 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Mgła - kontra - obroty |
Autor |
Wiadomość |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2006, 18:14 Mgła - kontra - obroty
|
|
|
Ostatnio podczas gęstej mgły zauważyłem że spadły mi obroty , utrzymywały się na poziomie ok 300 obr/min. Po wjechaniu do garażu silnik troszkę pochodził i obroty wróciły na swoje miejsce.
Czy carisma tak ma, a może nadeszła pora wymiany przewodów? |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2006, 18:18
|
|
|
carisma napewno tak nie ma, sadze ze spadek obrotow byl przypadkiem i mgla tu nie miala nic wspolnego.
tzn obroty spadly z zupelnie innych powodow. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 30-11-2006, 19:26
|
|
|
Moze halogeny właczyłeś był dodatkowy odbiór prądu.
Nie ssadze zeby wilgotnośc opwietrza miała aż tak duzy wpływ.
Pozdr |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 30-11-2006, 19:35
|
|
|
Mgła=wilgoć=>wariowanie obrotów-coś z układem zapłonowym
Przewody mogą być winowajcą, ale niekoniecznie. Nie znam się za bardzo na tym, ale chyba do sprawdzenia będzie moduł zapłonowy, aparat, cewka, kopułka i przewody.
Aczkolwiek jeżeli już od jakiegoś czasu planowałeś wymianę przewodów, to zrób to teraz i wtedy będziemy mogli je wykluczyć. |
|
|
|
 |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 30-11-2006, 22:05
|
|
|
Przewody faktycznie trzeba będzie wymienić przed mrozami, a co będzie dalej zobaczymy. |
|
|
|
 |
Alek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2006, 11:45 Re: Mgła - kontra - obroty
|
|
|
Sebancisz napisał/a: | obroty , utrzymywały się na poziomie ok 300 obr/min | Eee.. jak odczytałeś te "300", skoro przerwa pomiędzy "0", a "500" jest mniejsza niż grubość wskazówki. Podejrzewam że chodzi o położenie 1/3 działki powyżej "500", czyli ok. 670 obr/min. Z tego co pamiętam, to dla 1.6 jest to w dolnych granicach normy, choć optimum to 750 obr/min.
Tak czy inaczej też podejrzewam przewody, choć i silnik krokowy albo paliwko mogą być winowajcami. Jeśli masz stare kable, to je wymień, a jeśli nie to pojeździj i poobserwuj. Może sprawa była jednorazowa.... |
|
|
|
 |
Sebancisz [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2006, 21:05
|
|
|
Silnik mam 1.8 a obroty oczzywiście umownie - 300, po prostu bardzo niskie czuło się lekkie drgania na kierownicy, i mam nadzieję że zdażyło się to dwa razy - pierwszy i ostatni . (na pewno to tylko mgła ) |
|
|
|
 |
|
|