Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Misia zdechła całkiem.
Autor Wiadomość
gumibersik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: Zgierz
Wysłany: 05-08-2011, 00:05   [Cari 1.8 GDI] Misia zdechła całkiem.

Pisałem już o obrotach, braku mocy a ostatnio o mechaniku w łódzkim ale z tym ostatnim nikt mi nie pomógł, więc jeszcze raz proszę o pomoc. Carisma 1.8 gdi 99 rok już w ogóle nie jeździ. Byłem u wielu mechaników i nikt nie chce się podjąć naprawy. Na początku falowały obroty, potem spadki mocy przy dodawaniu gazu, potem szło na 3 garach a teraz idzie na trzech lub dwóch garach. wczoraj byłem u znajomego ojca i po podłączeniu pod komputer stwierdził że jest za małe ciśnienie bo nie cały BAR i żebym szukał coś w tą strone bo on nie wie dokładnie (on sprowadza auta i powiedział że za granicą ludzie te auta omijają z daleka i nie kupują). Auto do niego trzeba było wepchnąć a od niego holowć bo po ok 7 km nie reagował na nic . Chce zrobić ją ale niestety nie wiem jak i co wymienić. Naprawdę proszę o pomoc. A poza tym pali jak smok.
Ostatnio zmieniony przez gumibersik 05-08-2011, 12:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hazi 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Comfort 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 05-08-2011, 01:39   

Ale jak wogóle nie kręci nawet rozrusznik?
 
 
gumibersik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: Zgierz
Wysłany: 05-08-2011, 10:19   

Kręcić kręci ale jak chce dodać gaz to nic. Jak ją dzisiaj odpaliłem to chwilę "podziałała" i już chyba na dwóch garach i zgasła. Chyba zacznę powoli wymieniać wszystko związane z ciśnieniem ale nie wiem czy to dobry pomysł bo to dość drogie.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 05-08-2011, 15:45   

jak pali na dwa gary to najpierw warto by było sprawdzić świece/cewki,
jak miałeś 1bar ciśnienia to to jest duużo za mało, chyba, że sprawdzał pompę niskiego ciśnienia.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 05-08-2011, 17:36   

Na początku bym sprawdził czy nie siadła elektro przepustnica
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gumibersik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: Zgierz
Wysłany: 06-08-2011, 10:33   

Świece i cewki są podobno ok. A jak sprawdzić przepustnicę??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-08-2011, 10:57   

Zajrzeć do niej i sprawdzić czy się płynnie otwiera bez oporów
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gumibersik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: Zgierz
Wysłany: 06-08-2011, 12:47   

A ona się ruszy na wyłączonym silniku?? Bo kiedyś chciałem ją ruszyć to tylko trochę się ruszyła.
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 06-08-2011, 13:15   

A może napisz na regionalnym czy ktoś z okolicy nie ma kabla i evoscana?
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
gumibersik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: Zgierz
Wysłany: 16-08-2011, 16:08   

Kupiłem kabel i mam evoscana ale nie potrafię się zbytnio nim obsługiwać:(

Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i inaczej pracuje ale niestety w dalszym ciągu na dwóch garach. Chodzi na 1 i 2 cylindrze a na 3 i 4 nie chodzi w ogóle. Świece i cewki są dobre. Ma ktoś pomysł co to może być?? Bo ja już nie mam pomysłu i aż żal mi jak patrze na auto jak stoi i nie śmiga:(
 
 
fito123 
Forumowicz

Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 77
Skąd: Dłutów
Wysłany: 17-08-2011, 20:51   

gumibersik napisał/a:
na 3 i 4 nie chodzi w ogóle. Świece i cewki są dobre. Ma ktoś pomysł co to może być??


Czy na tych cylindrach na których nie chodzi są mokre świece?.
Pozdrawiam.
 
 
gumibersik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: Zgierz
Wysłany: 17-08-2011, 21:30   

Z tego co pamiętam to są mokre. Wiesz co to może być??;>
 
 
aren195612 
Forumowicz

Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 22 Lut 2009
Posty: 384
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 17-08-2011, 21:56   

Podejdź jakoś normalniej do problemu.
Kabel Vag KKL piszesz że masz. Mostek jest?, jak nie ma to go zrób, wetknij wtyk do gniazda obdII w aucie, klucz na ON i sczytaj te cholerne błędy. Przy takich problemach muszą jakieś być być.
GDI ma całkiem fajną autodiagnostykę. Twój rocznik da się wymrugać.
Jak nie wiesz o co chodzi to nagraj całą sekwencję mrugania kontrolki ECU, wstaw filmik na jakiś serwer, zamieść link na forum, popatrzymy, poczytamy- dopiero wtedy będzie można rozmawiać.
Z tego co opisałeś to niestety niewiele wynika.

Pozdrawiam

PS. Ważne żeby byly tylko aktualne błędy, jak ściągałeś jakieś wtyczki na uruchomionym silniku to może być ich być w pamięci ECU dość dużo- cała historia. Na wszelki wypadek zrób reset ECU, /zdejmij minus z aku na kilkanaście sekund, podłącz/. odpal silnik na parę minut i wtedy diagnozuj.
 
 
gumibersik 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 14
Skąd: Zgierz
Wysłany: 21-08-2011, 21:01   

Wczoraj podstawiłem auto mechanikowi. Jak będę wiedział co jest to się "pochwalę", bo to może być jakiś punkt zaczepienia dla innych.

[ Dodano: 24-08-2011, 16:42 ]
Problem rozwiązany. Padły dwa wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Po wymianie autko działa super. Jeszcze tylko obroty falują chwilami a przepustnica nie chce się zaadaptować przez komputer ale będę kombinował:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.