amorki z regulacją twardości |
Autor |
Wiadomość |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 18-09-2011, 21:42 amorki z regulacją twardości
|
|
|
Ostatnio Pajero trochę pojeździło no i wiadomo ,że nic nie jest wieczne zaczął mi lekko pocić prawy amortyzator. Są z regulacją i wszystko działa więc raczej odpada wymiana wszystkich na zwykłe. Na allegro widziałem używki w granicach 100 zł za sztukę. Czy trzeba odprawiać jakies czary w trakcie wymiany, czy wystarczą klucze i głowa na karku ,może ktoś przerabiał temat, zastanawiam się ile kosztują nowe w salonie na ruskiej stronie piszą około 150 dolarów jutro podzwonię |
|
|
|
 |
vutcek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero II 2.8GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2009 Posty: 12 Skąd: z polska
|
Wysłany: 19-09-2011, 10:23
|
|
|
Witaj,
też chcę wymienić tył, jeśli coś znajdziesz w dobrej cenie to daj znać
pozdr.
Pajero fan
Dave |
_________________ Vucjusz |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-09-2011, 20:04
|
|
|
vutcek jak masz ochotę na wycieczkę w góry to mam w angliku do demontażu->>cenę ustalimy na PW. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
piotr-stihl
Forumowicz

Auto: mitsubishi L200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 125 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 19-09-2011, 20:07
|
|
|
nie wiem jak w Pajero ale do L 200 na tył [ nówki ] 350 dałem |
_________________ mitsubishi L 200 [ 1998 r ]
była vitara v6
http://arborysci.net/index.php |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 19-09-2011, 21:51
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | Czy trzeba odprawiać jakies czary w trakcie wymiany, czy wystarczą klucze i głowa na karku | Czary niepotrzebne, ale to drugie jak najbardziej
Na górze kluczyk 8mm, odkręcasz silniczek i wyciągasz do góry, potem dwa płaskie 17mm by zwolnić górę amorka, ale uważaj bywają tam zapieczone. Przy zakładaniu innego ustaw oś do silniczka tak jak w starym amorku, ale przyjrzyj się dokładnie - z jednej strony osi płaska ścianka jest trochę krótsza.
Jak kupisz amorek używkę, to sprawdź co to za cudo - ściśnij do końca i zwróć uwagę czy jednostajnie odbija spowrotem. Jak na pewnym odcinku odbija trochę szybciej to raczej długo się nim nie pocieszysz. |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 19-09-2011, 22:56
|
|
|
dzięki za zainteresowanie, dziś nie miałem czasu dzwonić wiec nie wiem ile nowe serwis, jutro będę walczył jeszcze z dołem żeby zabezpieczyć na zimę , ubytków nie ma myjka na ostro i zobaczymy co wyjdzie jak wyschnie fluidol w profile i baranek na ramę, jak się dba to się ma |
|
|
|
 |
|