Mitsubishi Galant 4g63 91' US |
Autor |
Wiadomość |
Hawking
Nowy Forumowicz Galantobójca
Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-12-2011, 20:46 Mitsubishi Galant 4g63 91' US
|
|
|
Witam bardzo serdecznie wszystkich Mitsumaniaków : )
Jestem Artur , mam lat 16. Jak wiadomo , nie mam prawojazd i samochód nie jest w pełni mój , lecz naprawę i jakimiś modyfikacjami mogę w pełni się zajmować.
Samochód to Mitsubishi Galant Rocznik 1991. Pod maską 4g63 bez doładowania , 2.0 dohc 136km. Samochód posiada Automatyczną skrzynię biegów oraz wspomaganie kierownicy. Samochód został przywieziony jako nowy z za Oceanu jako w pełni Amerykański. Wszystkie obrysówki itp. akcenty zostały zachowane : )
Poniżej kilka zdjęć przedstawiające auto : )
Reszta zdjęć tutaj:http://imageshack.us/g/155/edit64dsc01483000.jpg/
Ogólny stan auto , jest nie najgorszy. Jest kilka ognisk rdzy , lecz postaram się w miedzy czasie im zapobiec.
Pierwsze co teraz muszę zrobić to wyjąć silnik i wymienić uszczelkę silnika ze skrzynią. I tutaj własnie chciałbym sie zwrócić do użytkowników z wrocławia o jakomkolwiek pomoc.
Modyfikację jakie chciałbym wprowadzić:
-Kwas 3'
-Jakieś alusy pożądne w końcu
-sticker bomb na prawym błotniku oraz we wnętrzu ( to jeszcze do przemyślenia )
-dokładka
-Kierownica
-Modyfikacje silnik
PS Proszę o nie tak surową krytykę. Postaram się w pełni tego słowa znaczeniu dostosowac się do regulaminu panujące na forum oraz do samych forumowiczów mimo 16lat : )
Pozdrawiam serdecznie : ) |
_________________ Project.... 4g63 coming soon... |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-12-2011, 21:12
|
|
|
Hawking napisał/a: | 2.0 dohc 136km |
Wyglad mi to na 4G63 SOHC 80 KW
Gratuluje nabytku |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11136 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 25-12-2011, 21:21
|
|
|
deejay napisał/a: | Wyglad mi to na 4G63 SOHC 80 KW |
Bo to jest właśnie to
mimo to,i tak fajnie jedzie
gratki,i więcej fotek poprosimy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hawking
Nowy Forumowicz Galantobójca
Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-12-2011, 21:22
|
|
|
deejay napisał/a: | Hawking napisał/a: | 2.0 dohc 136km |
Wyglad mi to na 4G63 SOHC 80 KW
Gratuluje nabytku |
ups....
Przepraszam bardzo za gapę.
Dzięki Wielkie : )
PS Pogoda narazie nie sprzyja zdjęciom , ale postaram się niedługo coś lepszego pstryknąć.
Mam jeszcze kilka starszych zdjęć wnętrza jak i całej karoserii .Jeśli ktoś by był chętny to mogę wrzucić. |
_________________ Project.... 4g63 coming soon... |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-12-2011, 21:32
|
|
|
jacek11 napisał/a: | Bo to jest właśnie to
mimo to,i tak fajnie jedzie |
Wiem , bo mam takiego jednego w swoim garażu |
|
|
|
 |
Hawking
Nowy Forumowicz Galantobójca
Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-12-2011, 21:43
|
|
|
Jeśli ktoś byłby chętny , mam jeden film przedstawiający malutkiego v-maxa jakim to dysponuje : ) |
_________________ Project.... 4g63 coming soon... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-12-2011, 21:52
|
|
|
Hawking napisał/a: | Pierwsze co teraz muszę zrobić to wyjąć silnik i wymienić uszczelkę silnika ze skrzynią. | Nie ma tam żadnej uszczelki. Cieknie albo z automatu albo z silnika. Tak czy inaczej skrzynię (nie silnik) musisz wyjąć. Hawking napisał/a: | -Kwas 3' | Bez sensu - ryk z wydechu uniemozliwi przejście przeglądu a moc spadnie. Hawking napisał/a: | -Modyfikacje silnik | jakie? Hawking napisał/a: | Mam jeszcze kilka starszych zdjęć wnętrza jak i całej karoserii | dawaj Hawking napisał/a: | mam jeden film przedstawiający malutkiego v-maxa jakim to dysponuje : ) | Przeczytaj Zasady Forum |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Kaucz
Mitsumaniak EA5A should be RWD!

Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Gru 2009 Posty: 1599 Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
|
Wysłany: 25-12-2011, 21:59
|
|
|
Hawking napisał/a: | -sticker bomb na prawym błotniku oraz we wnętrzu ( to jeszcze do przemyślenia ) |
nie psuj Galanta ! Masz wersję rzadką w Polsce, więc trzymaj w serii . Stickerbomb już traci na atrakcyjności i szczerze mówiąc wygląda okropnie. |
_________________ ...hontou ?
"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:13
|
|
|
galant fajny. auta z USA maja klimat. W sprawach technicznych pytaj na tym forum, znajdziesz odpowiedzi, bo jak widac dopiero zaczynasz zabawe i masz prawo gadac głupoty, sprostujemy je.
Jesli cieknie olej to prawdopodobnie uszczelniacz wału ten od strony skrzyni.
Jesli masz ambicje na wstepie przejrzyj manuala, mozna sie sporo nauczyc.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447
[quote="Kaucz"]nie psuj Galanta ! Masz wersję rzadką w Polsce, więc trzymaj w serii [/quot]
jeszcze za młoda sprawa, a 90kM w automacie jest zapewne nudne. Osobiscie myslałbym nad swapem glowicy DOHC i manulana skrzynia boegów...
Co do V-max ,my sie tym nie jaramy, lepszy jest sprint i przyspieszenie, o wiele lepsze frajda i bezpieczniej potem wyhamowac. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hawking
Nowy Forumowicz Galantobójca
Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:25
|
|
|
1.Ale , aby wyciągnąć skrzynię , muszę i tak wyciągnąć silnik.
2.Większy tłumik wyniesie z silnika większą ilość spalin , co za tym idzie moc auta , praktycznie powinna wzrosnąć. Lecz mogę się mylić
3.Myślałem o : Kwas 3' zakończony zgrabnym mugenem, stożek , ecu , IC i na tym zrobić około 200km
4. Zdjęcia wrzucę jutro , poważ dziś internet nie da rady temu podołać
5. Przepraszam , moja nieuwaga : )
PS okej , dzięki za rade. Sticker bomb wypada z planów.
Chodziło mi o przyspieszenie a nie v-max ... ehh..
Okej , z góry bardzo dziękuje wszystkim za wyrozumiałość w moją stronę : )
Pozdrawiam serdecznie , no i wesolutkich : ) |
_________________ Project.... 4g63 coming soon... |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11136 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:31
|
|
|
Hawking napisał/a: | 1.Ale , aby wyciągnąć skrzynię , muszę i tak wyciągnąć silnik. |
niekoniecznie
Hawking napisał/a: | Okej , z góry bardzo dziękuje wszystkim za wyrozumiałość w moją stronę : )
|
|
_________________
 |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:33
|
|
|
Hawking napisał/a: | 1.Ale , aby wyciągnąć skrzynię , muszę i tak wyciągnąć silnik. | Nie. Hawking napisał/a: | 2.Większy tłumik wyniesie z silnika większą ilość spalin , co za tym idzie moc auta , praktycznie powinna wzrosnąć. Lecz mogę się mylić | 2 cale z katalizatorem o dużym przepływie i przelotowym poprzecznym końcowym tłumikiem da fajny pomruk i lekki wzrost Hawking napisał/a: | 3.Myślałem o : Kwas 3' zakończony zgrabnym mugenem, stożek , ecu , IC i na tym zrobić około 200km | 200 kilometrów może, 200KM nigdy chyba, że wsadzisz turbo, ale tego nie przeżyje skrzynia. Droga dla Ciebie to konwersja na 4663 DOHC 16V i manual. 144KM da Ci wrażenie fruwania, ale zapamiętaj, że moc jest niczym jeżeli jej nie kontrolujesz - hamulce i zawias muszą iść razem z silnikiem |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Hawking
Nowy Forumowicz Galantobójca
Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:39
|
|
|
W takim razie , w jaka najlepiej iść stronę , ceny do wzrostu mocy ?
Dziękuję Hubeeercie i Jackowi 11 za rozwianie moich poglądów co do silnika-skrzyni. |
_________________ Project.... 4g63 coming soon... |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:51
|
|
|
Hawking napisał/a: | 2.Większy tłumik wyniesie z silnika większą ilość spalin , co za tym idzie moc auta , praktycznie powinna wzrosnąć. Lecz mogę się mylić
3.Myślałem o : Kwas 3' zakończony zgrabnym mugenem, stożek , ecu , IC i na tym zrobić około 200km |
Sprawa wyglada tak, w silnikach turbo mozna załadowac 3'' bo jak turbo dmuchnie to nie ma wacława we wsi . Natomiast w NA (naturaly aspired=silnik bez turba) w pewnej chwili zjawiska falowe w ukł. wydechowym powoduja zassanie wiekszej ilosci powietrza do komory. Jesli je zaburzysz (nieodpowiednia srednica ito wydechu) moc zamiast wzrosnac spadnie... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Hawking
Nowy Forumowicz Galantobójca
Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25-12-2011, 22:54
|
|
|
Czyli w takim razie , tak jak wcześniej wspomniali 2' spokojnie starczą.
Ale czy od tego można zacząć modyfikacje silnika ? |
_________________ Project.... 4g63 coming soon... |
|
|
|
 |
|