kable WN |
Autor |
Wiadomość |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 20:03 kable WN
|
|
|
jak w temacie? jakie polecacie? ja mam JC ale oczywiste jest ze nie sa za dobre:) mam jeszcze pytanie co do "fajek" na cewkach.. mozna kupic same takie fajki? bo w JC mieli tylko przewody z fajkami X2.. pozostaja do wymiany jeszcze 2 fajki od cewek:) |
|
|
|
 |
Meteo [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 20:10
|
|
|
NGK :
KOSZT NGK TO OKOŁO 250zł
a lipne ale tanie KAGERY ok 100 zł |
|
|
|
 |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 20:22
|
|
|
ale chyba nie bardziej lipne niz JC za ktore placilem 60zl;]
no dobra a jesli chodzi o te fajki na cewkach? przeciez je tez trzeba wymieniac:) |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 06-12-2006, 20:37
|
|
|
na kablach Z JC, ale japońskich, zrobiłem 50 tkm bez problemów i nie odczułem różnicy po przejściu na NGK - ale zaznaczam, że były to kable japońskie (kupione w 2000 r.)
więc nie wszystkie kable w JC są do d..y |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 07-12-2006, 00:42
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | kupione w 2000 r.)
więc nie wszystkie kable w JC są do d..y |
Krzyżak masz racje nie wszystkie te kupione przed 2000 r. są OK, ale teraz są do d....
U mnie JC wytrzymały trzy mc około 8000 km wiem że mam LPG i to im dużo pomogło przy zejściu ale w tak krótkim czasie
NGK RZĄDZI !!!! |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2006, 14:17
|
|
|
no dobra to jesli chodzi o kable -> co dziwne znalazlem kable NGK do galanta 2.0 poczynajac od rocznika '80 -> troche dziwne:) a wymianil ktos fajki na cewkach?;] |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 07-12-2006, 15:14
|
|
|
maniakowy, PYTANIE NA JAKIE?? Jak je sciagnac z kabli: bierzesz opalarke podgrzewasz miejsce zacisniecia spinki-fajki i sciagasz potem oslone-- montarz : zakladasz oslone dobrze to robic po psiknieciu wd40 , spinke pierw obkorowackabel ok 7 mm. najlepiej miec nozyce zaciskowe do kabli koncentrycznych mozna uzyc dowolnych i imadla --- no i cala operacja |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 07-12-2006, 15:43
|
|
|
czekaj:) bo ja chyba nie zrozumialem.. chodzi mi o to ze na cewce zaplonowej jest fajka-> ona sie odlacza od cewki;) i zostaje sama fajka.. i taka fajke chcialbym wymienic.. bo pewnie ona tez sie starzeje;) i szukam do kupienia takiego czegos;)) i wolalbym cos ori niz samemu kombinowac;) |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 07-12-2006, 16:08
|
|
|
czyli przewod w/n miedzy cewka w/n a np aparatem tak???
to albo go skroc i dobrze zacisnij fajke /oslona to to gumowe/ albo dokup sam pojedynczy przewod w niektorych sklepach bywaja na sztuki np jedna strona prosta druga katowa a w komplecie masz wszystkie kable, --- no moze ci sie jedynie zsuwa-wysuwa fajka z cewki -- wtedy pokombinuj by ja rozszezyc by byla ciasniejsza . |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
maniakowy [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2006, 12:04
|
|
|
łokiej popatrze. thx ;] |
|
|
|
 |
|