Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi Galant 4g63 91' US
Autor Wiadomość
Hawking 
Nowy Forumowicz
Galantobójca

Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-12-2011, 20:46   Mitsubishi Galant 4g63 91' US

Witam bardzo serdecznie wszystkich Mitsumaniaków : )
Jestem Artur , mam lat 16. Jak wiadomo , nie mam prawojazd i samochód nie jest w pełni mój , lecz naprawę i jakimiś modyfikacjami mogę w pełni się zajmować.
Samochód to Mitsubishi Galant Rocznik 1991. Pod maską 4g63 bez doładowania , 2.0 dohc 136km. Samochód posiada Automatyczną skrzynię biegów oraz wspomaganie kierownicy. Samochód został przywieziony jako nowy z za Oceanu jako w pełni Amerykański. Wszystkie obrysówki itp. akcenty zostały zachowane : )
Poniżej kilka zdjęć przedstawiające auto : )





Reszta zdjęć tutaj:http://imageshack.us/g/155/edit64dsc01483000.jpg/

Ogólny stan auto , jest nie najgorszy. Jest kilka ognisk rdzy , lecz postaram się w miedzy czasie im zapobiec.
Pierwsze co teraz muszę zrobić to wyjąć silnik i wymienić uszczelkę silnika ze skrzynią. I tutaj własnie chciałbym sie zwrócić do użytkowników z wrocławia o jakomkolwiek pomoc.
Modyfikację jakie chciałbym wprowadzić:
-Kwas 3'
-Jakieś alusy pożądne w końcu
-sticker bomb na prawym błotniku oraz we wnętrzu ( to jeszcze do przemyślenia )
-dokładka
-Kierownica
-Modyfikacje silnik

PS Proszę o nie tak surową krytykę. Postaram się w pełni tego słowa znaczeniu dostosowac się do regulaminu panujące na forum oraz do samych forumowiczów mimo 16lat : )
Pozdrawiam serdecznie : )
_________________
Project.... 4g63 coming soon...
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-12-2011, 21:12   

Hawking napisał/a:
2.0 dohc 136km


Wyglad mi to na 4G63 SOHC 80 KW

Gratuluje nabytku :)
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11136
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-12-2011, 21:21   

deejay napisał/a:
Wyglad mi to na 4G63 SOHC 80 KW

Bo to jest właśnie to :wink:
mimo to,i tak fajnie jedzie :)
gratki,i więcej fotek poprosimy 8)
_________________

 
 
 
Hawking 
Nowy Forumowicz
Galantobójca

Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-12-2011, 21:22   

deejay napisał/a:
Hawking napisał/a:
2.0 dohc 136km


Wyglad mi to na 4G63 SOHC 80 KW

Gratuluje nabytku :)


ups....
Przepraszam bardzo za gapę.
Dzięki Wielkie : )

PS Pogoda narazie nie sprzyja zdjęciom , ale postaram się niedługo coś lepszego pstryknąć.
Mam jeszcze kilka starszych zdjęć wnętrza jak i całej karoserii .Jeśli ktoś by był chętny to mogę wrzucić.
_________________
Project.... 4g63 coming soon...
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-12-2011, 21:32   

jacek11 napisał/a:
Bo to jest właśnie to
mimo to,i tak fajnie jedzie


Wiem , bo mam takiego jednego w swoim garażu :)
 
 
Hawking 
Nowy Forumowicz
Galantobójca

Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-12-2011, 21:43   

Jeśli ktoś byłby chętny , mam jeden film przedstawiający malutkiego v-maxa jakim to dysponuje : )
_________________
Project.... 4g63 coming soon...
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-12-2011, 21:52   

Hawking napisał/a:
Pierwsze co teraz muszę zrobić to wyjąć silnik i wymienić uszczelkę silnika ze skrzynią.
Nie ma tam żadnej uszczelki. Cieknie albo z automatu albo z silnika. Tak czy inaczej skrzynię (nie silnik) musisz wyjąć.
Hawking napisał/a:
-Kwas 3'
Bez sensu - ryk z wydechu uniemozliwi przejście przeglądu a moc spadnie.
Hawking napisał/a:
-Modyfikacje silnik
jakie?
Hawking napisał/a:
Mam jeszcze kilka starszych zdjęć wnętrza jak i całej karoserii
dawaj ;)
Hawking napisał/a:
mam jeden film przedstawiający malutkiego v-maxa jakim to dysponuje : )
Przeczytaj Zasady Forum
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Kaucz 
Mitsumaniak
EA5A should be RWD!


Auto: było EA5A, jest CM2 i E32A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Gru 2009
Posty: 1599
Skąd: Ciałem Poznań. Sercem Kołobrzeg.
Wysłany: 25-12-2011, 21:59   

Hawking napisał/a:
-sticker bomb na prawym błotniku oraz we wnętrzu ( to jeszcze do przemyślenia )

nie psuj Galanta ! Masz wersję rzadką w Polsce, więc trzymaj w serii :) . Stickerbomb już traci na atrakcyjności i szczerze mówiąc wygląda okropnie.
_________________
...hontou ?

"Czy Ty naprawdę myślisz, że Galant ma "normalne" hamulce i nie ma żadnych wad? Przecież ten samochód jest co najmniej dziwny." by Hugo.
 
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-12-2011, 22:13   

galant fajny. auta z USA maja klimat. W sprawach technicznych pytaj na tym forum, znajdziesz odpowiedzi, bo jak widac dopiero zaczynasz zabawe i masz prawo gadac głupoty, sprostujemy je. :wink:
Jesli cieknie olej to prawdopodobnie uszczelniacz wału ten od strony skrzyni.
Jesli masz ambicje na wstepie przejrzyj manuala, mozna sie sporo nauczyc.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447
[quote="Kaucz"]nie psuj Galanta ! Masz wersję rzadką w Polsce, więc trzymaj w serii :) [/quot]
jeszcze za młoda sprawa, a 90kM w automacie jest zapewne nudne. Osobiscie myslałbym nad swapem glowicy DOHC i manulana skrzynia boegów... :P

Co do V-max ,my sie tym nie jaramy, lepszy jest sprint i przyspieszenie, o wiele lepsze frajda i bezpieczniej potem wyhamowac. :P
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hawking 
Nowy Forumowicz
Galantobójca

Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-12-2011, 22:25   

1.Ale , aby wyciągnąć skrzynię , muszę i tak wyciągnąć silnik.
2.Większy tłumik wyniesie z silnika większą ilość spalin , co za tym idzie moc auta , praktycznie powinna wzrosnąć. Lecz mogę się mylić
3.Myślałem o : Kwas 3' zakończony zgrabnym mugenem, stożek , ecu , IC i na tym zrobić około 200km
4. Zdjęcia wrzucę jutro , poważ dziś internet nie da rady temu podołać
5. Przepraszam , moja nieuwaga : )

PS okej , dzięki za rade. Sticker bomb wypada z planów.
Chodziło mi o przyspieszenie a nie v-max ... ehh..
Okej , z góry bardzo dziękuje wszystkim za wyrozumiałość w moją stronę : )

Pozdrawiam serdecznie , no i wesolutkich : )
_________________
Project.... 4g63 coming soon...
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11136
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-12-2011, 22:31   

Hawking napisał/a:
1.Ale , aby wyciągnąć skrzynię , muszę i tak wyciągnąć silnik.

niekoniecznie :wink:
Hawking napisał/a:
Okej , z góry bardzo dziękuje wszystkim za wyrozumiałość w moją stronę : )

:)
_________________

 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-12-2011, 22:33   

Hawking napisał/a:
1.Ale , aby wyciągnąć skrzynię , muszę i tak wyciągnąć silnik.
Nie.
Hawking napisał/a:
2.Większy tłumik wyniesie z silnika większą ilość spalin , co za tym idzie moc auta , praktycznie powinna wzrosnąć. Lecz mogę się mylić
2 cale z katalizatorem o dużym przepływie i przelotowym poprzecznym końcowym tłumikiem da fajny pomruk i lekki wzrost
Hawking napisał/a:
3.Myślałem o : Kwas 3' zakończony zgrabnym mugenem, stożek , ecu , IC i na tym zrobić około 200km
200 kilometrów może, 200KM nigdy chyba, że wsadzisz turbo, ale tego nie przeżyje skrzynia. Droga dla Ciebie to konwersja na 4663 DOHC 16V i manual. 144KM da Ci wrażenie fruwania, ale zapamiętaj, że moc jest niczym jeżeli jej nie kontrolujesz - hamulce i zawias muszą iść razem z silnikiem
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Hawking 
Nowy Forumowicz
Galantobójca

Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-12-2011, 22:39   

W takim razie , w jaka najlepiej iść stronę , ceny do wzrostu mocy ?
Dziękuję Hubeeercie i Jackowi 11 za rozwianie moich poglądów co do silnika-skrzyni.
_________________
Project.... 4g63 coming soon...
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 25-12-2011, 22:51   

Hawking napisał/a:
2.Większy tłumik wyniesie z silnika większą ilość spalin , co za tym idzie moc auta , praktycznie powinna wzrosnąć. Lecz mogę się mylić
3.Myślałem o : Kwas 3' zakończony zgrabnym mugenem, stożek , ecu , IC i na tym zrobić około 200km

Sprawa wyglada tak, w silnikach turbo mozna załadowac 3'' bo jak turbo dmuchnie to nie ma wacława we wsi :wink: . Natomiast w NA (naturaly aspired=silnik bez turba) w pewnej chwili zjawiska falowe w ukł. wydechowym powoduja zassanie wiekszej ilosci powietrza do komory. Jesli je zaburzysz (nieodpowiednia srednica ito wydechu) moc zamiast wzrosnac spadnie...
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Hawking 
Nowy Forumowicz
Galantobójca

Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011
Posty: 8
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-12-2011, 22:54   

Czyli w takim razie , tak jak wcześniej wspomniali 2' spokojnie starczą.
Ale czy od tego można zacząć modyfikacje silnika ?
_________________
Project.... 4g63 coming soon...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.