Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Obrotomierz
Autor Wiadomość
dg2000
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2008, 00:19   [Cari 1.8 GDI] Obrotomierz

Witam
Man problem z obrotomierzem w mojej cari, a mianowicie chodzi o to, że jak po przekręceniu kluczykiem wskazówka wskazuje mi na 1000 obr. A po zapaleniu silnika wskazówka utrzymuje się w granicach 1800 - 1900 obrotów. Ale to jest dla mnie dziwnie bo silnik ze słuchu ma obroty w granicach 800-1000, a po włączeniu wszystkich odbiorników silnik spada na chwile w okolice 1500 obr. a po 2-3 s wraca spowrotem na 1800-1900 obrotów. Lecz wydaje mi sie że licznik źle pokazuje o ten 1000 obr. bo niby to jest 1800-1900 ale zachowanie silnika wygląda na 800-900, nawet porównywałem z innym samochodem i to co słychać to są granice 900 obr. Tak jak by wskazówka dodawała sobie 1000 obr a silnik chodził z normalną prędkością.
Mam pytanie z czym jest podłączony obrotomierz, gdzie szukać rozwiązania tego problemu albo może ktoś sie z czymś podobnym spotkał.
Obroty mi nie falują i podczas naciskania gazu silnik mi równo wchodzi na obroty do odcięcia paliwa lecz wskazówka tak od 6000 ma dziwny, szybki przeskok na 8000.
Pozdrawiam
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-04-2008, 19:01   

Może masz uszkodzony licznik bo ktoś przy nim majstrował kombinując z cofnięciem najechanych km.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
___ZBYSZKO___ 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 1.8GDI 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 8
Skąd: Kępno
Wysłany: 07-01-2011, 23:24   

Mam dokładnie ten sam problem po włączeniu zapłonu wskazówka wskakuje na ok .1700 obrotów. W czasie pracy silnika obroty się nie zmniejszają nawet gdy jest ciepły jestem pewien że silnik pracuje na tych obrotach. Po mimo to autko sprwuje się bardzo ładnie ,zauważyłem jednak iż komputer zaniża spalanie. Byłbym wdzięczny za jakąś podpowiedz.
 
 
mar1us 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Skąd: Strzelce
Wysłany: 31-07-2011, 15:29   

Też mam ten problem, wie już ktoś od czego to?
Najpierw zawieszały się i po czasie wskazówka pokazywała normalnie a teraz jest tak już ciągle.
 
 
Bagiusz 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 26
Skąd: Niemce
Wysłany: 01-08-2011, 22:53   

Dołączam swój problem MSS 1,8 GDI po przekręceniu stacyjki około 1000 obr/min i na wolnych w granicy 2k ... czyli zawyża o 1000. Jak to skorygować ?? Czy ma to wpływ na wskazania kompa ??
 
 
 
mar1us 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Skąd: Strzelce
Wysłany: 02-08-2011, 16:35   

Mi dziś przeskoczyło znowu do góry i mam 3000obr, na postoju, nawet nie trzeba auta włączać, wystarczy kluczyk na ON przekręcić.
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 02-08-2011, 21:10   

Panowie próbowali robić reset kompa?
Pozdrawiam.
 
 
mar1us 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2011
Posty: 31
Skąd: Strzelce
Wysłany: 03-08-2011, 19:56   

Ja próbowałem i nic to nie dało, denerwujące to jest troche bo lubiłem obrotomierz :(

[ Dodano: 19-08-2011, 16:34 ]

Dla zainteresowanych, ja naprawiłem to w ten sposób, że rozkręciłem stacyjke, zdjąłem plastikową osłone aby mieć dostęp do zegarów, założyłem prowizorycznie, odpaliłem auto, wyszarpałem wskazówke obrotomierza i wsadziłem ją tak żeby pokazywała 800 obr 8)
Trzeba uważać z tą wskazówką bo ciasno tam siedzi i lepiej za pierwszym razem ja wyciągać delikatnie z odpiętą stacyjką jakimiś śrubokrętami np.

Może nie całkiem można to nazwać naprawą, ale teraz pokazuje normalnie obroty i nie wariuje tak.
 
 
zbigi1 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi carisma 1.6 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2013
Posty: 6
Skąd: rzeszow
Wysłany: 03-07-2014, 22:43   

witam mialem ten sam problem i pomogla jedynie wymiana obrotomieza
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 03-07-2014, 23:06   

Zawsze tak na cmentarzu stare zwłoki wykopujesz ? A na forach odpowiadasz na problemy z przed 3 lat ? :P
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.