym punkcie odniesienia. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Mavciooo
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Lancer X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Maj 2013 Posty: 12 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-10-2013, 21:31
|
|
|
Zostań nauczycielem jezyka polskiego !
W dalszym ciągu stwierdzam, iż firma RM FILIPOWICZ to kompletnie nieporadny serwis, jakość usług zerowa !!
Nie polecam !! Z dala od tej firmy !! |
|
|
|
 |
tutoslaw
Mitsumaniak
Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014 Posty: 98 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-10-2014, 11:52
|
|
|
Ja również odradzam serwis RMFilipowicz.
tytułem wstępu:
Byłem wczoraj na umówionej wizycie w celu wymiany czujników uderzeniowych w Lancerze (akcja serwisowa). Wcześniej czujniki dla mnie zamówili.
Zastrzeżenia mam do niekompetencji Pana w recepcji serwisu....a może to nie była niekompetencja, tylko próba naciągnięcia mnie na $$...kto to wie.
Byłem wcześniej na diagnostyce (nie w ASO) i wiedziałem, że świecąca kontrolka poduszek spowodowana jest błędem czujnika po stronie pasażera (czyli objętego akcją).
1. Na wstępie zapytałem czy wymieniane są w ramach akcji dwa czy tylko jeden czujnik. Odpowiedź:
Cytat: | W Pana aucie jest tylko 1 czujnik z przodu, więc jeden wymienimy |
Myślę sobie, są dwie poduszki, to chyba są dwa czujniki..., no ale ok chyba wiedzą ile ich dla mnie zamówili i ile tam ich jest... kto ma wiedzieć jak nie facet w serwisie ASO..
2. Informuję, że po włączeniu zapłonu komputer wyświetla ikonę poduszki i napis "service required", a potem kontrolka się świeci cały czas. Pytam (zakładając że to tylko pytanie retoryczne...) czy skasują mi ten błąd, ponieważ on jest spowodowany nieprawidłową pracą czujnika który podlega wymianie. Odpowiedź powinna być oczywista prawda? Nic bardziej mylnego... rozmowa mniej więcej taka:
Cytat: | Akcji serwisowej podlega tylko wymiana czujnika, a nie kasowanie usterek |
JA: Rozumiem, ale czujniki są wadliwe, czyli mogą pracować nieprawidłowo i powodować błędy, chyba dlatego je wymieniacie?
Cytat: | rzeczywiście mogą się utleniać, ale na pewno to nie może powodować błędów. Możemy panu błąd skasować, ale to kosztuje 180zł. Poza tym "service reuired' oznacza, że czas na okresową wymianę oleju, kiedy Pan wymieniał olej?.. |
No ręce mi opadły...i nie dało się gościa przekonać, że wyświetlana poduszka nad "service required" chyba jednak coś oznacza..., że już o kontrolce nie wspomnę.. Nie wiem może ja się w ASO zatrudnię? bo po dwóch tygodniach czytania forum i szybkim przegląnięciu instrukcji chyba więcej wiem od Pana z RMFilipowicz...
Przy odbiorze auta tekst Cytat: | jednak tam były dwa czujniki i obydwa wymieniliśmy, błąd też skasowaliśmy w ramach dobrej współpracy |
Sam nie wiem czy gość chciał mnie naciągnąć na to 180zł, czy jest tak niedouczony...z reszta bez znaczenia, tak czy inaczej następnym razem pojadę do konkurencji. |
|
|
|
 |
ramzes [Usunięty]
|
Wysłany: 16-10-2014, 14:11
|
|
|
tutoslaw napisał/a: | ... tak czy inaczej następnym razem pojadę do konkurencji. |
To bedziesz musial przejechac sie do innego miasta, bo w Krk nie ma innej konkurencji jesli chodzi o serwis autoryzowany.
Ponadto z doswiadczenia juz doradzic tylko moge, ze jesli auto nie jest na gwaracji, to serwisy "autoryzowane" nalezy omijac jak najwiekszym lukiem.
[ Dodano: 16-10-2014, 14:13 ]
tutoslaw napisał/a: | Sam nie wiem czy gość chciał mnie naciągnąć na to 180zł, czy jest tak niedouczony... |
Stawiam, ze jedno i drugie, ale z przewaga pierwszego. |
|
|
|
 |
Tomek
Mitsumaniak forumowy ekspert

Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 11092 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
|
|