Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Throtle Solenoid Valve System
Autor Wiadomość
berlov 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 64
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-04-2011, 16:52   

Milo, kawał dobrej roboty!
Wczoraj z rana przeczyściłem i rozrusząłem u siebie EGR ( zarówno EGR jak i korpus na którym jest przepustnica był zasyfiony do tego stopnia że otwór w przepustnicy nie był praktycznie drożny ). Dodatkowo wyczyściłem wtyczkę w zaworze ( była mocno zaśniedziała ). Teraz znowu poczekam do przyszłego weekendu i jak błąd wyskoczy będę działał dalej.
Takie działania małymi krokami mają taki plus , że jak wreszcie uda się rozwiązać problem , będzie przynajmnije wiadomo co było prawdziwą przyczyną.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-04-2011, 22:13   

Cytat:
Takie działania małymi krokami mają taki plus , że jak wreszcie uda się rozwiązać problem , będzie przynajmnije wiadomo co było prawdziwą przyczyną.
I jakie samozadowolenie...
 
 
berlov 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 64
Skąd: Łódź
Wysłany: 10-04-2011, 23:17   

Samozadowolenie to mam już teraz, bo do tej pory zawsze jak mówiłem, że ide do gatażu naprawiać samochód oznaczało,że to czego teoretycznie nie da sie sparolić, spatolę i będzie trzeba mnie sholować na lince holowniczej do mechanika:)
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 11-12-2011, 10:27   

Odłączyłem wczesniej opisywany układ http://imageshack.us/phot...dsc00658bx.jpg/

Teraz jest podłaczone jak powinno być bez żadnych przeróbek jeżdzę już ponad 3- tygodnie i ani razu nie wyskoczył mi błąd 41
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-12-2011, 12:27   

milo napisał/a:
Teraz jest podłaczone jak powinno być bez żadnych przeróbek jeżdzę już ponad 3- tygodnie i ani razu nie wyskoczył mi błąd 41


Może inna rezystancja w niskich temp?

berlov, a u Ciebie wymiana pomogła?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 11-12-2011, 12:39   

Owczar napisał/a:
Może inna rezystancja w niskich temp?


Nie sądze... zimą się zaczeło i było zimno dobrze że jest już dobrze

[quote="Owczar"]berlov, a u Ciebie wymiana pomogła?[/quotz

Z tego co wiem to pomogła ale już sprzedał auto
 
 
 
berlov 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 64
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-12-2011, 17:00   

U mnie pomogło wszystko naraz wiec trudno sprecyzować co tak naprawde było spaprane. Odstawiłem samochód do mechaniora na wymianę rozrządu i przy okazji poprosiłem go o dokładne wyczyszczenie dolotu ( razem z EGR i przepustnicą ) i wykasowanie błędów kompem. Przed odstawieniem wymeniłem tego solenoida który brałem od Ciebie i od tej pory był spokój.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-12-2011, 17:20   

Porobiłeś wszystko i sprzedałeś? ;>
 
 
berlov 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 td 1997r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 64
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-12-2011, 23:44   

Porobiłem większość i sprzedałem. Tak szczerze to nie miałem do niego serca już, bo ciągle po mechanikach z nim jeździłem, a do tego sam wiesz, ze diesel to nie jest nalepszy silnik do tego wozu wiec i tak był bez perspektyw. Teraz śmigam A3 1.8 turbo i nic mi nie klekocze pod maską a do tego mam czym przycisnąć przynajmniej :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 11-12-2011, 23:50   

berlov, dobry dobra decyzja :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.