Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Demontaż gazu + pytania
Autor Wiadomość
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 22-11-2006, 23:38   Demontaż gazu + pytania

1.czy demontaż instalacji ma odbyć się z potwierdzeniem jakimiś dokumentami z warsztatu samochodowego?

2.chce wyrobić nowy dowód , czy w takim razie muszę robić pełne badanie techniczne (już bez instalacji)przed zmiana tego dokumentu?

3.jak długo teraz czeka się na nowy dowód, pytam bo nie wiem czy starczy mi czasu na urlopie.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
borecki
[Usunięty]

Wysłany: 23-11-2006, 09:13   

TommiCrazy napisał/a:
2.chce wyrobić nowy dowód , czy w takim razie muszę robić pełne badanie techniczne (już bez instalacji)przed zmiana tego dokumentu?
3.jak długo teraz czeka się na nowy dowód, pytam bo nie wiem czy starczy mi czasu na urlopie.

2. wydaje mi sie ze tak
3. jak kupowalem auto to od reki dostalem tymczasowy i miesiac na wyrobienie nowego
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 23-11-2006, 10:02   

w przypadku dowodu rejestracyjnego procedura jest identyczna jak przy nowym aucie. Ja niedawno wymieniałem, bo nie miałem już miejsca na wbicie pieczątek. Poszedłem, wypełniłem odpowiedni druczek, podłożyłem papierek ze Stacji Diagnostycznej. Pani wydrukowała mi dowód tymczasowy, stary zabrała i po około 2 tygodniach odebrałem nowy dowód rejestracyjny(w przepisach chyba jest że okres od wydania tymczasowego do wydania nowego dowodu "twardego" może trwać do miesiąca).
Co do badań to wydaje mi się, że będziesz musiał zrobić, albowiem, ponieważ w przeciwnym wypadku ponownie wbiją Ci instalacje gazową do dowodu. Także tutaj dodatkowy koszt badania technicznego (zresztą nie wiem, czy jakbyś chciał wymienić sobie dowód ot tak po prostu to czy też nie musiałbyś przestawić aktualnego badania technicznego. Ja z racji skończenia się miejsca na badania techniczne musiałem takie badanie na oddzielnej kartce przedstawić).
Pozdrawiam
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 24-11-2006, 09:46   

małe zmiany a już jaka różnica, założyłem wreszcie oryginalny dolot, cały układ kompensujący powietrze, oraz ramie łapiące powietrze z otworów z okolicy lamp...silnik zaczoł pracować równo, na wysokich obrotach mniej rzęzi i jeździ dużo bardziej elastycznie........prawie jakbym wsadził jakiś nowy silnik. początek zmian a już efekty widać.
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 24-11-2006, 12:43   

to na pewno, ja u siebie widzę różnicę, jak tylko przełączę na benzynę. Nie jest to duża różnica, być może dla osoby jadącej tym autem pierwszy raz niezauważalna, ale ja znając bardzo dokładnie swoje autko tą różnicę widzę/czuję. Ale na razie wygrywa ekonomia...
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 25-11-2006, 20:49   

co do zmian konstukcyjnych (zmiana zasilania z dwóch paliw na jedno), to powinieneś wykonać badanie techniczne dotyczące zmiany czyli instalacji zasilania, ale czasami warto się upewnić zarówno w wydziale komunikacji jak i na stacji diagnostycznej - co kraj to obyczaj
jeśli chodzi o różnicę pomiędzy jazdą na LPG i Pb, to ja też odczuwam, tyle tylko, że inaczej niż większość: jak muszę pokulać na Pb to zawsze z niesmakiem, jazda na wyższych obrotach i zwsze z mocniej wciskanym gazem, a efekt gorszy niż na LPG. Na LPG mogę spokojnie zamulić do 40km/h na piątce i nawet nie szarpnie. Na PB redukuję zawsze o jeden w dół, na LPG jeśli muszę zredukować to dopiero o dwa biegi, ale nie ma nic za darmo - LPG spala o 40% więcej niż Pb.
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-11-2006, 21:21   

stanik napisał/a:
ja u siebie widzę różnicę, jak tylko przełączę na benzynę. Nie jest to duża różnica,


Nie jest duża, bo przełączając z gazu na benzynę nie wyjmujesz miksera z dolotu..... czyli na benzynie jest dalej słaby..... Wyjmij mikser, a przekonasz się, że auto bez gazu jeździ zdecydowanie lepiej.... (przy mnie na hamowni Maciek Grabowski robił pomiary fiata coupe..... 140 KM w serii..... 95 KM na gazie, 101 KM na benzynie...... a po wydłubaniu miksera.......135 KM na benzynie. Różnicę 34 KM czuć niesamowicie.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
romek555 
Mitsumaniak
00292/KMM


Auto: był: Lancer GLXi '88 4G15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 145
Skąd: Stołuń, pow. międzyrzecki
Wysłany: 26-11-2006, 17:25   

Bartek ma rację. Jeździmy i nie czujemy różnicy lub czujemy ją nieznacznie, ale prawda wychodzi na hamowni. Tutaj kłania się hamownia podwoziowa, która pokazuje ile mocy idzie na koła - dwa różne auta i taka sama moc silników, a na kołach niespodzianka. Rozmawiałem kiedyś z jednym gaziarzem, który opowiadał mi o tłumieniu miksera - jakiś 3 litrowy V6 z japońskiego auta, moc ok. 200KM i strata po założeniu mikserów na benzynie to ok. 40KM - prawda jest okrótna, 20% w plecy.
Kiedyś testowałem swojego lanca podczas jazy z TMOlogerem i doznałem szoku. Wszyscy pisali, że u nich przepływ powietrza dochodzi do 1600Hz, a u mnie nie osiągnął 1000Hz.
Poszukam sobie blosa :wink:
_________________
Pozdrawiam

Romek

był: Lancer C62 '88 4G15 12V '91 + LPG 2G
był: Ford Escort Cabrio Mk4 '89 1,6Pb 102KM
jest: Seat Toledo TD '92 1,9 75KM
jest: Audi A4 Avant TDI '96 137KM
 
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 30-11-2006, 16:49   

dowod rejestracyjny juz mam bez gazu, auto coraz lepiej sie sprawuje.
blosa bede mial do sprzedania
mam wykres potwierdzajacy ze na blosie na hamowni mialem wiecej na gazie niz na benzynie.
niedlugo musze jechac sprawdzic ile mam bez instalacji.


czy tymczasowo do silnika 4g63 sohc mozna zalozyc skrzynie od eclipsa fwd turbo?
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.