Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 89 2,6 Benzyna Zalewa świece, wzrost spalania
Autor Wiadomość
marodst 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero I 2,6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2011
Posty: 1
Skąd: szczyrk
Wysłany: 07-11-2011, 13:13   Pajero 89 2,6 Benzyna Zalewa świece, wzrost spalania

Witam Wszystkich. Niedawno odziedziczyłem Pejero z 89 roku po dziadku. Ogólnie samochodzik ładny i w dobrej kondycji (zawieszenie, napędy, body) ale mam jeden problem:) nie malutki bo to silnik. Od samego początku używania samochodu zauważyłem, że po zgaszeniu silnika i próbie ponownego odpalenia nie zawsze odpali drugi raz, chyba że postawie przód auta zdecydowanie wyżej niż tył. W innym przypadku zaleje świece i pozostaje tylko wykręcanie i czyszczenie. Po tym zabiegu znowu odpali ale tak jakby się troszkę dławił. Przy tym wszystkim zauważyłem wyższe spalanie oraz niemożliwość wkręcania się silnika na wyższe obroty (do 4 tys i zmiana biegu niezbędna)w czasie jazdy. Nie wiem czy te obroty to normalna sprawa bo nie miałem wcześniej kontaktu z takim autkiem. Bardzo proszę o pomoc co ewentualnie zrobić z autkiem. Dodam jeszcze, że autko jeździ od zawsze na 98 a świece i kable wymieniłem. Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź. Marek
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 07-11-2011, 23:26   

Witaj na forum. Troszkę będę teoretyzować -->>ale czy aby nie zacina się pływak w gaźniku ?? czy nie ma pływak za wysokiego położenia ?? A jak dysze w gaźniku ?? proponuję wizytę u gaźnikowca.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
kdf 
Forumowicz


Auto: Pajero I '89 2.5TDI automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 31
Skąd: Jarocin
Wysłany: 09-11-2011, 19:11   

Jeśli gaźnikowy to bardziej skłaniał bym się na usterkę ssania. Niestety (przy obecnej tendencji zmiany cen paliwa)mam diesla i nie do końca wiem jak to u Ciebie wygląda.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.