Przesunięty przez: Hubeeert 21-03-2007, 01:47 |
COLT C58 - dlaczego nie odpala, albo gasnie |
Autor |
Wiadomość |
piorek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2005, 18:20 COLT C58 - dlaczego nie odpala, albo gasnie
|
|
|
Hej
Moj colt nie odpala, albo odpala i gasnie z powodu odcinania palwia. Co
moze byc przycyzna? elektryk sobei nie poradzil, a ja pobijam rekordy predkosci na holu (70km/h), najgorsze auto jakie mialem
Co jest takiego w ECU co odpowaiada za paliwo? bo jak wiazka walnela to przypuszczam nigdy sie nie naprawi i bedzie szedl na czesci
pozdrawiam |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2005, 18:35
|
|
|
sprawdz aparat zaplonowy |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-05-2005, 18:36
|
|
|
Piotrek po kolei - tłumaczę na zywca z serwisówki:
jeśli silnik nie chce zapalić :
1. Problem z systemem wtrysku paliwa - sprawdź kod błędu za pomocą woltomierza
2. Awaria pompy lub systemu sterującego pompą - sprawdź pompę lub sterowanie pompą
3. Awaria układu kontrolującego zaplon - sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu
4. Brak napięcia do ECU - sprawdx
5. awaria bezpiecznika - sprawdx i wymień jeśli trzeba
6. Awaria wtryskiwacza/y - sprawdź układ wtryskiwaczy czy jest napięcie na każdym i sprawdź wtryski czy nie są zepsute/zasyfione (zdarza się w Polsce)
7. Ciśnienie paliwa nieprawidłowe - sprawdź ciśnienie paliwa
8. Podciśnienia - posprawdzaj czy jakiś wężyk nie jest odłączony/ dziurawy
9. Awaria ECU - wymień (napraw)
10. Przerwane przewody lub zwarcie (oby nie bo sprzedasz na części) - szukaj awarii lub złączka któraś źle przypieta /nie przypięta.
Jeszcze jedna bardzo prawdopodobna awaria to czujnik położenia wału - jak nie ma odczytu to ECU gasi silnik bo uznaje że nie pracuje. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-05-2005, 20:13
|
|
|
Jeśli ktoś stwierdził, że to na pewno przez odcinanie paliwa, to za bardzo nie pomogę...
Ja miałem problemy z gaśnięciem przez padającą cewkę - trochę się naszukałem, kilka razy jechało po mnie auto z linką holowniczą, ale jak Miś zobaczył linkę zaraz odpalał . Po wymianie cewki zaczęły się siupy ze złączką 12V na cewkę - raz przewodziła i działał normalnie raz nie i koniec.
Jak z paliwem, to może zassał jakiegoś syfa z dna baku? Kiedyś komuś pomogło dolanie 5L świeżej benzynki z dobrej stacji. |
|
|
|
 |
piorek [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2005, 20:42
|
|
|
hm.. problemy sa po wywaleniu dziadoskiej instalacji alarmu (ja to robilem i spieprzylem), pewnie to raczej, zwarcie, przetarcie przewodu, brak napiecia w ECU. Teraz walczy z nim taki dziadek o wygladzie Yody , tajemna moc sie przyda |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 09-05-2005, 20:44
|
|
|
Masz schemat elektryczny? Bo jak nie to moge Ci wysłać co prawda do 4G61/4G61T/4G15 C50 ale może się przydać |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-05-2005, 20:52
|
|
|
piotrek - a alarm był taki z przekaźnikiem do odłączania jakiegoś obwodu celem unieruchomienia? Jak tak to może nie został ten obwód po demontażu wyjca zamknięty spowrotem?
Może przy montażu/demontażu poszedł jakiś bezpiecznik? Np pompa paliwa?
Jakby nie było napięcia na ECU to silnik nawet by nie jęknął - nie otworzą się wtryski wogóle. Ja obstawiam coś powyżej... Pomyśl na spokojnie co ciachałeś i gdzie jak montowałeś alarm. |
|
|
|
 |
piorek [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2005, 23:24
|
|
|
pan Yoda naprawil jutro odbieram, jak zdradzi co to bylo to napisze. Mysle ze to cos z pompa, albo jakims obwodem pompy (przekaznik?), bo zapalal wkrecal sie do 2tys i po 3sek krztuszenie i gasl. Na szczescie juz jest sprawny Aha schemat mam ale tam nei ma nic o systemie paliwa (jest owszem o zaplonie)
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Herman [Usunięty]
|
Wysłany: 12-06-2005, 01:08
|
|
|
Hubeeert napisał/a: | Masz schemat elektryczny? Bo jak nie to moge Ci wysłać co prawda do 4G61/4G61T/4G15 C50 ale może się przydać |
Ja bardzo poprosze schemat... hermi@op.pl
Z góry dziękuję...
Pozdrowionka |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-06-2005, 14:25
|
|
|
poszło |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-06-2005, 15:18
|
|
|
ale wróciło masz za małą skrzynke - potrzeba 10,3MB |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Herman [Usunięty]
|
|
|
|
 |
|