Mitsubishi Galant 4g63 91' US |
Autor |
Wiadomość |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 25-12-2011, 23:48
|
|
|
powiedz nam jakim funduszem dysponujesz, powiemy Ci co zrobic. No i czy rzeczywiscie tego naprawde chcesz... Przewaznie łatwiej kupic szybsze auto po prostu |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 26-12-2011, 00:01
|
|
|
Hawking napisał/a: | amochód został przywieziony jako nowy z za Oceanu jako w pełni Amerykański |
Auto u Was od nowości?
Ogólnie to gratuluję, fajna sztuka, wersja USA wg mnie ma najfajniejsze zderzaki, i te obrysówki, bardzo mi się ten detal podoba, kiedyś sobie zamontuję
Swoją drogą, Hawking, masz bardzo fajne towarzystwo jeśli chodzi o Wrocławskie Galanty E3, jeszcze chwila i będziecie sobie spoty urządzać Jadę do Wrocławia |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Hawking
Nowy Forumowicz Galantobójca
Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-12-2011, 09:04
|
|
|
Tak , od nowości u nas.
Budżet mam dosyć niski , stożek, tłumik końcowy i na chippa by starczyło : )
Ale na początku , wypadało by naprawić auto : ) |
_________________ Project.... 4g63 coming soon... |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 26-12-2011, 09:11
|
|
|
Hawking, Żeby Cię uświadomić w kosztach - Kolega Tiamat z podobnego silnika, ale o dwóch wałkach rozrządu czyli o mocy 150 KM zrobił prawie 200 bez turbo, ale wsadził w to około 10 tys zł... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 26-12-2011, 12:09
|
|
|
skoro tak to dbaj o niego i nic nie kombinuj. A kase z tego stozka czy tłumika przeznacz na lepszy olej czy co tam. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Zielu
Forumowicz

Auto: Lancer'C60project&Eclipse
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 747 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-12-2011, 15:02
|
|
|
Auto wygląda na bardzo zadbane jak na swój wiek, gratulacje. Zarzuć jakieś normalne foty, nie z fotoszopu
Najważniejsze jest dobre, bezpieczne hamowanie i prowadzenie, dopiero potem możesz iść w mody zwiększające moc; typu wydech 2-2,5, fajnym pomysłem byłby swap głowicy na dohc 16v albo skrzynia manual... Auto będzie fruwać
Radziłbym odpuścić mody typu stickerbomb, moda na to już mija, a poza tym dobrze to wygląda co najwyżej na jakimś golfie..
Życzę powodzenia przy pracach, pytaj i opisuj wszystko na forum |
|
|
|
 |
Hawking
Nowy Forumowicz Galantobójca
Auto: Mitsubishi Galant 91 US
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2011 Posty: 8 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
k@rol
Mitsumaniak 02605/KMM

Auto: Mazda 3 2.0Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 839 Skąd: Bedzin
|
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-12-2011, 00:07
|
|
|
Stickerbomb ma jednym błotniku? Nie dosyć, że to paskudztwo to jeszcze niesymetrycznie? Daj sobie luz. Wersje aut japońskich na rynek USA zawsze były najlepsze (poza Galantem EA, który na Europę był piękny). |
|
|
|
 |
|