Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Pekł pasek rozrzadu
Autor Wiadomość
sewkor 
Forumowicz

Auto: Galant EA5A 2,5 v 6 i inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 98
Skąd: Radom
Wysłany: 15-02-2010, 18:22   

tomrom - dla pewności sprawdż ciśnienie na poszczególnych cylindrach.
remik - głópota, straszna.
_________________
007 " Diamenty są wieczne "
 
 
KwaS 
Nowy Forumowicz

Auto: EA2W '97
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 5
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-05-2010, 19:06   

Po zmianie rozrządu wydaje mi się że spadła moc, przejechałem prawie 1 tyś i teraz nie wiem czy kupić znowu cały komplet czy mechaniki da rade jeszcze to przestawić. Jak długo można jeździć na takim rozrządzie?
 
 
tomrom 
Forumowicz

Auto: Galant EA2A '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Sty 2010
Posty: 168
Skąd: Lubin
Wysłany: 12-05-2010, 19:10   

Jeżeli odczuwasz spadek mocy to możliwe, że jest źle złożony rozrząd (przesunięcie na zębach). Gdzieś już o tym było na forum. Powinieneś pojechać z reklamacją do mechanika który Ci to robił
 
 
 
PABLO998 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1,6; Outlander I 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2009
Posty: 490
Skąd: Cedynia
Wysłany: 04-12-2011, 02:35   

Witam! Dziś chciałem usunąć niewielki wyciek z okolic rozrządu. Podejrzewałem, że jest to wyciek spod miski, bo rozrząd zmieniany miałem jakieś 20 tys. temu. Mechanik stwierdził, że ściągnie najpierw osłone rozrządu i sprawdzi jeszcze tam, czy przypadkiem z rozrządu nie cieknie. Odchylił osłonę, a tam... kawałeczki postrzępionego paska, zdemontował więc osłonę i okazało się że jakieś 4-5 mm paska rozrządu od strony silnika jest wytarte (tzn. zostały tylko ząbki). Nie wiele myśląc udałem się do warsztatu, gdzie zmieniany był rozrząd i mówię jaka jest sytuacja. Pierwsze co to czy części kupowane były u nich, a jak nie to nie ma żandej gwarancji. Ja mówię natomiast, że to akurat nie ma znaczenia, skąd są części, bo to pasek nie pękł, lecz jest źle zamontowany i jest to ewidentne uszkodzenie mechaniczne związane z nieprawidłowym montażem. Po krótkiej sprzeczce mechanik przyznał mi częściowo rację i umówiliśmy się na poniedziałek, że zajrzy do rozrządu (oczywiście w mojej obecności). Teraz moje pytanie brzmi w którym miejscu pasek rozrządu może obcierać i co może być tego przyczyną. Ps. najlepiej prosiłbym o pokazanie na jakiejś fotce owe miejsca bo jestem laikiem w kwestii rozrządu. Wielki dzięki !
_________________
Carisma DA1A
Outlander CU5W
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.