Przesunięty przez: Hubeeert 22-10-2006, 13:33 |
[1G] POSZUKUJE CZĘSCI KAROSERI I ŁOŻYSK |
Autor |
Wiadomość |
5pawel5 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2006, 13:28 [1G] POSZUKUJE CZĘSCI KAROSERI I ŁOŻYSK
|
|
|
Witam kupie łożyska tył i przód mogą być używki byle dobre.
Ale przedewszystkim kupie lewy przedni kierunek(pomaranczowy) i lewa lampe podnoszana i ta atrape pod lampą co świeci na długich, Wszystko to do ECLIPS 1994r. Jak coś to walcie na telefon bo nie zawsze mam neta 511-554-553 |
Ostatnio zmieniony przez Adaho_krak 02-06-2007, 00:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
5pawel5 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-10-2006, 13:35
|
|
|
dzieki za numer ale jakby ktos mial cos nie drogo to niech pisze |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 74 razy Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 13-11-2006, 18:45
|
|
|
To ja się podepnę z pytaniem o koszt piast tylnej i przedniejdo 2G , bo rozumiem, że w Klipsie nia ma wymiany samego łożyska zarówno z tyłu jak i z przodu?
A po drugie pytanie techniczne czy może być luz na łożysku bez szumienia takiego łożyska??? |
|
|
|
 |
SAMAEL [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2006, 15:44
|
|
|
Chiken a liczysz na orginała czy na zamiennik ? Ja za zamiennik jc do GSX'a zapłaciłem trochę ponad trzysta złotych za przód z ABS'em |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2006, 20:05
|
|
|
Doczytałem w innym poście, że oryginalny tył to jakieś 650 zł, więc chyba postawię na zamienniki, tylko jak z jakością tych jc-owych łożysk? Ile może pojeździć oryginalne i zamiennikowe łożysko?
Spotkaliście się może z regulowanym luzem łożysk kół, bo nie za bardzo mogę sobie to od strony technicznej wyobrazić? |
|
|
|
 |
10wojtek10 [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2006, 21:57
|
|
|
Napisz na priv co dokładnie potrzebujesz i podaj VIN, a może ceny oryginałów nie staną się takie straszne... (jak powszechna opinia) |
|
|
|
 |
benio [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2006, 22:59
|
|
|
ja kupilem niedawno tylna piaste z lozyskiem w sumie to Eclipse 1G ale ceny chyba odbiegaja o pare zl w porownaniu do 2G i zaplacilem cos 260zl chyba (35% rabat +znizka od goscia 50zl ze faktury ani paragonu nie wziolem) tyle ze cos dalej z tylu mi szumi i nie wiem co to, moze drugie kolo wrrrrrrrr |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2006, 18:42
|
|
|
Ano w sumie lepiej już zawsze wymieniać parami jeśli nie czwórkami |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 30-11-2006, 20:56
|
|
|
Chicken napisał/a: | A po drugie pytanie techniczne czy może być luz na łożysku bez szumienia takiego łożyska??? | Oczywiscie wiekszosc lozysk posiada tzw luz zadany C w motoryzacji stosuje sie luzy
C3, C4 ocnaczenie C6 oznacz lozysko wyciszone -nie luz oznaczenie P63 to oznacz dokladnosc wykonania P6 i luz C3. Luz gwarantuje ze lozysko sie nie zatrze po nagrzaniu
Dosc teori luz mozesz zmierzyc jedynie jak lozysko jest zabudowane jak lezy na stole to luz wyczuwalny o niczym nie swiadczy. Jezeli wyczuwasz luz po podniesieniu kola a dociagniecie nakretka go nie koryguje to lozysko do wyrzucenia, Korygowac mozna jedynie w zakresie zalecanego max momentu czyli jezeli np. podane jest 230-250Nm to max 260Nm jezeli to nie pomoze to tylko wymiana
[ Dodano: 30-11-2006, 20:59 ]
Uzywane lozyska to szmelc, bo zazwyczaj w wyniku demontazu sa uczkadzane i szalki wewn i zewn zmieniaja sie wymiary |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
Chicken [Usunięty]
|
Wysłany: 02-12-2006, 10:25
|
|
|
Wojmi1 pisząc max moment dokręcenia masz na myśli dokręcenie nakrętek koła, czy nakrętki piasty jeśli takowa jest bo nie pamiętam z głowy jak to w Klipsie jest? |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 07-12-2006, 15:50
|
|
|
nie chodzi mi o sile dokrecenia felgi /bylo by to dziwaczne/---- pisze o nakretce ktora masz na polosce /na ktorej sobie kreci sie pista /wartosc jest przykladowa dla colta/ |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|