tuleja cylindra silnik 4d56 |
Autor |
Wiadomość |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-12-2011, 20:02 tuleja cylindra silnik 4d56
|
|
|
Koledzy czy w silniku 4d56 mozna wymieniac tuleje cylindrow? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-12-2011, 20:06 Re: tuleja cylindra silnik 4d56
|
|
|
Anntoni napisał/a: | Koledzy czy w silniku 4d56 mozna wymieniac tuleje cylindrow? |
Można. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-12-2011, 20:18
|
|
|
wiec moze jesli jest potrzeba szlifowania cylindrow, lepiej je wymienic na nowe?
"lepiej" w sensie taniej, o ile jest to tansze.
przy szlifie trzeba poza nim kupic nowe tloki u pierscienie.
domyslam sie ze potrzeba do wymiany tuleji jakiegos kosmicznego sprzetu:) moze nie..
ile moga kosztowac przyzwoite tuleje i ich wymiana?
[ Dodano: 10-12-2011, 20:20 ]
wiec moze jesli jest potrzeba szlifowania cylindrow, lepiej je wymienic na nowe?
"lepiej" w sensie taniej, o ile jest to tansze.
przy szlifie trzeba poza nim kupic nowe tloki u pierscienie.
domyslam sie ze potrzeba do wymiany tuleji jakiegos kosmicznego sprzetu:) moze nie..
ile moga kosztowac przyzwoite tuleje i ich wymiana?
[ Dodano: 10-12-2011, 20:21 ]
wiec moze jesli jest potrzeba szlifowania cylindrow, lepiej je wymienic na nowe?
"lepiej" w sensie taniej, o ile jest to tansze.
przy szlifie trzeba poza nim kupic nowe tloki u pierscienie.
domyslam sie ze potrzeba do wymiany tuleji jakiegos kosmicznego sprzetu:) moze nie..
ile moga kosztowac przyzwoite tuleje i ich wymiana? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-12-2011, 23:12
|
|
|
wprasowujesz nowe tuleje i je szlifujesz do tłoka. jeśli stare masz dobre, to OK. jeśli nie to szlif robisz do nowych.
zawsze najlepiej jest szlifować tuleje do tłoka. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 11-12-2011, 00:39
|
|
|
Ja nie widzę różnicy. Jak szlifujesz to i tak kupujesz tłok do szlifu jaki wyda. Jak prasujesz nowe tuleje nominał to i tak kupujesz tłoki nominał i pasujesz. Różnica taka, że nominały po wymianie możesz jeszcze szlifować a po szlifie nie zawsze wyda kolejny. Między szlifami zakładając 300-400 tys przebiegu to masz 10 lat kolejnych. Czyli po szlifie z nominału na pierwszy masz 10 lat. Potem do 3go jeszcze 20. Jak wyda. Jak nie wyda to od razu 3ci szlif. A jak zaprasujesz nominalne tuleje to masz 30 lat z głowy. Blacha ramy i budy tego i tak nie przeżyje. Ja bym szlifował. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
Anntoni
Forumowicz

Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008 Posty: 117 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-12-2011, 15:13
|
|
|
z tego co piszecie to wnioskuje, ze oplaca sie po prostu szlifowac stare tuleje, do nowych tlokow i zalozyc nowe pierscienie rzecz jasna.
a sa jakies spoko marki robiace pierscienie w dobrej cenie?
na allegro mozna znalezc komplet juz za 280zl (GRANT) tylko ile to jest warte nie wiem.
[ Dodano: 11-12-2011, 15:20 ]
a komplet nowych tlokow (nadwymiar?) ile kosztuje? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 11-12-2011, 17:39
|
|
|
Najpierw po rozebraniu niech Ci dobry fachman dobrze pomierzy, bo może wystarczy pierścienie zmienić, bez szlifu. Co do cen to Zbyszka pytaj, wiem że jak się rozglądałem to komplet części na remont bez głowicy wychodził coś koło 3 tysi ale to na kompletny remont silnika. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
|