Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
soczewki zamiast klasycznych reflektorów...
Autor Wiadomość
KrisKros
[Usunięty]

  Wysłany: 27-11-2006, 07:45   soczewki zamiast klasycznych reflektorów...

Witajcie,
Tak mi przeszło przez myśl jeżdżąc troszkę po ciemku że Cari i jej światła to pomyłka... Jeszcze mijania przy żarówkach Philips night vision są w miarę akceptowalne ale długie.... (żarnik mijania gaśnie i owszem mam namiastkę długich świecących w niebo. Myślałem żeby założyć jakieś soczewkowe ale na rynku nie ma nic... pozostaje obcja założenia swiateł dalekosiężnych Hella i inne ale nie lubię szpecących dodatków albo rzeźba z reflektorami (np soczewy z punto 2 lub angle eyes Astry F) oba to kupa rzeźby i myślenia no i "zepsucia dotychczasowych" - ma z Was ktoś jakieś doświadczenia?

ps Zawsze jest obcja D2D xenon HID H4 - drogie dziadostwo, niedopuszczone w Polsce, i nie wiem czy będzie lepiej...
Pozdr
Kris
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 08:18   

operacja teoretycznie mozliwa do wykonania, tylko zamiast bawic sie ze zwykla soczewka lepiej zamontowac bi-ksenon np. z ml lub a4.
oprocz totalnej rzezby samych lamp, musialbys dodatkowo spolerowac szklo (stara carisma) ale ty masz nowa wiec ta operacja akurat w twoim przypadku odpada.
 
 
KrisKros
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 08:24   

arturro napisał/a:
operacja teoretycznie mozliwa do wykonania, tylko zamiast bawic sie ze zwykla soczewka lepiej zamontowac bi-ksenon np. z ml lub a4.


bi ksenon - jest tańsza opcja - lepiej zamontować żarówki HID d2d bixenon z wejściem jak klasyczna H4 http://www.tuningbaja.pl/product/3910.html co z tego skoro homologacja będzie mało prawdopodobna a układu samopoziomującego i spryskiwaczy reflektorów montować nie będę...

oprocz totalnej rzezby samych lamp, musialbys dodatkowo spolerowac szklo (stara carisma) ale ty masz nowa wiec ta operacja akurat w twoim przypadku odpada.

Tego problemu nie mam
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 10:12   

a ja nie pisze o totalnym drucirstwie jakim jest wstawienie zarnikow zamiast zarowek, pisze o wstawieniu prawdziwiej bi-ksenonowej soczewki.
spryskiwacze i system samopoziomowania mozna sobie odpuscic, i tak nie bedziesz mial homologacji jak zmienisz rzezbe reflektora.
 
 
KrisKros
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 11:20   

arturro napisał/a:
a ja nie pisze o totalnym drucirstwie jakim jest wstawienie zarnikow zamiast zarowek, pisze o wstawieniu prawdziwiej bi-ksenonowej soczewki.
spryskiwacze i system samopoziomowania mozna sobie odpuscic, i tak nie bedziesz mial homologacji jak zmienisz rzezbe reflektora.


Pomijając bixenony to wstawienie całej innej lampy np od samochodu X i dopasowanie do blach to odstępstwo od homologacji czy nie?? Kolega przerabiał światła w Toyota Carina E i wstawił tam dwie soczewki od Punta 2 zrobił obudowę samemu - nie wstawiał całego reflektora a tylko soczewki itp... jak się to ma do homologacji?
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-11-2006, 14:30   

pewnie nijak sie ma, ale zalezy to od przychylnosci policji która cie zlapie jak bedziesz oslepiał, kierwocy TIR-a który jak sie wkurzy to ci da długimi i tym co ma dachu... a znjomy dignosta ... zaresjestruje i podbije przeglad zgodnie z tym co Hubert ma napisane chyba w podpisie...
Pozdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 14:57   

KrisKros napisał/a:
Pomijając bixenony to wstawienie całej innej lampy np od samochodu X i dopasowanie do blach to odstępstwo od homologacji czy nie?? Kolega przerabiał światła w Toyota Carina E i wstawił tam dwie soczewki od Punta 2 zrobił obudowę samemu - nie wstawiał całego reflektora a tylko soczewki itp... jak się to ma do homologacji?


jest dokladnie odwrotnie, bo jesli wstawisz lampe od punto do auta x to ta lampa nadal ma homologacje, ale jesli homologowana lampe przerobisz i zmienisz konstrukcje to juz ta lampa traci wlasnie homologacje.
teoretycznie kazda zmiana auta powinna byc wbijana w dowod rej., nawet zmiana felg (niemcy rozwiazali to TUV), a u nas jak narazie wolno-amerykanka.
naprawde dobrze ci radze, jesli juz masz "psuc" lampe wstaw bi-ksenon, jesli zrobisz to w profi zakladzie lampa bedzie wygladac rewelacyjnie, nie wspominajac o jakosci swiecenia.
ja osobiscie jeszcze nie widzialem porzadnie swiecacej soczewki na zarowke, wiec taka zamiana imho jest nic nie warta, strata czasu i pieniedzy.
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 27-11-2006, 22:12   

Kochaj ma w swom galancie BI xeonki, i świeci mu to całiem dobrze, też sie nad tym zastanawiam.
A przy okzazji zaputam czy to ze sie ma spryskiwacze na zderzakach znaczy ze sa inne reflektory? Czy poprostu taki pomocny bajer?
POzdrawiam
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
arturro
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 22:28   

taki pomocny bajer, jak spryskiwacze przedniej szyby.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 28-11-2006, 10:20   

Ja właśnie Cari oddałem do zrobienia a że dostanie nowe lampy to stare mi zostaną do ewentualnej przeróbki. jedna jest zbita ale wyglądały po stłuczce że plastiki i tył cały zatem jak już mi je blacharz wymontuje to się zastanowię czy i jak przerobić :D
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.