[2.5 TD] zmiana silnika z 2.5 na 2.8 czy warto? |
Autor |
Wiadomość |
slawekstsl
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2 93r.2.5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 4 Skąd: jarosław
|
Wysłany: 12-09-2011, 23:41 [2.5 TD] zmiana silnika z 2.5 na 2.8 czy warto?
|
|
|
witam mam pajero 2.5 z 93r.i zastanawiam się nad zmianą silnika na 2.8 ze względu na większą moc i łańcuch rozrządu nadmienię że mój silnik już pada jednak potrzebuję porady czy dużo przy tym przeróbek i czy naprawdę warto dodam że nie biorę udziału w rajdach extremalnych ale też nie unikam terenu z góry dziękuję za podpowiedzi |
|
|
|
 |
Faraonix
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD / 1996
Pomógł: 22 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 770 Skąd: Śląskie
|
Wysłany: 12-09-2011, 23:53
|
|
|
2.8 tez ma swoje wady. Pekaja glowice, rozsypuja sie kolo pasowe i siada simering na pompie. Z tego co wiem to nie tak latwo ci bedzie wsadzic silnik, nie wiem tez jak z polaczeniem ze skrzynia. Ja jak bym mial kombinowac i wrzucac inny silnik to bym kombinowal z jakims 1.9TDI od audi o mocy 170KM. W irlandii przy takim silniku bym zaoszczedzil z 1000 euro rocznie na oplatach |
|
|
|
 |
GIO4x4RUS
Forumowicz
Auto: MMC DELICA(Space Gear4x4)2.8td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 62 Skąd: malbork
|
Wysłany: 13-09-2011, 06:09
|
|
|
Nie warto!Zaduzo roboty........... |
_________________ Przed wlączeniem 4x4 wląc mózg!
MMC Delica,95r,2.8td,long,manual,SS,LSD _______________________
Sorry za moja polszczyzne...
 |
|
|
|
 |
slawekstsl
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 2 93r.2.5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2011 Posty: 4 Skąd: jarosław
|
Wysłany: 14-09-2011, 20:30
|
|
|
wielkie dzięki za porady bez nich wpakował bym się w niezły galimatias pozostanę przy 2.5 mam tylko nadzieję że uda mi się kupić jakiś "zdrowy" egzemplarz |
|
|
|
 |
pawel80
Forumowicz
Auto: L200 '11 178hp
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 144 Skąd: racibórz
|
Wysłany: 15-09-2011, 21:44
|
|
|
przepraszam jesli bzdury pisze gdzies przeczytałem jesli sie myle to poprawcie
podobno silnik z l200 ten 178 konny to nadal 4d56 czyli inny osprzet i góra silnika moze ta droga isc przy swapie |
|
|
|
 |
GIO4x4RUS
Forumowicz
Auto: MMC DELICA(Space Gear4x4)2.8td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Mar 2010 Posty: 62 Skąd: malbork
|
Wysłany: 16-09-2011, 08:09
|
|
|
Elektroniczna pompa wtryskowa z tego L200 tylko warta calego silnika starego typu))))))))Dwuwalkowa glowica,kupa osprzetu,komputer z instalka,czujniki,katalizatory...brrrrr((((
Szukac zwykly z anglika!Naprawde sa zdrowe i malonajechane! |
_________________ Przed wlączeniem 4x4 wląc mózg!
MMC Delica,95r,2.8td,long,manual,SS,LSD _______________________
Sorry za moja polszczyzne...
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-09-2011, 11:37
|
|
|
pawel80 napisał/a: | przepraszam jesli bzdury pisze gdzies przeczytałem jesli sie myle to poprawcie
podobno silnik z l200 ten 178 konny to nadal 4d56 czyli inny osprzet i góra silnika moze ta droga isc przy swapie |
Jest to silnik zbudowany na bazie 4D56, blok jest taki sam. Rożnicę są w głowicy i w tłokach, oraz rozrządzie.
Nie ma wcale dużo elektroniki. Koszt pompy to nowa 3800 zł używka w granicach 1600 zł.
A co najważniejsze jest w common railu a wiec można sobie sterować mocą, pompa mniej wrażliwa niż w silnikach 98-2006 ( tam też jest pompa elektroniczna i komputer) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
pawel80
Forumowicz
Auto: L200 '11 178hp
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 144 Skąd: racibórz
|
Wysłany: 18-09-2011, 14:08
|
|
|
czyli dobrze mi się o uszy obiło |
|
|
|
 |
|