Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari ma mega muła [98r. GDI]
Autor Wiadomość
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-08-2011, 11:19   Cari ma mega muła [98r. GDI]

Witam. Cari niedawno miala przeglad u znajomego zaufanego mechanika i zostala wymieniona uszczelka pod pokrywa zaworow (poprzedni mechanik przykleil oryginalna uszczelke na silikon;/ a zaplacilem jak za wymiane!) wszystkie filtry, przeglad rozrzadu (ok.) i sprawdzil kompresje- na cieplym silniku kompresja idealna wrecz ksiazkowa, na zimnym mocno odbiega od idealu. I powiedzial mi wprost - albo walnieta glowica, albo pierscienie na tłokach. Pierwsza opcja wydaje mi sie zdecydowanie tansza, bo sam moge zdemontowac glowice i zawiesc do splanowania głowicy + wymiany wszystkich uszczelek na nowe. Ma ktos jakies pomysly ? A i jak sie stoi za autem przy wydechu to nie mozna wyrobic, kumpel mowi ze wali jak ze starego diesla. moze cos z katalizatorem? Bo jak juz to nie pomoze to chyba zegnam sie z Cari i nowe auto czas poszukac;/
 
 
hazi 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Comfort 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 15-08-2011, 13:19   

hmm a kontrolka się nie pali od komputera check engine.Taki gościu z Dębna tez chcial mi wcisnac Cari co tak smierdziala ze nie mozna bylo wytrzymac przy wydechu.Wciskal mi kit ze jest nie rozgrzana .A ma równe obroty??

1.Sprawdz swiece
2.Filtr powietrza
3.Jak smierdzi to analize spalin trzeba zrobic , sonda lambda sprawna???
4.Zapchany katalizator
5.Wyczyscic przepustnice
6.Może pali olej
 
 
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-08-2011, 14:20   

1.świece sprawdzane, w bdb stanie, kable byly popalone (wymienione na NGK)
2.Filtr powietrza wymieniany regularnie, czysty jest.
3.Sonda byla przez niego sprawdzana, wiec raczej ok.
4.Nad katalizatorem tez sie zastanawialem, ale z tego co wyczytalem na forum to jest niemozliwe zeby padl po 210kkm.
5.Przepustnica wyczyszczona przeze mnie 1kkm temu, nie byla o dziwo mocno zapchana, znacznie gorzej kolektor ssacy... ale jeszcze nie demontowalem zeby wyczyscic.
6.W zeszlym roku wpieprzyla mi prawie litr oleju w ciagu 2kkm. Ale przypuszczam ze to jak wywalila uszczelka pod pokrywa zaworow, bo od marca jest tak 1-1,5 m od maxa i dalej trzyma (juz 4 tys na tym oleju, Olej Valvoline Maxlife 10w40).

A i zapomnialem- kontrolka żadna sie nie swieci, chce podjechac zeby podpiac Cari do kompa bo ja juz naprawde nei wiem co jej jest....
 
 
hazi 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Comfort 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 15-08-2011, 14:31   

Jeszcze sprawdz filtry w pompie wysokiego cisnienia mam nadzieje ze nie padla.Sprawdz ja czy jest dobra , wyczysc ja na glanc i wymien w niej filtry podobno tez jest to wina ze auto sie muli.Przeczytaj tego posta http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=56610
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-08-2011, 21:32   

puknij w kata kostką jak byś stukał do drzwi, pusty metaliczny dźwięk, kat do wywalenia, jak taki jak by puszka była pełna to kat raczej sprawny, gdzieś słyszałem, że kat jest robiony na około 100tys km a ile wytrzyma to zależy od jazdy i paru innych czynników ;)
 
 
 
przemekx303 
Mitsumaniak


Auto: Carisma GDI 98r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 349
Skąd: Chełm
Wysłany: 15-08-2011, 21:40   

Marilyn napisał/a:
1.świece sprawdzane, w bdb stanie, kable byly popalone (wymienione na NGK)

jężeli GDI to jakie ty kable wymieniłeś
_________________

 
 
 
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-08-2011, 11:45   

Many mi mowil ze ogolnie cos z cewkami bylo (czy fajkocewkami) moj blad, przyznaje. Co nie zmienia faktu ze to jest mul ze ja pier..... Wczoraj sprawdzilem poziom oleju i niestety... no znowu chyba zaczyna brac bo jest nagle 1/3 pomiedzy maks a minimum. Zadna kotrolka check engine sie nie pali, a ogolnie wali z tlumika niemilosiernie.
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-08-2011, 19:17   

kata sprawdzałeś? ewentualnie wywal go..
 
 
 
hazi 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Comfort 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 19-08-2011, 19:22   

Już za dużo kasy w niego władowałeś żeby zrezygnować z tego auta
 
 
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-08-2011, 22:42   

jutro podjade na kanal zeby obejrzec kata, albo na stacje jakas zeby sprawdzic spaliny. Jakies inne sugestie ? moze cos z pompa wysokiego cisnienia ?
 
 
Saqu 
Mitsumaniak


Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 2233
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-08-2011, 22:44   

żeby obejrzeć kata wystarczy, że kucniesz przy aucie i po pukasz w niego palcem,

aa i jak kat się wysypał to mógł pozapychać pozostałe tłumiki, tym samym powodując mocną nie drożność spalin...
 
 
 
wojzi 
Mitsumaniak


Auto: Carisma Elegance 1.8 GDI 122KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 1713
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-08-2011, 09:43   

hazi napisał/a:
Już za dużo kasy w niego władowałeś żeby zrezygnować z tego auta


No sorry, ale to trochę na zasadzie dokładania do interesu, bo już się do niego wcześniej za dużo dołożyło. Moim zdaniem powyżej pewnego poziomu nie opłaca się dokładać i lepiej zmienić. Oczywiście na nowszą Cari ;-)
_________________


Z samochodem jest jak z żoną. Kochasz go za to jaki jest, jak wygląda, jakie ma wnętrze i za przyjemność jaką Ci daje podczas jazdy :P , a nie za to że mało je.
 
 
Marilyn 
Forumowicz

Auto: Carisma 98' sedan :)
Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 84
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-08-2011, 22:38   

Jutro wszystko bede wiedzial, podjade na stacje diagnostyczna zeby sprawdzili mi spaliny. Poleca ktos DOBRY serwis gdzie moge podpiac Cari pod kompa ? A niestety koledzy jak okaze sie ze znowu mam wpakowac w nia prawie 2 tys to rozgladam sie za nowym autem... I raczej to bedzie cos z Gamy AR w jtd. :P
 
 
SHELLER35 
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 GDI 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 39
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-08-2011, 07:57   

Marilyn napisał/a:
A niestety koledzy jak okaze sie ze znowu mam wpakowac w nia prawie 2 tys to rozgladam sie za nowym autem... I raczej to bedzie cos z Gamy AR w jtd. :P


No to wtedy dopiero zobaczysz ile kosztują części do samochodu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: !!!
Miałem alfę i wiem ,co mówię.
 
 
hazi 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI Comfort 2000 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 22-08-2011, 15:53   

Hoho Alfa Romeo skarbonka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.