 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: karolgt 14-10-2007, 23:52 |
colt USA 1,5 12v amortyzatory, szarpanie silnikiem. |
Autor |
Wiadomość |
arturbeny [Usunięty]
|
Wysłany: 04-12-2006, 15:14 colt USA 1,5 12v amortyzatory, szarpanie silnikiem.
|
|
|
Hej jestem tu po raz pierwszy a auto kupiłem tydzień temu. Jest to dość nietypowa wersja colta, rynek USA (dodge colt). silnik 1,5 12v ( 4G15 ).
mam kilka pytań:
1. czy amortyzatory w colcie euro. i tym moim USA są takie same? (foto 1. )
2. co może być przyczyną strasznego szarpania silnika podczas wchodzenia na obroty( praca na benzynie)??
na niskich obrotach pracuje dość równo ale DUŻO gorzej niż na gazie. Na gazie nie ma takich objawów, pracuje równo pięknie się wkręca w obroty, nie szarpie i pięknie mieli kołami
(jak dodać foto ??) |
|
|
|
 |
Bazz
Mitsumaniak Rzeźnik- kombinator

Auto: lancer C61(2)(6) :D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 06 Lis 2006 Posty: 149 Skąd: Goniądz
|
Wysłany: 06-12-2006, 00:04
|
|
|
napisz czy szarpie Ci na zimnym czy rozgrzanym silniku ale prawdopodobnie te szarpanie bedzie winą świec: odkreć, wyczysć i powinno być ok tylko nie zmieniaj odstepu miedzy elektrodami (moze to tez byc wina benzyny CHRZCZONA albo ogolnie kiepskiej jakosci...)
(mój dobry znajomy ma colta wer. USA tyle ze nazywa sie Eagle Summit. Silnik 1.5 12V (4g15) taki sam jak u ciebie tyle ze jego jest z 1991r). Odnosnie amorkow raczej beda takie same.W jego colcie były takie jak u mnie, a ja mam lancerka c61a wersja eur. zwykle zwieszenie jest te same jak za oceanem |
_________________ - Lancer C61A swap na 4G15 done, 4G92 done
- Lancer C66A kupiony na fragmenty
- Colt C52A (brata) ZEZŁOMOWANY
- Colt C58A GTI swap na 4G63
- Colt CJ1A jedyny 100% fabryczny
Nie ma drogich części, są tylko duże marże...
Pomogłem? kliknij "POMÓGŁ".
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 06-12-2006, 18:45
|
|
|
arturbeny napisał/a: | co może być przyczyną strasznego szarpania silnika podczas wchodzenia na obroty( praca na benzynie)??
na niskich obrotach pracuje dość równo ale DUŻO gorzej niż na gazie. Na gazie nie ma takich objawów, pracuje równo pięknie się wkręca w obroty, nie szarpie i pięknie mieli kołami |
Zapieczone wtryskiwacze, zapieczona pompa paliwa. Ale zacząłbym od sprawdzenia wyprzedzenia zapłonu - jak to zrobić na forum opisane |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 06-12-2006, 19:34
|
|
|
josie napisał/a: | Zapieczone wtryskiwacze, zapieczona pompa paliwa. Ale zacząłbym od sprawdzenia wyprzedzenia zapłonu - jak to zrobić na forum opisane |
powiem Ci tak bo mam podobny problem:
włącza mi sie rezerwa (ogolnie malo paliwa) i wyraznie przestaje przerywac, bardzo sporadyczne leciutkie szarpniecia przy naglym wcisnieciu pozostaja-lepiej ciagnie!!
jak jest poł czy pełny zbiornik wyraźniej szarpie i bardziej otępiały na przyspieszenie jest zgaduj zgadula
dodam ze nie mam gazu (miałem i zrobilem ok 35tkm i wyj..łem bo to samo złooo, złooo)- od tamtego momentu zrobilem juz ok 10tkm i wczesniej tego szarpania nie bylo..wczesniej znaczy po demontarzu LPG
wyprzedzenie zaplonu ustawione jak nalezy....
JAK SPRAWDZIĆ WTRYSKIWACZE BO kostuch cos mi probowal wytlumaczyc w innym poscie ale nie wie do konca jak... |
|
|
|
 |
TRAWOR76
Mitsumaniak DESTRUKTOR

Auto: Lancer VIII, Colt CZ30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 19 Wrz 2006 Posty: 380 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 07-12-2006, 23:36
|
|
|
witam jeśli chodzi o wersję amerykanska,czyli dodge colt lub eagle summit amorki są takie same jak w europejskich...jak bedziesz coś potrzeboiwał daj znać mam trochę gratów z obu wersji..pozdro
[ Dodano: 07-12-2006, 23:39 ]
....dodam że panowie zastanawiałbym się nad pompą paliwa jeżeli są szarpania.... a zwłaszcza jeśli zalęzy to od zalanego paliwa .. |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2006, 08:06
|
|
|
u mnie to nie zalezy od zalanego tylko od ilosci paliw a w zbiorniku...
jak najszybciej i najprosciej sprawdzic pompe?? w ktorym miejscu sie znajduje??-jeszcze nigdy nie bylo z nia problemow i nawet nie wiem gdzie jest |
|
|
|
 |
arturbeny [Usunięty]
|
Wysłany: 08-12-2006, 18:11
|
|
|
więc tak bardzo dziękuje o info o amorkach co do tego czy to się dzieje na zimnym czy na gorącym silniku to jest odczuwalnie mniejsze na rozgrzanym silniku jednak nie dużo to się zmienia co do zapłonu to powątpiewam bo na gazie wkręca się jak szalony w obroty!!!! (MITSUBISHI robi fajne silniczki ) mam zamiar wyjeździć całe paliwo i zalać świeżego plus dodatek do przeczyszczania. Co wy na to? ILE kolega chce za 2 amorki do przodu? jaką mam pewność że na nich przejadę tak około 1,5 roku?? a i tak dla dokładności na 1 szarpie jak cię mogę wrzucam na dwójkę i KATASTROFA głowa mi lata od kierownicy aż do zagłówka, jak go "pod pompuje" pedałem gazu to jakoś się rozpędza a na wysokich obrotach ta dolegliwość ustaje dlatego wykluczam pompę. |
|
|
|
 |
|
|