Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: karolgt
14-10-2007, 23:52
colt USA 1,5 12v amortyzatory, szarpanie silnikiem.
Autor Wiadomość
arturbeny
[Usunięty]

Wysłany: 04-12-2006, 15:14   colt USA 1,5 12v amortyzatory, szarpanie silnikiem.

Hej jestem tu po raz pierwszy a auto kupiłem tydzień temu. Jest to dość nietypowa wersja colta, rynek USA (dodge colt). silnik 1,5 12v ( 4G15 ).
mam kilka pytań:
1. czy amortyzatory w colcie euro. i tym moim USA są takie same? (foto 1. )
2. co może być przyczyną strasznego szarpania silnika podczas wchodzenia na obroty( praca na benzynie)??
na niskich obrotach pracuje dość równo ale DUŻO gorzej niż na gazie. Na gazie nie ma takich objawów, pracuje równo pięknie się wkręca w obroty, nie szarpie i pięknie mieli kołami :)
(jak dodać foto ??)
 
 
Bazz 
Mitsumaniak
Rzeźnik- kombinator


Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2006
Posty: 149
Skąd: Goniądz
Wysłany: 06-12-2006, 00:04   

napisz czy szarpie Ci na zimnym czy rozgrzanym silniku ale prawdopodobnie te szarpanie bedzie winą świec: odkreć, wyczysć i powinno być ok tylko nie zmieniaj odstepu miedzy elektrodami (moze to tez byc wina benzyny CHRZCZONA :evil: albo ogolnie kiepskiej jakosci...)
(mój dobry znajomy ma colta wer. USA tyle ze nazywa sie Eagle Summit. Silnik 1.5 12V (4g15) taki sam jak u ciebie tyle ze jego jest z 1991r). Odnosnie amorkow raczej beda takie same.W jego colcie były takie jak u mnie, a ja mam lancerka c61a wersja eur. zwykle zwieszenie jest te same jak za oceanem :)
_________________
- Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny

Nie ma drogich części, są tylko duże marże...

Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ". :)
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-12-2006, 18:45   

arturbeny napisał/a:
co może być przyczyną strasznego szarpania silnika podczas wchodzenia na obroty( praca na benzynie)??
na niskich obrotach pracuje dość równo ale DUŻO gorzej niż na gazie. Na gazie nie ma takich objawów, pracuje równo pięknie się wkręca w obroty, nie szarpie i pięknie mieli kołami


Zapieczone wtryskiwacze, zapieczona pompa paliwa. Ale zacząłbym od sprawdzenia wyprzedzenia zapłonu - jak to zrobić na forum opisane
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 06-12-2006, 19:34   

josie napisał/a:
Zapieczone wtryskiwacze, zapieczona pompa paliwa. Ale zacząłbym od sprawdzenia wyprzedzenia zapłonu - jak to zrobić na forum opisane

powiem Ci tak bo mam podobny problem:
włącza mi sie rezerwa (ogolnie malo paliwa) i wyraznie przestaje przerywac, bardzo sporadyczne leciutkie szarpniecia przy naglym wcisnieciu pozostaja-lepiej ciagnie!!

jak jest poł czy pełny zbiornik wyraźniej szarpie i bardziej otępiały na przyspieszenie jest :!: :?: zgaduj zgadula :mrgreen:

dodam ze nie mam gazu (miałem i zrobilem ok 35tkm i wyj..łem bo to samo złooo, złooo)- od tamtego momentu zrobilem juz ok 10tkm i wczesniej tego szarpania nie bylo..wczesniej znaczy po demontarzu LPG :!:
wyprzedzenie zaplonu ustawione jak nalezy....
JAK SPRAWDZIĆ WTRYSKIWACZE BO kostuch cos mi probowal wytlumaczyc w innym poscie ale nie wie do konca jak...
 
 
TRAWOR76 
Mitsumaniak
DESTRUKTOR


Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 380
Skąd: Otwock
Wysłany: 07-12-2006, 23:36   

witam jeśli chodzi o wersję amerykanska,czyli dodge colt lub eagle summit amorki są takie same jak w europejskich...jak bedziesz coś potrzeboiwał daj znać mam trochę gratów z obu wersji..pozdro

[ Dodano: 07-12-2006, 23:39 ]
....dodam że panowie zastanawiałbym się nad pompą paliwa jeżeli są szarpania.... a zwłaszcza jeśli zalęzy to od zalanego paliwa ..
 
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2006, 08:06   

u mnie to nie zalezy od zalanego tylko od ilosci paliw a w zbiorniku...

jak najszybciej i najprosciej sprawdzic pompe?? w ktorym miejscu sie znajduje??-jeszcze nigdy nie bylo z nia problemow i nawet nie wiem gdzie jest :mrgreen:
 
 
arturbeny
[Usunięty]

Wysłany: 08-12-2006, 18:11   

więc tak bardzo dziękuje o info o amorkach :) co do tego czy to się dzieje na zimnym czy na gorącym silniku to jest odczuwalnie mniejsze na rozgrzanym silniku jednak nie dużo to się zmienia :( co do zapłonu to powątpiewam bo na gazie wkręca się jak szalony w obroty!!!! (MITSUBISHI robi fajne silniczki :) ) mam zamiar wyjeździć całe paliwo i zalać świeżego plus dodatek do przeczyszczania. Co wy na to? ILE kolega chce za 2 amorki do przodu? jaką mam pewność że na nich przejadę tak około 1,5 roku?? a i tak dla dokładności na 1 szarpie jak cię mogę wrzucam na dwójkę i KATASTROFA głowa mi lata od kierownicy aż do zagłówka, jak go "pod pompuje" pedałem gazu to jakoś się rozpędza a na wysokich obrotach ta dolegliwość ustaje dlatego wykluczam pompę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.