 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CB4 1.6] Zdziera opony od środka. |
Autor |
Wiadomość |
butek22
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 1997r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 46 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 26-10-2011, 22:44 [CB4 1.6] Zdziera opony od środka.
|
|
|
Witam wszystkich
Jestem posiadaczem lancera 1.6 16V 1994r. kombi, autko super, ale jest jeden problem z przednimi kołami otóż zdziera mi bieznik opon od środka, auto musze oczywiscie oddać na ustawienie geometri ale chciałbym sie dowiedzieć czy przedtem czegoś w zawieszeniu nie wymienic, może to wina sworzni? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 27-10-2011, 06:19
|
|
|
Najprawdopodobniej sworznie wahacza do wymiany. |
|
|
|
 |
butek22
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 V6 1997r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Paź 2011 Posty: 46 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 27-10-2011, 21:21
|
|
|
A wiesz może jakie dokładnie mam tam sworznie, bo na allegro aż ich od zatrzesienia. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 27-10-2011, 21:34
|
|
|
Najprawdopodobniej coś takiego ale nie sugeruj się akurat tym sprzedającym, wybierz sam i zadzwoń do sprzedawcy aby według katalogu potwierdził zgodność z twoim modelem.
http://moto.allegro.pl/sw...1899220989.html
Z tego co widziałem to są trzy rodzaje a u ciebie jest taki jak wyżej z czpieniem gwintowanym. Ale najlepiej zdjąć koło i dokładnie sprawdzić. Możesz też kupić cały kompletny wahacz, będzie łatwiej zamontować bo do wymontowania i zamontowania sworznia najlepiej użyć prasy.
Sprawdź też czy na pewno sworznie mają luzy, u mnie wystarczyło unieść auto na podnośniku, złapać za dół koła i poruszać na przemian do siebie i do auta. Było czuć i słychać pukanie. |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29-10-2011, 08:35
|
|
|
Najlepiej to podjechać na stację diagnostyczną. Za 30 zł sprawdzą Ci całe zawieszenie i będziesz wiedział dokładnie co trzeba wymienić. Unikniesz w ten sposób niepotrzebnych wydatków.
Możesz oczywiście sam spróbować sprawdzić czy masz luz na sworzniu, ale z tym własnym sprawdzaniem to różnie bywa. Jak już jest kaplica to i owszem, każdy wyczuje, ale jak jest coś "pomiędzy" to możesz nie wyczuć a sworzeń będzie do wymiany (sam tak miałem).
Poza tym mam już wymienione oba sworznie, a problemów z oponami przed wymianą nie zauważyłem.
A do sprawdzenia części polecam stronki http://sklep.intercars.com.pl/ lub http://www.japparts.pl/cz...japonskich.html Oczywiście nie ma tam wszystkiego, ale jest jakiś punkt odniesienia. I bardzo ważne jest, aby szukać w "kombi" (wagon) |
|
|
|
 |
|
|