 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: BigTomala 07-11-2011, 22:13 |
[EA5A/W 2.5] Mała stłuczka, prośba o radę w starciu z ubezpi |
Autor |
Wiadomość |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 08-11-2011, 22:26
|
|
|
a nie można cesji zrobić na warsztat i postawić auta w ASO?
ja zawsze tak robię i nigdy mnie nic nie obchodzi i zrobione jest ok. |
|
|
|
 |
jan.600
Nowy Forumowicz
Auto: Galant E52, 4G93 127KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2011 Posty: 3 Skąd: miasto
|
Wysłany: 13-11-2011, 11:17
|
|
|
Trzeba było brać rozliczenie bezgotówkowe , warsztat zrobił by swoje, a ubezpieczyciel zapłacił ile się należy. Czysty, bezstresowy interes.
A jak myślałeś że dostaniesz zaraz ze 3000PLN, a naprawisz za 500PLN to się grubo mylisz. Teraz to możesz się trochę poawanturować, to dodadzą parę groszy. A jak nie to sąd, wygrasz pewnie na 99%, tylko już może będziesz jeździć innym samochodem
Po za tym malować całą maskę bo rożek zagięty, że ledwo widać w n letnim samochodzie... Żeby po tym malowaniu (u najtańszego fachmana, bo kasa musi zostać), Ci lakier z połowy maski nie zaczął odpadać po pól roku |
|
|
|
 |
Zhan
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 28 Maj 2008 Posty: 695 Skąd: Sulejówek
|
Wysłany: 25-11-2011, 15:39
|
|
|
Witam,
Dziś spotkało mnie spore zaskoczenie, otóż PZU bez mojej zgody a wręcz wbrew mojej woli przelało mi kasę na konto. Fakt, że trochę ich przetrzymałem w związku z sajgonem w pracy od jakiegoś czasu nie mam możliwości nic ustalić w sprawie warsztatu ale podczas kilku rozmów telefonicznych z przedstawicielem PZU (dzwonią co kilka dni z pytaniem czy już podjąłem decyzję) sygnalizowałem, że ich wycena mnie nie satysfakcjonuje i będę reklamował wycenę lub robił bezgotówkowo jak tylko znajdę sensowny warsztat. Ostatnia taka rozmowa odbyła się na początku tego tygodnia i obiecałem, że dziś najdalej dam im odpowiedź. Jakaś kobieta miała do mnie dziś zadzwonić w sprawie mojej decyzji. Zamiast tego mam pieniądze na koncie. Czy to coś zmienia w mojej sytuacji? W zasadzie już zdecydowałem się na naprawę bezgotówkową i właśnie jadę do polecanego zakładu.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|