Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
458
Autor Wiadomość
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-08-2011, 18:09   

-WALDOR- napisał/a:
Ta dyskusja staje się bezcelowa, i tak skończy się hymnem pochwalnym skody...
Nie masz innych - bardziej rzeczowych argumentów? Masz kompleks Skody czy co? Nie chwalę Skody, tylko stwierdzam, że pomimo kryzysu sprzedaje się lepiej - w przeciwieństwie do Outka i ma bardzo szerokie grono osób, które powtarzają zakup - też w przeciwieństwie do Outka2. Na razie z lektury forum wynika, że następny zakup to X5, Q7, Pajero - ale jakoś nie ma O2. Skoro jest to taki świetny wóz, takiej świetnej firmy, to dlaczego mało kto kupuje go ponownie - bariera cenowa? w/w są przecież droższe.
-WALDOR- napisał/a:
brak odliczenia vat potraktował wszystkie suv-y (właściwie wszystkie auta) jednakowo, ale żaden suv w tym roku nie wprowadził jako podstawowego diesla silnika o pojemności powyżej 2,0l stad outlander oprócz braku możliwości odliczenia vat-u "drożeje" o zwiększoną akcyzę tj, ok 16% powodujac,że przestał byc liderem segmentu.
Nie tylko przestał być liderem segmentu, ale odnotował znaczny spadek sprzedaży trudny do uzasadnienia samą kratką, która jak zauważyłeś dotknęła jednakowo wszystkich czy nawet akcyzą skoro wstawiono znacznie lepszy silnik. Na pewno 113 jest mniej niż 135 czy 93 od 135, ale porównuj ceny takich samych wersji i ceny brutto, bo już sam piszesz, że inne też nie mają krat. Intense+ w 2008r kosztował dobrze ponad 120kzł, obecnie z upustem rocznikowym 117900, dołóż boxa i masz ponad 120kzł, dołóż jeszcze min. 2kzł za rocznik i robi się różnica między 2.0 i 2.2MIVEC ok. 10-13kzł co piszę od początku, a nie 40kzł jak porównujesz cenę netto z ub.r. do ceny brutto, na dodatek z innym silnikiem. Ponadto gama silników benzynowych pozwala dokonać zakupu Outka w znacznie niższej cenie, ale nie ma szturmu na salony. Jako jedną z przyczyn wskazuję bardzo małą liczbę powtórnych zakupów - 4-5 lat to okres, w którym wiele osób jednak zmienia samochód i o ile jak pisałem o Octavii łatwo znaleźć powtórne zakupy (podobnie jak w przypadku Alf, Lancii, Audi i innych) to trudno na forum znaleźć osobę, która zamieniła jednego Outka na drugiego nowszego - jeżeli już sprzedają Outka to zmiana jest na coś innego. Dla wielu firm takie zjawisko to poważne ostrzeżenie, że coś jest nie tak, a problem jest wg mnie znacznie szerszy niż tylko fiskalny. No chyba, że wskażesz wiele osób na forum, które powtórzyły zakup Outka - chętnie przyznam Ci rację, że to tylko wina fiskusa i dyrektyw UE, które uwzięły się na Mitsubishi, a innym pomagają ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-2011, 19:17   

cieszy mnie niezmiernie że coraz mniej sprzedaje się "glonojadów" , wywaliłem kupę forsy i tym samym chciałem ominąć traktora , jednak te tdi przynajmniej zapalały podczas gdy mój stał w ASO :(
brrrr nigdy więcej do tego ten wszechobecny hałas i trasie
_________________

 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 01-08-2011, 21:01   

Dla, przykładu Nissan radzi sobie bardzo dobrze, w pierwszym półroczu 2011 sprzedał 3108 szt. Qashqai (spadek z 3457) pomimo wprowadzenia na rynek Juke (1188 szt.)
Co do ceny, to jakoś ludzi nie odstrasz Volvo XC60 (1034 szt.), BMW x3 (597 szt.) czy audi Q5 (445 szt.)
 
 
-WALDOR- 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 01-08-2011, 21:10   

rezon napisał/a:
-WALDOR- napisał/a:
Ta dyskusja staje się bezcelowa, i tak skończy się hymnem pochwalnym skody...
Nie masz innych - bardziej rzeczowych argumentów? Masz kompleks Skody czy co? Nie chwalę Skody, tylko stwierdzam, że pomimo kryzysu sprzedaje się lepiej - w przeciwieństwie do Outka i ma bardzo szerokie grono osób, które powtarzają zakup - też w przeciwieństwie do Outka2. Na razie z lektury forum wynika, że następny zakup to X5, Q7, Pajero - ale jakoś nie ma O2. Skoro jest to taki świetny wóz, takiej świetnej firmy, to dlaczego mało kto kupuje go ponownie - bariera cenowa? w/w są przecież droższe.
-WALDOR- napisał/a:
brak odliczenia vat potraktował wszystkie suv-y (właściwie wszystkie auta) jednakowo, ale żaden suv w tym roku nie wprowadził jako podstawowego diesla silnika o pojemności powyżej 2,0l stad outlander oprócz braku możliwości odliczenia vat-u "drożeje" o zwiększoną akcyzę tj, ok 16% powodujac,że przestał byc liderem segmentu.
Nie tylko przestał być liderem segmentu, ale odnotował znaczny spadek sprzedaży trudny do uzasadnienia samą kratką, która jak zauważyłeś dotknęła jednakowo wszystkich czy nawet akcyzą skoro wstawiono znacznie lepszy silnik. Na pewno 113 jest mniej niż 135 czy 93 od 135, ale porównuj ceny takich samych wersji i ceny brutto, bo już sam piszesz, że inne też nie mają krat. Intense+ w 2008r kosztował dobrze ponad 120kzł, obecnie z upustem rocznikowym 117900, dołóż boxa i masz ponad 120kzł, dołóż jeszcze min. 2kzł za rocznik i robi się różnica między 2.0 i 2.2MIVEC ok. 10-13kzł co piszę od początku, a nie 40kzł jak porównujesz cenę netto z ub.r. do ceny brutto, na dodatek z innym silnikiem. Ponadto gama silników benzynowych pozwala dokonać zakupu Outka w znacznie niższej cenie, ale nie ma szturmu na salony. Jako jedną z przyczyn wskazuję bardzo małą liczbę powtórnych zakupów - 4-5 lat to okres, w którym wiele osób jednak zmienia samochód i o ile jak pisałem o Octavii łatwo znaleźć powtórne zakupy (podobnie jak w przypadku Alf, Lancii, Audi i innych) to trudno na forum znaleźć osobę, która zamieniła jednego Outka na drugiego nowszego - jeżeli już sprzedają Outka to zmiana jest na coś innego. Dla wielu firm takie zjawisko to poważne ostrzeżenie, że coś jest nie tak, a problem jest wg mnie znacznie szerszy niż tylko fiskalny. No chyba, że wskażesz wiele osób na forum, które powtórzyły zakup Outka - chętnie przyznam Ci rację, że to tylko wina fiskusa i dyrektyw UE, które uwzięły się na Mitsubishi, a innym pomagają ;)


To,że użytkownicy tego podforum z outlandera przesiadają się na Q7 czy X5(znane 2 przypadki) to znaczy,ze zaczęło być ich na nie stać czyli bardzo dobrze.
Nie pamiętam byś prowadził wiarygodne sondaże zadowolenia wśród kilkunastu tysięcy użytkowników Outka na temat ich preferencji zakupowych (dopuszczam myśl o własnej ułomności).Co do mojej rzekomej fobii do skody to u mnie ona nie występuje,po prostu irytują mnie ciągłe Twoje nawroty do jedynie słusznej marki.W każdym watku ,gdy ktokolwiek choc krzywo spojrzy na outka to już ma wiernego kompana, no i max w 3 poście śmiga superb lub oktavia.
Skoda ma swoje grono wielbicieli, outek swoje, jak się kończy romans fana skody z outkiem widać na Twoim przykładzie.
Ja porównuje koszt zakupu outka z roku 2010 w wersji intense+ w najtańszym dieslu do outka z roku 2011 w wersji intense+ w najtańszym dieslu i tak uwzględniając odliczenie vat-u w 2010 samochód kosztował 93tys a w tym kosztuje 135tys.(nie liczyłem boxa bo nawet na tym forum jest rzadkością)
Pomijając vat kosztował w 2010r. 113tys a w tym 135 tys. wiec zwyżka jest 22tys., dla niektórych to drobiazg dla innych próg zaporowy .
Outlander jest teraz zakupem za 135 tys i nie stanowi juz konkurenta dla np.kia sportage czy hyundaia i35 (aut w progu cenowym 110-120tys),gdyby nie akcyza to outek kosztował by ok 113-118 tys i na pewno sprzedawał by się lepiej.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 01-08-2011, 21:19   

Panowie gdyby miał kupić outka za 135 to bym się zastanowił głęboko bo za tyle to miałbym honde w dieslu 2,2 a jest to najlepszy silnik na świecie według wielu znawców.(nie zależy mi tak bardzo na dobrym napędzie bo prawie go nie używam)A w ogóle to teraz moda wraca na benzyne ,kupujesz i zero problemów :mrgreen:
_________________

 
 
Beduin 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.2D MiVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 53
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-08-2011, 22:33   

Niestety cena jaką trzeba zapłacić za nowe auto O2 2.2 jest blisko dwukrotnie wyższa niż cena za jaką MMC zgarnia do własnej kieszeni - ok 80 tys. zł.
VAT i akcyza robią swoje a tak jak zostało to już stweirdzone O2 jest ofiarą polityki fiskalnej państwa, które w tym przypadku zgarnia 55 tys zł.
_________________
Szerokiej drogi.
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 02-08-2011, 09:17   

@cimoch a co ja napisałem zgadza się 40 km na 4 biegu. Przepraszam już się nie będę przechwalał. A do konkusu nie wystawię gdyż są ładniejsze samochodu nawet na tym forum :)
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2011, 01:09   

http://moto.pl/MotoPL/1,8...Mazda_CX_5.html
peszek :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________

 
 
Dj Lexus 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 227
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-08-2011, 16:43   

joachim69 napisał/a:
cieszy mnie niezmiernie że coraz mniej sprzedaje się "glonojadów" , wywaliłem kupę forsy i tym samym chciałem ominąć traktora , jednak te tdi przynajmniej zapalały podczas gdy mój stał w ASO :(
brrrr nigdy więcej do tego ten wszechobecny hałas i trasie

Diesel od BMW: drogi, zawodny i skomplikowany http://www.auto-swiat.pl/...i-skomplikowany
Jak widać po powyższym, BMW nie jest takie wspaniałe jak niektórzy sądzą.
Tak bronie Mitsubishi, bo po np dieslu trzech diamentów można spodziewać się dużej niezawodności.
 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2011, 16:50   

Dj Lexus napisał/a:
po np dieslu trzech diamentów można spodziewać się dużej niezawodności.
To pokaże życie, puki co nowy diesel Mitsubishi 2.2 jest b. krótko na rynku i ciężko o jego niezawdności się wypowiadać. Pożyjemy , zobaczymy :wink:
 
 
joachim69 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2, M3 E36 Estoril
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 245
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-08-2011, 01:41   

Dj Lexus napisał/a:
joachim69 napisał/a:
cieszy mnie niezmiernie że coraz mniej sprzedaje się "glonojadów" , wywaliłem kupę forsy i tym samym chciałem ominąć traktora , jednak te tdi przynajmniej zapalały podczas gdy mój stał w ASO :(
brrrr nigdy więcej do tego ten wszechobecny hałas i trasie

Diesel od BMW: drogi, zawodny i skomplikowany http://www.auto-swiat.pl/...i-skomplikowany
Jak widać po powyższym, BMW nie jest takie wspaniałe jak niektórzy sądzą.
Tak bronie Mitsubishi, bo po np dieslu trzech diamentów można spodziewać się dużej niezawodności.
tylko że ten 2.0d nawet bez wycięcia klapek z dolotu przeżyje każde tdi do tego głupio się składa że mam 3.0 bi turbo
_________________

 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 04-08-2011, 08:32   

[ Dodano: 04-08-2011, 08:34 ]
Brak odliczenia VAT jest główną przyczyną według mnie.
Różnica jest potężna dla przedsiębiorcy.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
michu300 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.0DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Maj 2010
Posty: 334
Skąd: okolice 3city
Wysłany: 04-08-2011, 13:13   

Brak odliczenia VAT może być przyczyną spadku dla całego segmentu, a nie tylko dla Outlandera! Po równo zabiera każdej marce i modelowi. Przyczyną niewspółmiernego spadku sprzedaży Outlandera jest pośrednio wycofanie silnika 2.0 czyli wzrost ceny de facto. Nie ma się co zastanawiać. Opinie na forum może coś tam dają, ale większość użytkowników Outlandera pewnie w ogóle tego forum nie czyta, albo zagląda sporadycznie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.