 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Pekł pasek rozrzadu |
Autor |
Wiadomość |
sewkor
Forumowicz
Auto: Galant EA5A 2,5 v 6 i inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lut 2010 Posty: 98 Skąd: Radom
|
Wysłany: 15-02-2010, 18:22
|
|
|
tomrom - dla pewności sprawdż ciśnienie na poszczególnych cylindrach.
remik - głópota, straszna. |
_________________ 007 " Diamenty są wieczne " |
|
|
|
 |
KwaS
Nowy Forumowicz
Auto: EA2W '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2010 Posty: 5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 12-05-2010, 19:06
|
|
|
Po zmianie rozrządu wydaje mi się że spadła moc, przejechałem prawie 1 tyś i teraz nie wiem czy kupić znowu cały komplet czy mechaniki da rade jeszcze to przestawić. Jak długo można jeździć na takim rozrządzie? |
|
|
|
 |
tomrom
Forumowicz
Auto: Galant EA2A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Sty 2010 Posty: 168 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 12-05-2010, 19:10
|
|
|
Jeżeli odczuwasz spadek mocy to możliwe, że jest źle złożony rozrząd (przesunięcie na zębach). Gdzieś już o tym było na forum. Powinieneś pojechać z reklamacją do mechanika który Ci to robił |
|
|
|
 |
PABLO998
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2009 Posty: 490 Skąd: Cedynia
|
Wysłany: 04-12-2011, 02:35
|
|
|
Witam! Dziś chciałem usunąć niewielki wyciek z okolic rozrządu. Podejrzewałem, że jest to wyciek spod miski, bo rozrząd zmieniany miałem jakieś 20 tys. temu. Mechanik stwierdził, że ściągnie najpierw osłone rozrządu i sprawdzi jeszcze tam, czy przypadkiem z rozrządu nie cieknie. Odchylił osłonę, a tam... kawałeczki postrzępionego paska, zdemontował więc osłonę i okazało się że jakieś 4-5 mm paska rozrządu od strony silnika jest wytarte (tzn. zostały tylko ząbki). Nie wiele myśląc udałem się do warsztatu, gdzie zmieniany był rozrząd i mówię jaka jest sytuacja. Pierwsze co to czy części kupowane były u nich, a jak nie to nie ma żandej gwarancji. Ja mówię natomiast, że to akurat nie ma znaczenia, skąd są części, bo to pasek nie pękł, lecz jest źle zamontowany i jest to ewidentne uszkodzenie mechaniczne związane z nieprawidłowym montażem. Po krótkiej sprzeczce mechanik przyznał mi częściowo rację i umówiliśmy się na poniedziałek, że zajrzy do rozrządu (oczywiście w mojej obecności). Teraz moje pytanie brzmi w którym miejscu pasek rozrządu może obcierać i co może być tego przyczyną. Ps. najlepiej prosiłbym o pokazanie na jakiejś fotce owe miejsca bo jestem laikiem w kwestii rozrządu. Wielki dzięki ! |
_________________ Carisma DA1A
Outlander CU5W |
|
|
|
 |
|
|