Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CB4 1.6] Zdziera opony od środka.
Autor Wiadomość
butek22 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 1997r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 46
Skąd: Goleniów
Wysłany: 26-10-2011, 22:44   [CB4 1.6] Zdziera opony od środka.

Witam wszystkich
Jestem posiadaczem lancera 1.6 16V 1994r. kombi, autko super, ale jest jeden problem z przednimi kołami otóż zdziera mi bieznik opon od środka, auto musze oczywiscie oddać na ustawienie geometri ale chciałbym sie dowiedzieć czy przedtem czegoś w zawieszeniu nie wymienic, może to wina sworzni?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-10-2011, 06:19   

Najprawdopodobniej sworznie wahacza do wymiany.
 
 
butek22 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6 1997r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 46
Skąd: Goleniów
Wysłany: 27-10-2011, 21:21   

A wiesz może jakie dokładnie mam tam sworznie, bo na allegro aż ich od zatrzesienia.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 27-10-2011, 21:34   

Najprawdopodobniej coś takiego ale nie sugeruj się akurat tym sprzedającym, wybierz sam i zadzwoń do sprzedawcy aby według katalogu potwierdził zgodność z twoim modelem.
http://moto.allegro.pl/sw...1899220989.html
Z tego co widziałem to są trzy rodzaje a u ciebie jest taki jak wyżej z czpieniem gwintowanym. Ale najlepiej zdjąć koło i dokładnie sprawdzić. Możesz też kupić cały kompletny wahacz, będzie łatwiej zamontować bo do wymontowania i zamontowania sworznia najlepiej użyć prasy.
Sprawdź też czy na pewno sworznie mają luzy, u mnie wystarczyło unieść auto na podnośniku, złapać za dół koła i poruszać na przemian do siebie i do auta. Było czuć i słychać pukanie.
 
 
Hornet 
Forumowicz


Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 889
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29-10-2011, 08:35   

Najlepiej to podjechać na stację diagnostyczną. Za 30 zł sprawdzą Ci całe zawieszenie i będziesz wiedział dokładnie co trzeba wymienić. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych wydatków.
Możesz oczywiście sam spróbować sprawdzić czy masz luz na sworzniu, ale z tym własnym sprawdzaniem to różnie bywa. Jak już jest kaplica to i owszem, każdy wyczuje, ale jak jest coś "pomiędzy" to możesz nie wyczuć a sworzeń będzie do wymiany (sam tak miałem).
Poza tym mam już wymienione oba sworznie, a problemów z oponami przed wymianą nie zauważyłem.

A do sprawdzenia części polecam stronki http://sklep.intercars.com.pl/ lub http://www.japparts.pl/cz...japonskich.html Oczywiście nie ma tam wszystkiego, ale jest jakiś punkt odniesienia. I bardzo ważne jest, aby szukać w "kombi" (wagon)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.