 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Samoczynne podniesienie obrotów 1.9 TD |
Autor |
Wiadomość |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 29-11-2006, 20:56 ble ble
|
|
|
jeśli odpiecie czujnika położenia zworu dozującego załatwia sprawę to pomykaj na odłączonym - wtedy sterownik podstawia sobie wartości awaryjne, może tak być że czujnik zupełnie sfiksował i daje błędny sygnał do sterownika i stąd nienormalna praca motoru- np otwiera EGR nie wtedy kiedy trzeba itd. napewno jazda z odłączonym tym czujnikiem nie zaszkodzi motorowi. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Miras62 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-12-2006, 22:52
|
|
|
Witam ,carisma1 silniczek pomyka the best,ale musze przyznac dosyc twardo pracuje.Poza tym jednak ciężko zapala ,(długie kręcenie stacyjką zanim zaskoczy,nawet 6sek).Czy jak wymienie zawór przestawiacza wtrysku to sie poprawi?Czy wchodzi w grę jakaś inna regulacja?.Proszę o komentarz,i pozdrawiam . |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2006, 09:45
|
|
|
Miras62 napisał/a: | Witam ,carisma1 silniczek pomyka the best,ale musze przyznac dosyc twardo pracuje.Poza tym jednak ciężko zapala ,(długie kręcenie stacyjką zanim zaskoczy,nawet 6sek).Czy jak wymienie zawór przestawiacza wtrysku to sie poprawi?Czy wchodzi w grę jakaś inna regulacja?.Proszę o komentarz,i pozdrawiam . |
Naprawdę trudno tak na odległość, ,,twarda praca" to dość subiektywne pojęcie. Długie kręcenie przy zapalaniu wskazuje na zły kąt wtrysku, padniętą któryś świec żarowych, albo cofające się paliwko. Generalnie zawór przestawiacza teoretycznie nie powinien mieć wpływy na odpalanie, ale zdarza się tak że niesparwnoiść zaworu wynika z jego nieszczelnosci i wtedy zozruch jest jak najbardziej utrudnniony. Wróce jeszcze do twardej pracy, jak po odłączeniu zaworu przestawiacza jest wyraźnie twardsza praca to znaczy jest OK te motory tak twardo pracują, ich kultura pracy jest baaardzo niska, jednakże uruchamianie tych silników nawet w najcięższe mrozy to czysta przyjemność- powinien pykać od dotknięcia.
PS Przy odpalaniu na zimnym podgrzewaj dwa razy świece. Pozdro |
|
|
|
 |
Miras62 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2006, 15:15
|
|
|
Obstawiam to trzecie rozwiązanie(cofające się paliwo),ponieważ jak wyłącze silnik i zapale jeszcze raz to pali na dotyk.Generalnie można powiedzieć im dłużej stoi tym gorzej pali.Oczywiście posprawdzam świece żarowe,ale ostatnio mechaniki mi wymienili 2.Jak sprawdzić że to wina cofającego się paliwa,ewentualnie złego kąta wtrysku?. P.S.Szukam paska klinowego do tego autka ale nie wiem jakie ma wymiary.I jakiej firmy najlepiej kupić?.Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jacekr2 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 10:03
|
|
|
odnośnie podnoszenia obrotów to u mnie jest taki objaw zawsze jak jest juz na rezerwie i wtedy podności sibie na chwilke obroty ale po chwili normalnieja, ale to zawsze jest oznaka że trzeba jechac na stację |
|
|
|
 |
carisma1 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 18:53 ddd
|
|
|
jacekr2 napisał/a: | odnośnie podnoszenia obrotów to u mnie jest taki objaw zawsze jak jest juz na rezerwie i wtedy podności sibie na chwilke obroty ale po chwili normalnieja, ale to zawsze jest oznaka że trzeba jechac na stację |
he he bo siorpie sobie powietrze...... |
|
|
|
 |
|
|