Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
4G15 dolot i przelot czy warto?
Autor Wiadomość
jerzyk1 
Forumowicz


Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 203
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-12-2011, 20:18   4G15 dolot i przelot czy warto?

Witam, posiadam colta c50 silnikiem 4G15 V8 84HP.
Czy jest sens zrobic dolot ze stozkiem i przelotowy układ wydechowy 2 calowy zakonczony tylko tlumikiem koncowym? bedzie zauwazalny skok mocy, czy tylko zyskam tzw sportowe brzmienie? :mrgreen:
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-12-2011, 20:43   

możesz nawet stracić na tym bardziej niż zyskać :P w turbodoładowanym silniku taki zabieg możne znacząco podnieść osiągi ale w wolnossaku można prędzej doprowadzić do pogorszenia osiągów takimi zabiegami :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
jerzyk1 
Forumowicz


Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 203
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-12-2011, 22:30   

To jak w prosty sposób moge podniesc troche moc? :)
_________________
COLT C52 USA
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 03-12-2011, 22:52   

szczerze? nie ma szans by zrobic to w prosty sposob ... jedynie, ktory moglby sie wydawac prosty to np. zmiana mapy wtryskow itp. ale nie zyskasz nic wartego zachodu.

prawda, do ktorej ja juz dojrzalem to taka ... chcesz wiecej mocy? kup lepsze auto, niestety.
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 04-12-2011, 11:55   

Z wolnossącymi jest ciężko.
-odchudzić koło zamachowe i dokładnie wyważyć ( bez wyważania nie ma sensu montować)
-zmiana wałka rozrządu
-może splanować głowice
- kolektor 4-1
-dolot
-wydech
-strojenie

Tyle można w wolnossącym zrobić ale i tak cudów się nie spodziewaj bo to tylko 1,5 8V
http://www.ben9166.com/20...om-mild-to.html
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 04-12-2011, 11:55   

Z wolnossącymi jest ciężko.
-odchudzić koło zamachowe i dokładnie wyważyć ( bez wyważania nie ma sensu montować)
-zmiana wałka rozrządu
-może splanować głowice
- kolektor 4-1
-dolot
-wydech
-strojenie

Tyle można w wolnossącym zrobić ale i tak cudów się nie spodziewaj bo to tylko 1,5 8V
http://www.ben9166.com/20...om-mild-to.html

Jak usunąć post ?
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
pucek 
Nowy Forumowicz
DIY EFI

Auto: 2 Hondy i SpaceWagon
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 27
Skąd: Aalesund
Wysłany: 04-12-2011, 21:30   

Kamil_Ziomek napisał/a:
Z wolnossącymi jest ciężko.
-odchudzić koło zamachowe i dokładnie wyważyć ( bez wyważania nie ma sensu montować)


Jezeli to auto ma byc streetowe i do tego ma miec wysoki stopien kompresji (np. 10:1 i wiecej) to ja bym sobie odpuscil.Mam takie auto i powiem wam ,ze tragicznie sie tym jezdzi w korkach, co z tego ,ze troche szybciej sie wkreca...
 
 
jerzyk1 
Forumowicz


Auto: colt 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 203
Skąd: Szczecin
Wysłany: 05-12-2011, 00:01   

Pieraś napisał/a:

prawda, do ktorej ja juz dojrzalem to taka ... chcesz wiecej mocy? kup lepsze auto, niestety.


szczerze wolał bym juz robic swapa bo wyrwalem colta C50 w orginalnej wersji USA (klima, automatycznie zapinane pasy itp.) ze sprzedaz nie wchodzi w gre.
Koles zrobil tez w colcie ale CA0 1.6 101HP bodajze, przelot 2 calowy z zostawionym koncowym tlumiekiem i mowi ze jest odczuwalna roznica. Czy z tym silnikiem bedzie tak samo? :D
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-12-2011, 03:28   

dobrze dobrany tłumik końcowy pomoże źle dobrany pogorszy sprawę tyle mogę powiedzieć bliżej tego nie wyjaśnię bo bardziej w temacie silników uturbionych jestem to tylko tyle co słyszałem od ludzi co modyfikowali swoje wolnossaki temat musisz zgłębić indywidualnie
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.