Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] drgania kierownicy
Autor Wiadomość
slm8 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 GLS TD e57a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: zamosc
  Wysłany: 29-08-2011, 18:04   [E57A 2.0D] drgania kierownicy

Witam,
Drgania na kierownicy pojawiają się na niskich obrotach-na luzie obroty silnika spadają do 700 obr. i się zaczyna szarpanie z kierownicą.Gdy podkręcę obroty do 800 drgania są mniejsze ale wciąż dobrze widoczne i odczuwalne, dopiero gdy obroty dochodzą do 1tys. drgania ustają. Przy delikatnym hamowaniu także powstają drgania na kierownicy lecz po mocniejszym wciśnięciu pedała hamulcowego kierownica przestaje drgać. Dodam że ostatnio wymieniłem pasek rozrządu, pompę wodną i rolki, podczas wymiany tych części silnik był odkręcony na łapie od strony rozrządu więc silnik mógł się lekko przechylić (był podparty od spodu) i uszkodzić poduszki mocujące silnik. Drgania były przed wymiana rozrządu, ale po wymianie są trochę mocniejsze. Od dłuższego czasu można zauważyć jakby z 2 wtrysków i 1 świec żarowej wylewało się paliwo,są mokre przy gwincie z głowicą. Może to też ma wpływ na drgania kierownicy. Jeśli ktoś miał podobny problem lub wie w czym leży problem to proszę o wskazówki i rady.
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-08-2011, 19:51   

Najprawdopodobniej któraś z poduch silnika ma dość diesel ma większe wibracje niż benzyna i szybciej je wyrabia
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
slm8 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 GLS TD e57a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: zamosc
Wysłany: 29-08-2011, 22:51   

A po czym mogę rozpoznać że taka poduszka jest uszkodzona, uszkodzenie jest widoczne ? i jeszcze jedno pytanie- ile obrotów powinien mieć dobrze pracujący silnik na postoju?
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-08-2011, 23:22   

nie pamiętam ile obrotów powinien mieć masz napisane na tabliczce od dołu maski chyba 750 ale nie pamiętam otwórz maskę i zobacz na niej

Poduszki spękane są jak zaczynają mieć dość najczęściej winna jest przednia poducha skrzyni tą co masz zaraz za chłodnicą na dole i to ją podejrzewam o te drgania najlepiej ją wykręcić by było i sprawdzić jest sztywna czy się obraca lekko w środku góra dół i na boki jak tak to źle nie wiem jak inaczej sprawdzić stan poduszki nie jestem mechanikiem może są sposoby nie wymagające wykręcania poduchy ( jak co silnik śmiało trzyma sie na 3 a nawet na dwóch więc bez strachy że spadnie )

http://www.youtube.com/watch?v=iTmbgClL2UU u mnie jak widzisz wibracje z powodu zerwanej poduchy są dość duże ale u mnie przednia poducha jest doszczętnie zdewastowana można jej rdzeniem obracać prawie o 90 stopni
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
slm8 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 GLS TD e57a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: zamosc
Wysłany: 30-08-2011, 12:02   

Wszyc, na tabliczce nic nie pisze o obrotach ale mniejsza z tym, muszę wykręcić te poduszkę bo z wyglądu żadna nie podaje na zepsutą. Mam jeszcze pytanie trochę nie do tematu, a mianowicie: jak wymienić płyn chłodniczy? w którym miejscu można spuścić cały płyn i jak odpowietrzyć nowy? Wiem że przez kranik w dolnym prawym rogu chłodnicy nie spuści się całego płynu jak i też przez przewód najniżej położony, wiem to bo spuszczałem ostatnio płyn przez kranik na samym dole chłodnicy, a następnie po odkręceniu pompy wodnej wylało się go sporo z bloku. W układzie chłodniczym ma teraz wodę więc muszę ją dobrze spuścić.
 
 
stripi 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi galant 1.8 GLSi 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 21
Skąd: gdansk
Wysłany: 31-08-2011, 16:29   

ilu urzytkownikow tyle opinii a tak sie składa ze jak włączysz ogrzewanie nawiew lub klime i nacisniesz pedał hamulca drgania sie zwieksza dlaczego ... dlatego ze alternator sobie nie radzi z zasileniem tego wszystkiego niestety w 1.8 silnikach jest tak samo i nic na to nie poradzisz tak juz w niektorych modelach tak bywa
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-08-2011, 18:04   

stripi chodzi o przypadek jak wszystko jest wyłączone i też drga.... koledze po wciśnięciu hamulca nawet przestaje drgać więc to nie to co Ty odpisujesz że tak ma być :) bo wiem że u mnie po włączeniu wszystkiego na sprawnych poduchach nie ma drgań :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
slm8 
Nowy Forumowicz

Auto: galant 2.0 GLS TD e57a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 16
Skąd: zamosc
Wysłany: 22-09-2011, 18:42   

Może jest ktoś w stanie stwierdzić czy ta poduszka jest dobra?
 
 
k@rol 
Mitsumaniak
02605/KMM


Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 839
Skąd: Bedzin
Wysłany: 22-09-2011, 21:01   

tą poduchę najłatwiej wykręcic i sprawdzic w rękach po fotce ciężko stwierdzic, ja ostatnio ją wymieniałem i ogólnie dopóki się jej "ręcznie" nie sprawdziło nie było widac że jest zerwana... u Japaneze nowa chyba 60 czy 50 zł
_________________
Były
BMW e30 1.6 1990
Mitsubishi Galant E54A 2.0 v6 1993
VW Lupo 1.0 1998 (Żony)
Toyota Paseo 1.5 1996

Obecnie
Mazda 3 Top Sport 2.0 2003
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=85538
Colt CZ3 1.3 2007
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=86943
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-09-2011, 00:03   

Tak samo ja napisałem że polecam zdjąć bo ciężko stwierdzić nie jest to trudne 2 śrubki 14stki od dołu nie widać ich bo są w otworach w belce silnika ale dostęp jest bez problemowy z klucza nasadowego :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.