Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] Spadające obroty-GAŚNIE
Autor Wiadomość
MATTR 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero II 2.5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 1
Skąd: WRO
Wysłany: 04-07-2011, 21:28   [2.5 TD] Spadające obroty-GAŚNIE

Witam,
AUTO: Mitsubishi Pajero II 2.5 TD, 3d

Po trasie w ulewnym deszczu zaczął mi gasnąc silnik.
Objawy są następujące: w trakcie dojeżdżania do skrzyżowania zaczynają spadać obroty i silnik dławi się. Odpala z problemami -wymaga kręcenia 3-5 sec. następnie jeśli pozostawi się na jałowym biegu po około minucie silnik znów samoczynnie gaśnie.
Pierwsze co przyszło mi do głowy to syf w paliwie wiec, wymieniłem filtr paliwa na nowy - w starym zaobserwowałem wodę.
Proszę o podpowiedz gdzie szukać rozwiązania tego problemu:(

Pozdrawiam Matt
 
 
jaculo 
Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 70
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-08-2011, 22:34   

Miałem podobnie... a może się gdzieś zapowietrza.. i dlatego na małych obrotach nie daje odpowiedniej dawki paliwa..
_________________
jaculo
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 28-08-2011, 23:08   

MATTR napisał/a:
jeśli pozostawi się na jałowym biegu po około minucie silnik znów samoczynnie gaśnie.
przepływ paliwa przez pompę jest gdzieś zatkany lub nieszczelny, więc do sprawdzenia cały obieg na przewodach od baku do pompy.
Na początek możesz dać jakieś przezroczyste przewody od filtra do pompy i na powrocie paliwa z pompy, to ułatwi poszukiwanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.