Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS DID] Syczenie przy przyspieszaniu + olej + bagnet.
Autor Wiadomość
bastaz 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.9 DID + BMW E46 325i
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 1
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-08-2011, 09:28   [MSS DID] Syczenie przy przyspieszaniu + olej + bagnet.

Witam wszystkich.

Zona dostala od swojej matki SpaceStara DID w wersji 105 konnej. Biedny samochod po kobiecie nie wyglada za ciekawie (lekko poobijany, obdrapany), ale jest inny problem. Autko nie ma mocy i przy dodawaniu gazu slychac charakterystyczny swist + kopci. Zorientowalem sie ze to ktorys z przewodow od intercoolera, takze dalem auto do mechanika. Zrobili rure ktora idzie od silnika po prawej do intercoolera (nie wiem jaka byla poprzednio, teraz widze ze jest aluminiowa). Ale nadal auto nie ma mocy (zorientowalem sie dopiero po miesiacu, ze auto nadal do kuitu jezdzi, bo zona nie widzi roznicy gdy z auta ucieknie z 40KM) i uwazam ze jeszcze jakis przewod jest nieszczelny/dziurawy tylko gdzie?
Mechanik co robil auto mowil jeszcze, ze turbina juz zdycha (w ogole okolice turbiny sa nieciekawie zarzygane olejem), wiec "mamusia" piekny prezent córeczce sprawila :doubt: Nie znam sie na turbodoladowanych dieslach, bo jestem fanem wiekszych wolnossacych benzyn wiec prosze o jakies sugestie co sprawdzic? :)

Poza tym jaki olej sie wlewa do tego cuda? Dobieraczki pokazuja jakies polsyntetyki. Powiedzialem mechaniorowi zeby zalal syntetyk i co sie okazalo wlal Magnateca 5w-40 czyli kiepsko ale i tak lepiej nic poprzedni mineralny zalany przez jakiegos pseudomechaniora.

Poza tym problem mam z bagnetem... Na jego koncu dyndal jakis kawalek gumki, ktory trzymal sie na przyslowiowym wlosku, wiec urwalem co by nie wpadlo do srodka. Probowalem wyhaczyc jakas uzywke ale ciezko trafic. Macie jakis patent na to? Moze cos przerobic, dorobic?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23637
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-08-2011, 15:55   

Sprawdzcie jeszcze Intecooler lubią pęjkać na zgrzewach

Olej Elf leje się do tego silnika

Bagnet kupisz nowy na allegro w granicach 50zł ewentualnie pytaj w serwisie Renault.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.