Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt C58 GTi :)
Autor Wiadomość
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-08-2011, 15:42   

mirc23, a masz luzy na turbinie ??? Wszystko szczelne ???
Generalnie ilosc spalin idaca do turba reguluje sie bodajze westgatem.

PS mam takiego seryjnego 6 bolta turbo w laserze RS , tam turbina bije maxymalnie 0.7 bara, ma delikany luz no ale to normalne.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez rosomak1983 12-08-2011, 15:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zielu 
Forumowicz


Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Kwi 2010
Posty: 747
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-08-2011, 15:43   

Domyślam się że jeszcze nie testowałeś silnika na pełnych możliwościach, ale powiedz, w porównaniu do 4G67, jest aż taka przepaść jak mówią? :D

Powodzenia!
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-08-2011, 15:45   

Zielu175 napisał/a:
jest aż taka przepaść jak mówią? :D

no musi byc róznica turbo daje sporo Nm wiecej.
ale pod warunkiem ze 4g63T jest zdrowe...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
kuzi
[Usunięty]

Wysłany: 12-08-2011, 15:49   

4g63t z eclipse 1 gen?
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-08-2011, 15:50   

kuzi napisał/a:
4g63t z eclipse 1 gen?

skoro 6 bolt to tak teoretycznie taki silnik był jeszcze w galancie VR-4
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-08-2011, 15:53   

Zielu175 napisał/a:
w porównaniu do 4G67, jest aż taka przepaść jak mówią?
przepaść jest przy 4G61T a przy 4G63T to już kanion Kolorado.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 12-08-2011, 16:03   

Silnik dokladnie z eclipse 1gen, Colt jeszcze nie testowany ale czuć te delikatne doładowanie, doczytałem że ta turbina powinna wstawac przy około 1800 obr a maksymalnie dmuchać już przy 2800, więc będę musial szukać co jest nie tak.
Spadam do garażu jak się uporam ze środkiem to może znajdę dojdę do tego przez co jest takie doładowanie.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-08-2011, 16:08   

To nie tak.
Przy 4G61T pełne ciśnienie masz przy 2800, w Twoim przypadku będzie to około 3500. Większe turbo i IC robią swoje.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 12-08-2011, 19:35   

Hubeeert, dzięki za info a ty dokładnie jaką masz turbine??

Dzięki kumplowi udało się zlokalizować problem z doładowaniem a mianowicie mam nieszczelności w dolocie, opaski niestety nie trzymają tak jak powinny. Jutro więc będzie zabawa z dolotem aby to wszystko było szczelne.
Może też uda się skończyć wydech, wtedy będę mógł poruszać się już normalnie.

Jak dziś sprawdziłem pozostał mi problem z wentylatorem chłodnicy, muszę pozaglądać na schematy i może sam dojdę co jest nie tak, a jak nie to będzie trzeba odwiedzić elektryka.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-08-2011, 20:28   

TD04-11b4 maleństwo i dlatego tak wczesnie daje full ale nie da sie na niej poszaleć. Wykres mam jak w dieslu :-)
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 12-08-2011, 21:29   

Hubeeert, a jak sprawa z poli coś działasz czy narazie odpuszczasz??

jak dojdę do ladu z doładowaniem i z wydechem to będę mógł trochę potestować i sprawdzić jak to jedzie, ale juz teraz widać i czuć jak coś dmuchnie :)
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 12-08-2011, 22:00   

Hubeeert napisał/a:
Przy 4G61T pełne ciśnienie masz przy 2800, w Twoim przypadku będzie to około 3500. Większe turbo i IC robią swoje.

dokładnie tak
.
mirc23 napisał/a:
Jak dziś sprawdziłem pozostał mi problem z wentylatorem chłodnicy, muszę pozaglądać na schematy i może sam dojdę co jest nie tak, a jak nie to będzie trzeba odwiedzić elektryka.

Zrób swój obwód z pominieciem ECU na jednym przekazniku, Ja tak mam.
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-08-2011, 09:49   

mirc23 napisał/a:
Hubeeert, a jak sprawa z poli coś działasz czy narazie odpuszczasz??
Wg autoRa można je zamawiać w Olkuszu bez problemu bo mają formy po tym jak on zamawiał do Colta brata.
mirc23 napisał/a:
Może też uda się skończyć wydech, wtedy będę mógł poruszać się już normalnie
Zrób wydech na wzór serii, powiększ średnicę do minimum 2,5 cala i daj kata o dużym przepływie. U mnie dzięki przelotówce zdecydowanie poprawiła się "góra".
mirc23 napisał/a:
Jak dziś sprawdziłem pozostał mi problem z wentylatorem chłodnicy, muszę pozaglądać na schematy i może sam dojdę co jest nie tak, a jak nie to będzie trzeba odwiedzić elektryka.
Nie rób tego co radzi Ci rosomak. :P
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 13-08-2011, 10:53   

Hubeeert napisał/a:
Nie rób tego co radzi Ci rosomak. :P

powiedz jeszcze dlaczego :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-08-2011, 10:59   

Bo to powinno działac tak jak przewidziała fabryka a nie być drutowane :P
Denerwują mnie takie rady jak Twoja. Zamiast naprawić - zróbmy druta...
Bez dalszych komentarzy.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.