[Cari 1.8 GDI] Misia zdechła całkiem. |
Autor |
Wiadomość |
gumibersik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 14 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 05-08-2011, 00:05 [Cari 1.8 GDI] Misia zdechła całkiem.
|
|
|
Pisałem już o obrotach, braku mocy a ostatnio o mechaniku w łódzkim ale z tym ostatnim nikt mi nie pomógł, więc jeszcze raz proszę o pomoc. Carisma 1.8 gdi 99 rok już w ogóle nie jeździ. Byłem u wielu mechaników i nikt nie chce się podjąć naprawy. Na początku falowały obroty, potem spadki mocy przy dodawaniu gazu, potem szło na 3 garach a teraz idzie na trzech lub dwóch garach. wczoraj byłem u znajomego ojca i po podłączeniu pod komputer stwierdził że jest za małe ciśnienie bo nie cały BAR i żebym szukał coś w tą strone bo on nie wie dokładnie (on sprowadza auta i powiedział że za granicą ludzie te auta omijają z daleka i nie kupują). Auto do niego trzeba było wepchnąć a od niego holowć bo po ok 7 km nie reagował na nic . Chce zrobić ją ale niestety nie wiem jak i co wymienić. Naprawdę proszę o pomoc. A poza tym pali jak smok. |
Ostatnio zmieniony przez gumibersik 05-08-2011, 12:09, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
hazi
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDI Comfort 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2011 Posty: 37 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: 05-08-2011, 01:39
|
|
|
Ale jak wogóle nie kręci nawet rozrusznik? |
|
|
|
 |
gumibersik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 14 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 05-08-2011, 10:19
|
|
|
Kręcić kręci ale jak chce dodać gaz to nic. Jak ją dzisiaj odpaliłem to chwilę "podziałała" i już chyba na dwóch garach i zgasła. Chyba zacznę powoli wymieniać wszystko związane z ciśnieniem ale nie wiem czy to dobry pomysł bo to dość drogie. |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 05-08-2011, 15:45
|
|
|
jak pali na dwa gary to najpierw warto by było sprawdzić świece/cewki,
jak miałeś 1bar ciśnienia to to jest duużo za mało, chyba, że sprawdzał pompę niskiego ciśnienia. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-08-2011, 17:36
|
|
|
Na początku bym sprawdził czy nie siadła elektro przepustnica |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
gumibersik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 14 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 06-08-2011, 10:33
|
|
|
Świece i cewki są podobno ok. A jak sprawdzić przepustnicę?? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 06-08-2011, 10:57
|
|
|
Zajrzeć do niej i sprawdzić czy się płynnie otwiera bez oporów |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
gumibersik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 14 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 06-08-2011, 12:47
|
|
|
A ona się ruszy na wyłączonym silniku?? Bo kiedyś chciałem ją ruszyć to tylko trochę się ruszyła. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
gumibersik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 14 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 16-08-2011, 16:08
|
|
|
Kupiłem kabel i mam evoscana ale nie potrafię się zbytnio nim obsługiwać:(
Wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia i inaczej pracuje ale niestety w dalszym ciągu na dwóch garach. Chodzi na 1 i 2 cylindrze a na 3 i 4 nie chodzi w ogóle. Świece i cewki są dobre. Ma ktoś pomysł co to może być?? Bo ja już nie mam pomysłu i aż żal mi jak patrze na auto jak stoi i nie śmiga:( |
|
|
|
 |
fito123
Forumowicz
Auto: Carisma 1 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 77 Skąd: Dłutów
|
Wysłany: 17-08-2011, 20:51
|
|
|
gumibersik napisał/a: | na 3 i 4 nie chodzi w ogóle. Świece i cewki są dobre. Ma ktoś pomysł co to może być?? |
Czy na tych cylindrach na których nie chodzi są mokre świece?.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
gumibersik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 14 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 17-08-2011, 21:30
|
|
|
Z tego co pamiętam to są mokre. Wiesz co to może być??;> |
|
|
|
 |
aren195612
Forumowicz
Auto: Space Star GDI 99r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 384 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: 17-08-2011, 21:56
|
|
|
Podejdź jakoś normalniej do problemu.
Kabel Vag KKL piszesz że masz. Mostek jest?, jak nie ma to go zrób, wetknij wtyk do gniazda obdII w aucie, klucz na ON i sczytaj te cholerne błędy. Przy takich problemach muszą jakieś być być.
GDI ma całkiem fajną autodiagnostykę. Twój rocznik da się wymrugać.
Jak nie wiesz o co chodzi to nagraj całą sekwencję mrugania kontrolki ECU, wstaw filmik na jakiś serwer, zamieść link na forum, popatrzymy, poczytamy- dopiero wtedy będzie można rozmawiać.
Z tego co opisałeś to niestety niewiele wynika.
Pozdrawiam
PS. Ważne żeby byly tylko aktualne błędy, jak ściągałeś jakieś wtyczki na uruchomionym silniku to może być ich być w pamięci ECU dość dużo- cała historia. Na wszelki wypadek zrób reset ECU, /zdejmij minus z aku na kilkanaście sekund, podłącz/. odpal silnik na parę minut i wtedy diagnozuj. |
|
|
|
 |
gumibersik
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Crisma 1.8 gdi 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lip 2011 Posty: 14 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 21-08-2011, 21:01
|
|
|
Wczoraj podstawiłem auto mechanikowi. Jak będę wiedział co jest to się "pochwalę", bo to może być jakiś punkt zaczepienia dla innych.
[ Dodano: 24-08-2011, 16:42 ]
Problem rozwiązany. Padły dwa wtryskiwacze i pompa wysokiego ciśnienia. Po wymianie autko działa super. Jeszcze tylko obroty falują chwilami a przepustnica nie chce się zaadaptować przez komputer ale będę kombinował:) |
|
|
|
 |
|