Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant drogi w utrzymaniu ?
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 04-10-2011, 08:50   

Panowie, zapytajcie PabloGal. Wracaliśmy razem ze zlotu w Wilkasach. Dopóki Paweł wyłączał klimę przy wyprzedzaniu, to mi odjeżdżał. Po włączeniu klimy, nawet gdy schodził do trójki, to jechałem tuż za nim. Ja klimy nie wyłączałem, bo w dieslu różnica jest praktycznie nie odczuwalna. Nie napisałem, że diesel był lepszy w sprincie, bo od zera do setki trzeba było mu wrzucić 4 biegi. Ale pod względem elastyczności i rozpędzania przy dużych prędkościach jeździł bez kompleksów. Był jedynie głośny i awaryjny, gdy jeździło się nim szybko. Nie zapominajmy, że TD ma więcej momentu niż 2.0.
Jedyny istotny aspekt, to że tamten gal był kombi, a mój sedan.
 
 
Tomii 
Mitsumaniak

Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 1889
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 04-10-2011, 09:28   

no to tu się zgodzę, diesel na pewno jest bardziej elastyczny ale od 0-100 nie ma szans :) nawet na właczonej klimie w benzyniaku
 
 
konrad0981 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-10-2011, 20:10   

A jak jest z Diesel'em ? Słyszałem że są dość awaryjne czy to prawda ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 05-10-2011, 21:18   

Jak będziesz spokojnie jeździł i trafisz zadbaną sztukę to te 400kkm bez remontu można zrobić. Mój miał już 270kkm i poza tym, że nie dawał rady z moim stylem jazdy, to był w doskonałej kondycji. Zerowe zużycie gładzi cylindrów.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-10-2011, 06:49   

konrad0981 napisał/a:
A jak jest z Diesel'em ?

jeśli chcesz diesla, to dla własnego komfortu psychicznego o Galancie zapomnij - z innych marek wybierzesz dużo lepsze jednostki
podobnie z 2.4 GDI
jeśli Galant to skup się tylko na 2.0 i 2.5 benzyna bo co jak co, ale silniki benzynowe, to japończycy robią niemal doskonałe
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.