Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Szarpie i strzela na gazie, a wymienione pół silnika :(
Autor Wiadomość
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 15-09-2011, 15:51   Szarpie i strzela na gazie, a wymienione pół silnika :(

Mam taki problem, Lancer szarpie na gazie zwykle w przedziale w przedziale 2-3 tyś obrotów. Czasami strzela, po wystrzale jest chwile spokój i znowu zaczyna szarpać do momentu, aż znowu nie wystrzeli.

Wymienione:
- świece
-przewody
-kopułka
-palec
-filtr powietrza
-filtr gazu
-podmieniony aparat zapłonowy, wiem, że jest sprawny, bo miałem go w poprzednim silniku
-plaster miodu przepływomierza

Moje typy:
1 .Przepływomierz
2. Brakuje magnesu przy filtrze gazu, możliwe, żeby przez to zanieczyścił się parownik? Jak wymieniałem filtr, to straszny syf tam był :/

Pomóżcie, bo mi już ręce opadają :(
 
 
 
LanciGD 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer GLI 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 16-09-2011, 06:55   

A szarpie na ciepłym/zimnym? i jakiej generacji instalacja?
_________________
Czy w życiu zawsze musi być coś za coś?

Kontakt - 515969195
 
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 16-09-2011, 09:45   

Szarpie na ciepłym. Instalacja jest chyba II generacji, na parowniku, ale sam się przełącza, jak ma odpowiednią temperaturę.
 
 
 
LanciGD 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Lancer GLI 1.3 12v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-09-2011, 12:10   

A ma przepały na gazie?
_________________
Czy w życiu zawsze musi być coś za coś?

Kontakt - 515969195
 
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 18-09-2011, 17:55   

Nie ma, spalanie w normie. Parownik ma niecałe 30 000 km
 
 
 
docencik87 
Mitsumaniak


Auto: Mondeo Mk3 '2004 2.0 PB+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 887
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-09-2011, 19:06   

Do sprawdzenia/wymiany sonda lambda. Podobny objawy dawał samochód ojca. Po wymianie sondy wszystko wróciło do normy
_________________
Witaj Gość!!
1993-2008 Mitsubishi Colt C51A 1.3 8V Gaźnik(mój ukochany samochodzik :) )
2008-2014 Mitsubishi Colt C52A 1.5 8V (nowy nabytek)
2014-???? Ford Mondeo MK3 Kombi 2.0 PB + LPG
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-09-2011, 00:55   

docencik87 napisał/a:
Do sprawdzenia/wymiany sonda lambda. Podobny objawy dawał samochód ojca. Po wymianie sondy wszystko wróciło do normy


To może być dobry trop, zupełnie o tym zapomniałem, dzięki :)
Kiedyś słyszałem, że na gazie szybciej sondy padają...

[ Dodano: 26-09-2011, 16:22 ]
Sonda wymieniona, nie pomogło :( Zdaje mi się, że bardziej szarpie przy mocniejszym dodaniu gazu...
 
 
 
gitarr 
Forumowicz

Auto: Mitsu Carisma 1,9TD 1999r Lift
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 70
Skąd: S-dz
Wysłany: 06-10-2011, 13:02   

Jeżeli na benzynie jest wszystko OK, a szarpie na gazie to po pierwsze zatankuj gdzie indziej, po drugie obstawiałbym parownik, rozkręć i wyczyść ewentualnie regulacja u dobrego gazownika.
_________________
Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r.
Mitsubishi Colt 1,6GLXi 113KM 1992r. automat
Mitsubishi Carisma 1,8GDI 2001r.
Mitsubishi Carisma 1,9TD 1999r. - obecnie
Mitsubishi Colt GLi 1,3 1996r. - obecnie
Mitsubishi Space Star 1,3 1998r. - obecnie
 
 
Piotras88 
Forumowicz
Piotras88


Auto: Mitsubishi Lancer V 1.6+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 143
Skąd: warszawa
Wysłany: 08-10-2011, 21:35   

Sytuacja opanowana.
Wymieniłem świece na denso TT, zmniejszyłem przerwę do 1mm, poprzednio były denso K20PR-U11 i przejechały 8 tyś km.
Zastanawia mnie fakt, czemu padły po tak krótkim czasie (poprzednio spokojnie 30 tyś), moje hipotezy:
- ciekła uszczelka dekla głowicy i dostawał się olej do świec, ale przecież ceramiki nie uszkodzi...
- zawory miały pokasowane luzy, może to dało świecom
- jakieś felerne świece się trafiły
- może przepływomierz z rozwalonym plastrem miodu i strzały uszkodziły świece

Tak czy inaczej misiek ma już wymienionych milion rzeczy i dogadujemy się, jak za starych dobrych czasów :) Dziękuję Wszystkim za rady!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.