| 
		evoscan | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Misiuwisi  		  
		 
         Nowy Forumowicz Misiuwisi
  
  
                  Auto: Space Wagon 2.0 GLX 2001 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 6 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2011, 14:34   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jacobian napisał/a: | 	 		  | wiem, że nie do mnie pytanie, ale aerodynamiki nie przeskoczysz. | 	  
 
Nie jestem nowicjuszem. Stary Wagonik 2.0 na gazie nigdy nie wyskoczył ponad 11 litrów, a poniżej 130km/h było 9,5-10
 
Chodzi mi głównie, żeby coś skorygować, czegoś się nauczyć (tryby Eco? itp.), lub pozbyć niepotrzebnych udoskonaleń. A tak naprawdę, to nie udało mi się zejść poniżej 12 l i to mnie trochę niepokoi. Na otarcie łez: pojazd ma niezłe kopytko - najczęściej niepotrzebne.
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 pepi  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: gitarowe 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 04 Kwi 2008 Posty: 519 Skąd: zabrze 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2011, 14:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               czesc Misiuwisi 
 
nie mam niestety softu z zadnego spaca 
 
ale mozemy sie spotkac jutro jade w okolice lublina w czwartek mam prom do szwecji z gdanska o 18 mozemy gdzis sie po drodze spoknac i sprobowac go sciagnac 
 
jesli nie to odezwij sie na gg dam ci moj nr  to sie zgadamy jak bedziesz w rudzie     
 
 
pozdrawiam | 
             
						
				_________________
 
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Misiuwisi  		  
		 
         Nowy Forumowicz Misiuwisi
  
  
                  Auto: Space Wagon 2.0 GLX 2001 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 6 Skąd: Poznań 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-07-2011, 15:20   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               pepi, 
 
dzięki za odpowiedź. Tak bardzo się nie spieszy. Też jestem w rozjazdach, ale nie w tę stronę.
 
Jeśli potrzeba dokładniej określić silnik to chyba po numerach, czy modelu?
 
Zawsze mnie ciekawiło, co fabryka kombinuje zmieniając softy. Podaliby jakieś dane, jeździłby człowiek bardziej świadomie, a tak, to po omacku lub rabunkowo nieekonomicznie.
 
Zgłoszę się. Jeszcze raz dziękuję    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Crosby  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Był GALANT 2,0 [4G63][E33A] 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 20 Gru 2009 Posty: 106 Skąd: Katowice-ligota 
                         | 
      
         
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Dread87  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 20 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 28-07-2011, 06:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mistrzuniu a cos do 4d68 z Galanta dasz rade wykombinowac? Chodzi mi o podniesienie momentu i kilka kucy wiecej;) 
 
 
[ Dodano: 28-07-2011, 07:15 ]
 
Dokladnie Galant EA6A 2001r sedan 2.0 TD | 
             
						
				_________________   
 
Zobacz mojego Galanta TUTAJ    -   WIECEJ ZDJĘĆ
 
www.pajacyk.pl
 
www.polskieserce.pl
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 plecho1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: NX300h 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 29-07-2011, 21:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przepraszam Pepi że Cię tak rozreklamowałem, mam nadzieje, że nie masz mi tego za złe    
 
Ale jesteś wielki w tym co robisz! | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 danino88  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1. 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 05-10-2011, 19:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witajcie po czasie     Mam pytanie, czy był ktoś już na spotkaniu z PEPI i może się wypowiedzieć na temat modów przeprowadzonych w ECU? | 
             
						
				_________________ Jest :
 
Evo 8 - 500KM/600NM
 
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
 
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
 
 
Był :
 
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jacobian  		  
		 
         Mitsumaniak jacobian
  
  
                  Auto: EA5W '01 Avance Kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 287 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-10-2011, 17:48   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | danino88, ja już od dawna jeżdżę na trochę zmienionym ECU. Różnica jest trochę w momencie (podobno) i spalaniu (podobno).  Ale co do powyższych nie mam przekonania (może moment faktycznie skoczył - wyłączenie EGR). Generalnie jak się nie ma turbiny to zmiany są kosmetyczne. | 
             
						
				_________________ Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 kuzi [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 07-10-2011, 18:24   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jacobian napisał/a: | 	 		  | danino88, ja już od dawna jeżdżę na trochę zmienionym ECU. Różnica jest trochę w momencie (podobno) i spalaniu (podobno).  Ale co do powyższych nie mam przekonania (może moment faktycznie skoczył - wyłączenie EGR). Generalnie jak się nie ma turbiny to zmiany są kosmetyczne. | 	  
 
Dane te warto byłoby sprawdzić na hamowni.    | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jacobian  		  
		 
         Mitsumaniak jacobian
  
  
                  Auto: EA5W '01 Avance Kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 287 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16-10-2011, 22:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | kuzi napisał/a: | 	 		  | Dane te warto byłoby sprawdzić na hamowni | 	  
 
Nie sprawdzałem przed więc i po zmianach niewiele da, bo nie będzie porównania. | 
             
						
				_________________ Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 KaWu  		  
		 
         Mitsumaniak Karmine Red
  
  
                  Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18-10-2011, 21:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | jacobian napisał/a: | 	 		  | Różnica jest trochę w momencie (podobno) i spalaniu (podobno). Ale co do powyższych nie mam przekonania (może moment faktycznie skoczył - wyłączenie EGR).  | 	  
 
 
 	  | jacobian napisał/a: | 	 		  | bo nie będzie porównania. | 	  
 
 
Momentu sam nie sprawdzisz, ale jezeli wiesz ile Ci autko palilo wczesniej to teraz juz sam mozesz porownac czy jest roznica    | 
             
						
				_________________ ---
 
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)   
 
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)    
 
Temat o Colcie... 
 
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)     
 
 Od Lancera do Galanta... 
 
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)    | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jacobian  		  
		 
         Mitsumaniak jacobian
  
  
                  Auto: EA5W '01 Avance Kombi 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 28 Sty 2010 Posty: 287 Skąd: Gliwice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19-10-2011, 17:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | KaWu napisał/a: | 	 		  | Momentu sam nie sprawdzisz, ale jezeli wiesz ile Ci autko palilo wczesniej to teraz juz sam mozesz porownac czy jest roznica | 	  
 
Pali zależy jak cisnę, więc nie mam porównania. Różnicę czuję przy ruszaniu. Po modyfikacjach szybciej zrywa mi przyczepność. | 
             
						
				_________________ Galant 2.5 V6 '01 Avance Kombi
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 SHELLER35  		  
		 
         Mitsumaniak
  
                  Auto: Carisma 1.8 GDI  97' 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 39 Skąd: Częstochowa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 15-11-2011, 09:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam wszystkich. Mam Carismę GDI z 97' od roku. Przez cały czas walczę z nią ,bez rezultatu. Generalnie auto zachowuje się jak by ciągnęło wóz z węglem. Z wielką niechęcią wkręca się na obroty, a jeśli jeśli już to robi ,to jest przy tym tyle warkotu,że chyba ciszej jest w 30-letnim dieslu. Spalanie na poziomie 10 l. po mieście , przy spokojnej jezdzie. Byłem już u kilku "fachowców" i po zachowaniu widać,że nie mają zielonego pojęcia o tym silniku. W serwisie Mitsubishi w Częstochowie facet otworzył maskę i poszedł czytać instrukcję. Przestawił TPS i skasował 270,- . Masakra jakaś.Nie muszę chyba pisać ,że g... to dało. W związku z tymi faktami mam pytanie do pepi : czy miałbyś czas i chęci żeby zajrzeć do miśka,bo wyczerpały mi się możliwości i cierpliwość do tego auta      | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       |