Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
CLM01 Uniwersalny moduł świateł
Autor Wiadomość
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 21-09-2011, 11:08   

krzychu napisał/a:
Tak, ale to kosztuje. Przy regulacji oświetlenia wystarczy pewnie zwykły potencjometr. Ale przy 110W to już trzeba regulator PWM (kosztuje i może generować zakłócenia w instalacji) albo opornik opornik dużej mocy (>100W). Wszystko to kosztuje i jest niepotrzebnym zbytkiem więc nie montuje się tego fabrycznie.
Więc dokładnie ja od tego zacząłem, że mam wątpliwości co do tego jak to jest zrobione. I być może bym coś wiedział jakbym zobaczył schematy połączeń.
No może nie napisałem wprost że mam wątpliwości co do technicznej strony sterowania halogenami na 50%.
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 21-09-2011, 13:16   

Odpowiedź jest prosta jeśli mamy przekaźnik do sterowania nie damy rady zmniejszyć mocy podawanej na żarówki halogenowe czyli kolejny lipny pomysł rodem z CHIN. Podkreślam kolejny raz abyście się nie czepiali jeśli mamy przekaźnik a mamy na 99,99%. No chyba że mitsu tak wybiegło do przodu że pozwala na sterowanie napięciem z poziomu szyny ca.
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-09-2011, 15:03   

Regulator jest w tym module, który macie w temacie. Chodzi tylko o fakt, że w sumie trzeba pociągnąć całą instalację z tego modułu do paru rzeczy w tym do halogenów. z CAN to będzie brał tylko informację, a nie sterował czymkolwiek.
 
 
borsak1 
Forumowicz
2.2D MiVEC Intense+

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 542
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 21-09-2011, 15:12   

@krzycho
I wszystko stało się jasne. czyli ciągniecie dodatkowe wiązki kabli do halogenów. Nie wydaje mi się aby cały zabieg był opłacalny (zwłaszcza jeśli mamy autko na gwarancji).
_________________
szerokości wszystkim i sobie :)
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 22-09-2011, 15:54   

Witam
czy ten moduł można bez problemu podpiąc aby służył tylko do doświetlania zakrętów ?
Tata ma to w Nowym BRAVO i w nocy [edit] sprawa
Chciałbym miec takie doświetlanie w swoim Outlanderze
Kupic moduł i dobry elektryk aby to podłączył ? - wystarczy ?
Gwarancje mam do kwietnia więc można zacząc coś kombinowac aby udoskonalić Outlandera
_________________

Ostatnio zmieniony przez londolut 08-07-2012, 22:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.