Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
tuleja cylindra silnik 4d56
Autor Wiadomość
Anntoni 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 117
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-12-2011, 20:02   tuleja cylindra silnik 4d56

Koledzy czy w silniku 4d56 mozna wymieniac tuleje cylindrow?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-12-2011, 20:06   Re: tuleja cylindra silnik 4d56

Anntoni napisał/a:
Koledzy czy w silniku 4d56 mozna wymieniac tuleje cylindrow?

Można.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Anntoni 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 117
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-12-2011, 20:18   

wiec moze jesli jest potrzeba szlifowania cylindrow, lepiej je wymienic na nowe?
"lepiej" w sensie taniej, o ile jest to tansze.
przy szlifie trzeba poza nim kupic nowe tloki u pierscienie.
domyslam sie ze potrzeba do wymiany tuleji jakiegos kosmicznego sprzetu:) moze nie..
ile moga kosztowac przyzwoite tuleje i ich wymiana?

[ Dodano: 10-12-2011, 20:20 ]
wiec moze jesli jest potrzeba szlifowania cylindrow, lepiej je wymienic na nowe?
"lepiej" w sensie taniej, o ile jest to tansze.
przy szlifie trzeba poza nim kupic nowe tloki u pierscienie.
domyslam sie ze potrzeba do wymiany tuleji jakiegos kosmicznego sprzetu:) moze nie..
ile moga kosztowac przyzwoite tuleje i ich wymiana?

[ Dodano: 10-12-2011, 20:21 ]
wiec moze jesli jest potrzeba szlifowania cylindrow, lepiej je wymienic na nowe?
"lepiej" w sensie taniej, o ile jest to tansze.
przy szlifie trzeba poza nim kupic nowe tloki u pierscienie.
domyslam sie ze potrzeba do wymiany tuleji jakiegos kosmicznego sprzetu:) moze nie..
ile moga kosztowac przyzwoite tuleje i ich wymiana?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-12-2011, 23:12   

wprasowujesz nowe tuleje i je szlifujesz do tłoka. jeśli stare masz dobre, to OK. jeśli nie to szlif robisz do nowych.
zawsze najlepiej jest szlifować tuleje do tłoka.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 11-12-2011, 00:39   

Ja nie widzę różnicy. Jak szlifujesz to i tak kupujesz tłok do szlifu jaki wyda. Jak prasujesz nowe tuleje nominał to i tak kupujesz tłoki nominał i pasujesz. Różnica taka, że nominały po wymianie możesz jeszcze szlifować a po szlifie nie zawsze wyda kolejny. Między szlifami zakładając 300-400 tys przebiegu to masz 10 lat kolejnych. Czyli po szlifie z nominału na pierwszy masz 10 lat. Potem do 3go jeszcze 20. Jak wyda. Jak nie wyda to od razu 3ci szlif. A jak zaprasujesz nominalne tuleje to masz 30 lat z głowy. Blacha ramy i budy tego i tak nie przeżyje. Ja bym szlifował.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Anntoni 
Forumowicz


Auto: Pajero 2,5 TD '89
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 117
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-12-2011, 15:13   

z tego co piszecie to wnioskuje, ze oplaca sie po prostu szlifowac stare tuleje, do nowych tlokow i zalozyc nowe pierscienie rzecz jasna.
a sa jakies spoko marki robiace pierscienie w dobrej cenie?
na allegro mozna znalezc komplet juz za 280zl (GRANT) tylko ile to jest warte nie wiem.

[ Dodano: 11-12-2011, 15:20 ]
a komplet nowych tlokow (nadwymiar?) ile kosztuje?
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 11-12-2011, 17:39   

Najpierw po rozebraniu niech Ci dobry fachman dobrze pomierzy, bo może wystarczy pierścienie zmienić, bez szlifu. Co do cen to Zbyszka pytaj, wiem że jak się rozglądałem to komplet części na remont bez głowicy wychodził coś koło 3 tysi ale to na kompletny remont silnika.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.