25 latek Lancer C62A mouseman-a |
Autor |
Wiadomość |
pitbu77
Mitsumaniak Made in Poland

Auto: Galant EA5W '98 Nardi Torino
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Lut 2009 Posty: 728 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-08-2011, 13:11
|
|
|
mouseman,
Stary, należało Ci się. Takiego 16-letniego "odpicowanego" Lancka to ze świeczką szukać. Gratki kolego |
_________________ ラリードライバーは、横にそれをします - Rally drivers do it sideways
"Nie ucz świni śpiewać bo stracisz czas i zdenerwujesz świnię"
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 29-08-2011, 13:30
|
|
|
pitbu77 napisał/a: | Takiego 16-letniego "odpicowanego" Lancka to ze świeczką szukać. |
jak to? to to jakiś składak czy tak późno rejestracji doczekał ? Mój CB0 Już dawno pełnoletni;-) |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 29-08-2011, 13:53
|
|
|
pitbu77 napisał/a: | mouseman,
Stary, należało Ci się. Takiego 16-letniego "odpicowanego" Lancka to ze świeczką szukać. Gratki kolego |
Jak dobrze pamiętam ten lancer jest z 90 lub 91 roku, więc ma już 20 lat
A na marginesie gratuluję takiego wozu coś pięknego, obejrzałem sobie go dokładnie i w takim stanie chyba nie znajdzie podobnego egzemplarza. Najlepsze tablice, jeszcze z 96 roku |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Mithrill
Mitsumaniak Łukasz

Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 543 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 29-08-2011, 23:14
|
|
|
No tak, w kraju nie ma drugiego tak odpicowanego C60... ale już niebawem to się zmieni...
Super będzie, jak dwa wycackane Lancerki staną obok siebie za rok.
Może weźmiecie mojego dziada do środka?
EDIT:
mkm, dzięki!
A tak przy okazji, co Wy tam grzebiecie o tej porze, że nie można na forum wejść? |
Ostatnio zmieniony przez Mithrill 29-08-2011, 23:39, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 29-08-2011, 23:23
|
|
|
Mithrill napisał/a: | , a link z pierwszej strony nie działa. |
Już jest poprawiony i działa |
|
|
|
 |
Lechfan
Mitsumaniak P a w e ł

Auto: Galant E33A 90' & EA5A 98'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 403 Skąd: Wrocław/Kępno
|
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 30-08-2011, 20:33
|
|
|
na tego Lancera można patrzeć godzinami, nie dostajesz już propozycji odkupienia przez kolekcjonerów itp ? |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Mithrill
Mitsumaniak Łukasz

Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 543 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 30-08-2011, 20:45
|
|
|
No proszę, jaki ładny ołtarzyk! |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 30-08-2011, 20:52
|
|
|
Mithrill napisał/a: | No proszę, jaki ładny ołtarzyk! |
Pamiątki z tegorocznych wakacji poszły w odstawke |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
Mithrill
Mitsumaniak Łukasz

Auto: Lancer 1.6 16V (C66A)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2010 Posty: 543 Skąd: Dobrodzień
|
Wysłany: 31-08-2011, 21:00
|
|
|
Ale powiem Ci, że jednak widziałbym go (Lanca) z innym zestawem zderzaków.
Nieco wyważyłoby to proporcje budy do tych dużych felg.
Nie wiem... takie moje zdanie.
Zawsze można mieć np. dwa komplety i zmieniać wg własnego "widzimisię".
Nie myślałeś o tym? |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-09-2011, 01:52
|
|
|
Ja miałem podobny dylemat, ale jednak postanowiłem założyć zderzaki od C66A Co by nie mówić, zdecydowanie lepiej to wygląda. Chociaż może zostań przy ori przed liftowych, niewiele zostało tych aut w takim stanie z tym designem
Przy ew. zmianie trzeba tylko mieć nowe zderzaki i belki mocujące, z tego co wiem niektórzy odcinają dolny spojler starego zderzaka aby uzyskać samą belkę, w przypadku Twojego Lancera aż żal się robi na samą myśl nad takim rozwiązaniem... |
|
|
|
 |
mouseman
Mitsumaniak Krzyś :)
Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Sie 2006 Posty: 801 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 16-02-2014, 12:10
|
|
|
Lancerek spoczywa więcej w garażu, dbając o to żeby się nie zastał od czasu do czasu go przepalam. Pewnego razu zapomniałem domknąć drzwi co doprowadziło do wyładowania akumulatora. Po naładowaniu baterii Lancerek starał się nauczyć obrotów. O ile 15 minut nauka szła mu sprawnie, to po ruszeniu z miejscu oraz przełączeniu na N - gasł. Cała procedura bardzo się przeciągała i już było widać że coś jest nietak Do tego wszystkiego doszły poważne spadki mocy, szczególnie w okolicach 3500 obr/min
Wczoraj postanowiłem odwiedzić BartkaDJ co by dziadunia przywrócił do zdrowia.
Na pierwszy ogień poszły do wymiany sworznie wahaczy oraz końcówki drążków. Następnie DJ zaatakował kompresje silnika, wynik był książkowy 13,12,5,13,13 Kolejny na liście podejrzanych był zapłon. Po zmasowaniu łącza serwisowego wyszło że jest -1 ustawiany został na +7. Jazda testowa zweryfikowała brak nagłego spadku mocy przy 3500 obr/min, ale problem ospałości pozostał. Punktem kulminacyjnym diagnozy było sprawdzenie filtra powietrza oraz przepustnicy. Przy wyciąganiu rury dolotowej powietrza, wyszła na jaw ogromna dziura na harmonijce. Padło hasło mamy to. Po doszczelnieniu łącznika oraz ponownym resecie sterownika, Lancerek odzyskał chęć do jazdy. Obroty idealne, zero duszenia, zero szarpania. Uwieńczeniem sukcesu była wymiana siłowników klapy tylnej. Oryginalne nie radziły sobie poniżej 0 stopni C. Tutaj bezcenna okazała się rada z forum, że po wyjęciu przegubów ze starych siłowników, pasują nowe od astry F kombi 550 Nm. Lancerek tuż przed osiągnięciem 25 lat czuje się wyśmienicie, podziękowania jeszcze raz dla Bartka vel DJ
P.S. czy ktoś wie gddzie można dostać ową rurę dolotą najlepiej nową ? |
_________________ -=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A |
|
|
|
 |
|