Przesunięty przez: Hubeeert 08-02-2009, 03:45 |
Galant/Legnum VR-4 (EC5A/EC5W) |
Autor |
Wiadomość |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 14-01-2009, 15:27
|
|
|
ok ;] nvm zlookam na googlach pozdro |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 22-01-2009, 16:42
|
|
|
Piotrek... toż chyba napisałem "plus brak ładowania" wyraźnie, nie? Wiem jak wygląda zwykłe odcięcie, i to nic nadzwyczajnego nie jest...
No i jeśli dobrze zauważyłem na tych wskaźnikach boost controlera, to w szczycie tam było mocno ponad 16 psi (czy jakie tam jednostki), a tego raczej wtryskiwacze w VR4 nie lubią...
Cos mam czutkę, że ten filmik może robć za instruktaż typu "jak szybko spiep...yć VR-kę" |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Lacky_77
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 02 Avance 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 3 Skąd: Skoki
|
Wysłany: 23-01-2009, 00:18
|
|
|
roch_27 napisał/a: | Dla tych co nie widzieli pokazuję nowy model Legnum VR-4
Model 10G 2008 Legnum VR-4 (S-AWC all-wheel drive and 3.8L TwinTurbo V6)
Obrazek
pozdro |
Orientujecie sie ile złotówek ewntualnie $ to kosztuje i gdzie można "takie coś" nabyć ?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
miziek [Usunięty]
|
Wysłany: 04-02-2009, 13:26
|
|
|
swinks_UK, a gdzies widzialem 19' do vr4 ;p ale to by chyba trza bylo naprawde utwardzic zawieszke zeby nie gial sie na zakretach zbytnio wogole mitsu troszke zwalilo sprawe z tym zawieszeniem i wielkimi nadkolami. W innych autach ladnie sie wypelniaja nadkola przy 17' a galant wyglada na offroada przy takich
CLICK |
|
|
|
 |
nabassu
Forumowicz

Auto: VR-4, Sigma, 106, 600ss
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-02-2009, 13:45
|
|
|
nu, ale seryjnie sa 16
wiec moze jednak dam 17 + wiecej mieska?
a z bovem zawieszam chyba plany. kasa za bajer i zalewanie silnika.. eh.
poleccie zegarki jeszcze jakies? boost, temp oleju i cisnienie oleju potrzebuje. |
_________________ Z góry przepraszam za swoje posty, ich ton wynika ze zjawiska "swobodnej rozmowy z człowiekiem". |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-02-2009, 16:32
|
|
|
nabassu napisał/a: | nu, ale seryjnie sa 16
wiec moze jednak dam 17 + wiecej mieska?
a z bovem zawieszam chyba plany. kasa za bajer i zalewanie silnika.. eh.
poleccie zegarki jeszcze jakies? boost, temp oleju i cisnienie oleju potrzebuje. |
Defi polecam |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 04-02-2009, 16:45
|
|
|
Krzys napisał/a: | Defi polecam | sa naprawdę dobre ale po co przepłacać jak zegary firmy AUTO GAUGE, z serii PEAK SM (stepper motor) są równie dobre
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-02-2009, 16:55
|
|
|
nooo nie porownuj tych dwoch firm AG tej serii to nowosc w sumie wiec nie wiadomo jak sie beda spisywac po czasie... ale sam tez przymierzam sie kupic ta serie AG do testu... |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 04-02-2009, 16:55
|
|
|
Defi bardzo OK - 3 zegary 3 k zł |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
roch_27
moderator Nutrix Bi-Turbo

Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 05 Paź 2005 Posty: 2581 Skąd: POznań
|
Wysłany: 04-02-2009, 19:22
|
|
|
Krzys napisał/a: | nooo nie porownuj tych dwoch firm AG tej serii to nowosc w sumie wiec nie wiadomo jak sie beda spisywac po czasie... ale sam tez przymierzam sie kupic ta serie AG do testu... | Krzysiek najpierw porównaj dopiero później oceniaj- a nie opieraj się na opiniach marketingowych lub uprzedzeniach
Nowa seria PEAK SM z silniczkami krokowymi ma całkiem dobre wskazania - zapytaj Kochajj'a
Bartek napisał/a: | Defi bardzo OK - 3 zegary 3 k zł | dokładnie firma bdb ale cena także
pozdro |
_________________ Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident
ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 |
|
|
|
 |
Krzys
Forumowicz SYLVER

Auto: Mitsubishi Galant/Legnum VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2007 Posty: 470 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 04-02-2009, 23:12
|
|
|
Mialem DEFI,wiec wiem jak dzialaja... teraz czas na AG.. zobacze jak beda sie sprawowac |
|
|
|
 |
brodzky
Mitsumaniak

Auto: '97 EA5W AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Lis 2005 Posty: 667 Skąd: Bielsko-Biała, czasem Sosnowiec
|
Wysłany: 27-04-2009, 09:04
|
|
|
roch_27 napisał/a: | Dla tych co nie widzieli pokazuję nowy model Legnum VR-4
Model 10G 2008 Legnum VR-4 (S-AWC all-wheel drive and 3.8L TwinTurbo V6)
Obrazek
pozdro |
Szkoda ze to tylko Photoshop ;(
http://automobilescoop.com/?p=172 |
_________________ Gaz jest... tani
Mój Galant |
|
|
|
 |
tourism
Nowy Forumowicz
Auto: subaru 240km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2011 Posty: 7 Skąd: bieszczady
|
Wysłany: 10-08-2011, 06:26
|
|
|
Ja wiem czy sporo!!! w subaru w boxsie lecą panewki zwłaszcza w turbo i zrób sobie silnik |
_________________ jest subaru ma być legnum |
|
|
|
 |
|