 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ciepły nie pali |
Autor |
Wiadomość |
GutekM
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant e55a 2.0 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2010 Posty: 3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-11-2011, 14:32 Ciepły nie pali
|
|
|
Witam. Mam problem, ponieważ zimne auto pali na dotyk, jednak gdy próbuje odpalić w ciepłe dni, tudzież gdy silnik jest ciepły rozrusznik nie kręci. Przekaźnik pstryka i to wszystko. To wina rozrusznika czy może przewodów? Proszę o rady. Pozdrawiam. |
_________________ ... tego jak być człowiekiem nie kupisz w aptece,
w tym nie pomoże lolek ani zimny Heineken... |
|
|
|
 |
mario mario
Mitsumaniak
Auto: galant elegance combi 2,5 B
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 12 Kwi 2009 Posty: 727 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 25-11-2011, 15:49
|
|
|
Po nitce do kłębka. Może pod wpływem ciepła jakaś kostka odkształca się lub jakiś styk i nie łączy. Może w samym rozruszniku coś pod wpływem ciepła odkształca się i nie łączy. |
_________________ Mb galant - bedzie następny
Mb galant 00' 2,5 B+G asb - jest super
Mb galant 99; 2,5 asb B+G, i prysł czar VW
VW golf 95', 2,0 B - był na przetrwanie (12/100)
VW passat 97', 1,9 TDI - był najlepszy z passatów
VW passat 00', 1,9 TDI, asb - był jeszcze bardziej funkcjonalny
VW passat 91', 1,8 B+G - był bardzo funkcjonalny i oszczędny
Opel ascona 86', 1,6 B - był super |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 25-11-2011, 16:21
|
|
|
Spróbuj na ciepłym jak nie odpala to na krótko przewodem plusowym z akumulatora do rozrusznika możliwe szczotki lub styki w elektromagnesie |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-11-2011, 17:11
|
|
|
Masz wtyczkę na cewce rozrusznika taki jedyny cienki kabel co idzie na rozrusznik wypnij sprawdź czy pojawia się napięcie na tym kablu po przekręceniu stacyjki na start jeżeli się pojawia to rozrusznik prawdopodobnie się zawiesza polecam rozkręcić tył i sprawdzić jak się mają szczotki często są dobre a mają ośniedziałe prowadnice i się blokują jak tak jest wyjąć przeczyścić wsadzić i chodzi....
Jak nie ma napięcia w co wątpię bo tu niewidzę co by miała temperatura do działania pozostałych elementów układu rozruchowego no ale jeżeli tak by się zdarzyło to zawiesza się przekaźnik zapłonu albo coś po drodze do stacyjki ale to raczej mało prawdopodobne
Stawiam na zawieszone 2 z 4 szczotek rozrusznika |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
|
|
|
 |
|
|