W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
Wysłany: 01-11-2011, 21:49
I tak EGR masz na 1 banku. Czemu temp by miała drastycznie skakać? Pewnie coś tam się podniesie, ale i tak wnormie. Pamiętaj, ze EGR jest tylko dla zielonych, a temp. jest niższa, przez oszukiwanie mieszanki, i przez to osłabianie wybuchu mieszanki.
Co dalej? EGR ma działać tylko podczas pracy bez obciążenia, wtedy masz chłodniejsze spaliny, a co z resztą pracy, kiedy dajemy w palnik?
Jeżeli tylko komp na to pozwala (nie będzie świeciło CE), to ja bym to zaślepiał. W galu 2.0 mialem to zaślepione, i komp nic niie świecił. Co więcej EGR był sprawny, wiec nie odczułem różnicy po zaślepieniu.
19 litroów, ale to jest LPG czy PB??? Dużo.
Czy prztpadkiem nie masz jakiś nieszczelności?? 19 l przy porównywalnych czasach wtrysków z "oszczędnymi" to jest za dużo. Fakt też by mnie to męczyło.
Ja po Krakowie, zamykam się w 16L, ale to bez dawania w palnik, żwawo, tak do 2.5 tys, przy wyprzedzaniu do 3 tys.
Na trasie schodzi do 11-12, ale buda jest wysoka wiec cudów nie będzie.
Te wyniki to LPG.
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-11-2011, 22:00
Ale u nas EGR jest chyba na oba banki z tego co pamiętam. Muszę popatrzeć.
JaGrab3 napisał/a:
19 litroów, ale to jest LPG czy PB??? Dużo.
LPG 100 procent po mieście. Nieszczelności nie mam, sprawdzany był. Ale paliwa też tak by wyżłopał, bo to widać po korektach, które na obu paliwach były pod max. Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej. Pierwsze logi wyglądają obiecująco.
JaGrab3 napisał/a:
Ja po Krakowie, zamykam się w 16L, ale to bez dawania w palnik, żwawo, tak do 2.5 tys, przy wyprzedzaniu do 3 tys.
Na trasie schodzi do 11-12, ale buda jest wysoka wiec cudów nie będzie.
Te wyniki to LPG.
Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
Wysłany: 01-11-2011, 22:54
Ok, czyli jest tak, po resecie korekty są w okolicy 0, i dalej po jakims czasie ida do maxa?
Po ilu km?
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
Wysłany: 02-11-2011, 00:22
Reset robisz na zimnym silniku, jak mniemam, inaczej będzie problem z adaptacją po odpaleniu na zimno. Znaczy, jeżeli reset robisz na gorąco, wszystkie ustawienia korekt długoterminowych idą do kosza, nowe zbierają się na gorąco. Po odpaleniu na następny dzień, korekty masz z gorącego silnika itd.
Więc, jeżeli reset robisz na zimno, i wraz z przebiegiem korekta się rozjeżdża, czy ma to jakiś związek z temperaturą??? Może czujnik temp. pokazuje zbyt mało, i korekta jest za wysoka? Sprawdź go na obd, co on takiego pokazuje na zimno i na gorąco.
To taki strzał.
Co wiecej, sprawdź tego MAF;a.
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska Pomógł: 72 razy Dołączył: 05 Sie 2005 Posty: 2661 Skąd: Jawor
Wysłany: 02-11-2011, 10:06
JaGrab3 napisał/a:
Wydaje mi się, że 2.6, 2.7 to jest za dużo jak na silnik 2.5, z tego co słyszałem, te silniki potrzebują szybkich wtryskiwaczy LPG, a takie to raczej przy czasach bliżej 2ms
Owczar napisał/a:
Były 2,6-2,7 a teraz po odpięciu sond za katem 2,5-2,6.
Spotkałem się z czasami 2,5÷2,8ms na wolnych zalezne od obciazenia aku i temperatury otoczenia. Wiec tutaj wszystko ok.
mar111cin napisał/a:
Według mnie ma być nisko, a to z tego powodu że za katalizatorem ma być dwutlenek węgla, a nie czad. Przez co przez sonde lamba nie przepływa tlen, a co za tym idzie nie wysyła ona napięcia
Wlasnie spojrzalem i mam na kompie zrzut ekranu i na wolnych sonda za katem stoi i nie oscyluje tak jak u Owczara.
Ma zakres ~0,02÷0,04V - wiec tyle co nic.
Korekty dlugie mam tez w okolicach +10%.
_________________ ---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018) Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017) Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-11-2011, 12:16
KaWu napisał/a:
Ma zakres ~0,02÷0,04V - wiec tyle co nic.
Podobny zakres mam po odpięciu sond. Czyli tak jakby sonda zdechła. Według service manuala, dla aut przed 2 liftem, utrzymujące się napięcie poniżej 0,08 powinno generować błąd...
KaWu napisał/a:
Korekty dlugie mam tez w okolicach +10%
Czyli prawie maks. Na wolnych obrotach też są takie?
Czyli tak jak pisałem, stosunek długości okresu sinusoid jest wyznacznikiem działania kata.
Jak widać sondy za katem mają średnio 2 razy dłuższy okres.
Auto: galant 2.5 V6 '03
Kraj/Country: Polska Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Paź 2008 Posty: 982 Skąd: FSW
Wysłany: 02-11-2011, 17:41
Obawiam się Owczar że to nie działa na tych wykresach tak jak myślisz.
Jak dla mnie to przede wszystkim gość ma do wymiany sondy przed katem, bo mu nie pracują to raz, a dwa to dopiero potem może zacząć bawić się w diagnozowanie tych za katem.
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-11-2011, 17:48
mar111cin napisał/a:
Jak dla mnie to przede wszystkim gość ma do wymiany sondy przed katem, bo mu nie pracują to raz, a dwa to dopiero potem może zacząć bawić się w diagnozowanie tych za katem.
To są wykresy z auta, w którym spalanie jest normalne. Sławek ma inny problem, ale wykresy sond są wręcz wzorowe.
Mowa o zdjęciach od 5 w górę. Wcześniej jedna sonda niedomagała. Ale dalej są już prawidłowe wykresy.
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-11-2011, 23:05
Mam film z logami galanta SnowDevil.
Korekty troszkę się różnią dla dwóch banków, ale oscylują w okolicach zera... Wydaje mi się, że sonda w banku 1 za katem troszkę leniwsza i stąd wyższe korekty na tym banku.
Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
Wysłany: 02-11-2011, 23:21
Owczar, na wolnych korekty są bliskie 0, ale podczas jazdy juz są skoki na +6 i -6, więc norma.... tak wogóle to pięknie wszystko widac w digimoto, ja zawsze używałem scanMaster-ELM, ale tam nie ma takich wykresów .
Mialem kiedys digimoto, ale jakos mi nie siadło, może nie zauważyłem możliwości wykresów....
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony. Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.