Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6W 2.0D] kontrolka od ręcznego po naciśnięcu pedału hamul
Autor Wiadomość
Tomek 
Mitsumaniak
forumowy ekspert


Auto: Q50s Red Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 11092
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 30-12-2011, 10:37   

brzozowski886 napisał/a:
Ale ja wkładałem od kolegi do mnie i dalej to samo no to przełożyłem spowrotem ten czujnik do jego auto i teraz to samo jest u niego i u mnie.


a nie uszkodziłeś mu tego czujnika wyjmując??
o jakim czujniku mówimy?
_________________
02132/KMM
Obecnie w mojej stajence:
Infiniti Q50S Red Sport (09.2023 - ?)
Fiat Ducato L4H3 2.3 '15 - (09.2020 - ? )
FZ1 Yamaha Fazer '07 - (08.2021 - ? )


Były:
EA5A - Czarne Avance '01 - (02.2010 - 11.2013)
CJ4A - (08.2010 - 04.2011)
EA5W - Granatowy Elegance '02 - (11.2013 - 08.2014)
CA4A - Błękitne Malibu '95 - (01.2013 - ? )
DA5A - Czarny Avance - podejście drugie '04 - (05.2015 - 10.2018)
ER-5 - Niebieskie Kawasaki '99 - (06.2014 - 02.2021)
URL=https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=109619]E70 BMW X5 40d '12 - (08.2019 - 11.2021)




 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-12-2011, 10:39   

Nie no kolego tu nie ma opcji by uszkodzić ten czuujnik, on jest na samum wierzchu, więc raczej ta opcja odpada.
A mówimy o czujniku który jest wkręcony w serwo, ten podciśnieniowy.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 30-12-2011, 10:39   

tomek84 napisał/a:
w pracy jestem i nie mam czasu czytac 4 stron

Jeszcze wczoraj to było lekko ponad stronę :mrgreen:
brzozowski886, sam wyciągnij wnioski.
Problem jest z czujnikiem, jego osadzeniem.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-12-2011, 10:44   

Ale kolego w drugim aucie teraz jest to samo!!
A tutaj nie ma opcji uszkodzenia czujnika.
Dodam jeszcze że w tym czujniku w środku jest jakiaś śrubka z gwintem którą można wkręcić i wykręcić, tak jakby była jakaś regulacja czegoś. Ona nie ma prawa się wykręcić całkowicię bo jest zapieczętowana.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-12-2011, 11:29   

Pisałem już wcześniej, zdejmij przewód z tego czujnika i spróbuj bez niego. Jeśli to wina czujnika to po odpięciu od niego przewodu "elektrycznego" kontrolka nie powinna się zapalać.
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-12-2011, 11:33   

No i się kontrolka nie zapala.
pokręce jeszcze tą śrubką w tym czujniku i zabaczę.

[ Dodano: 30-12-2011, 13:49 ]
Teraz byłem się przejechac zobaczyć co się dzieje, Jak wcisnę pare razy mocniej hamulec w trakcie jazdy to po 3-4 razie hamulec robi się bardzo twardy i jest praktycznie na samej górze i nie możne nazwać tego hamowaniem, no i oczywiście standardowo zapala się kontrolka od ręcznego.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-12-2011, 14:47   

brzozowski886 napisał/a:
Kolego milo zrobiłem tak jak mi wczoraj kazałeś z tym przygazowaniem i pedałowaniem
I co się okazało że się kontrolka przy 2 tyś obrotach nie zapala.

Wychodzi na to że słabe podcisnienie jest na wolnych obrotach i pompa nie wyrabia sprawdz przewody od pompy wacum czy gdzieś nie są pekniete

Dziś sprawdziłem u siebie na wolnych obrotach jak powciskam pedał to kontrolka się zapala i zaraz gaśnie ale podczas jazdy nigdy się nie zapaliła

[ Dodano: 30-12-2011, 14:54 ]
Cytat:
Teraz byłem się przejechac zobaczyć co się dzieje, Jak wcisnę pare razy mocniej hamulec w trakcie jazdy to po 3-4 razie hamulec robi się bardzo twardy i jest praktycznie na samej górze i nie możne nazwać tego hamowaniem, no i oczywiście standardowo zapala się kontrolka od ręcznego.
_________________


Gaśnie potem ?
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-12-2011, 15:02   

Gaśnie, normalnie tylko że pedał jest twardy i nie ma zbytnio hamulca.
No ale wcześniej by wyrabiała??
Wszystko było dobrze i nic nie było grzebane.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-12-2011, 15:05   

Jak miałem poprzedniego galanta pedał też był twardy i słabe hamowanie pomogło wymiana pompy wacum była przy alternatorze

Sprawdz wszystkie przewody od pompy
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-12-2011, 15:07   

Ok to mówisz, że niekoniecznie musi być uszkodzony ten od serwa??
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-12-2011, 15:15   

brzozowski886 napisał/a:
Ok to mówisz, że niekoniecznie musi być uszkodzony ten od serwa??


Idzie od pompy na elektrozawory i dalej na egr na przepustnicę sprawdz wszystkie tylko nie pomyl bo beda komedie sie działy
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-12-2011, 22:33   

Kolego milo zrobiłem tak, wykręciłem czujnik z serwa podpiołem do niego ten przewód plusowy i masę osobno z akumulatora, zatkałem otwór po tym oto czujniku w serwo i zrobiłem ustami podciśnienie w tym czujniki, wtedy brat odpalił auto i kontrolka nie zapaliła się ani razu podczas wciskania hamulca.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 31-12-2011, 08:52   

Wszzystkie przewody i trójniki sprawdzone ? wychodzi na to że pompa słabe daje podciśnienie ,lub czujnik przy wiekszym podciśnieniu rozłącza się i nie pali sie kontrolka
 
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 31-12-2011, 10:43   

Kolego wszystkie przewody i trójniki wykluczam po tym, że od vacum ida dwa przewody na podciśnienie jeden na servo a drugi taki cieńki do sterowania całą resztą, odpiąłem ten cienki od sterowania całą rasztą praca silnika wtedy niezbyt uległa zmianie, przytkałem go polcem vacum powietrze ciągło a i tak się zapalała kontrolka.
A wiesz może jak (czym) zrobić większe podciśnienie na serwo tak żeby zaworek się zamknął i trzymał swoje ciśnienie by nie zapalała się kontrokka?? Wtedy nawet serwo by miało lżej.

[ Dodano: 31-12-2011, 10:49 ]
A jeszcze dzieje się takie coś. Odpalam auto kontrolka gaśnie, zgasze auto kontrolka się nie świeci na zapłonie a wcisnę pedał 2, 3 razy (na zgaszonym silniku) i podciśnienie znika z serwa i zapala się kontrolka. Wtedy wykręciłem czujnik i nie było żadnego pssss, czyli coś jest nie tak.
A powiedz mi jeszcze czy powinna być jakać uszczelka między serwem a pompką hamulcową??
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 31-12-2011, 16:38   

brzozowski886 napisał/a:
Kolego wszystkie przewody i trójniki wykluczam po tym, że od vacum ida dwa przewody na podciśnienie jeden na servo a drugi taki cieńki do sterowania całą resztą,

Jest jeszcze 3 wyjście na pompie z zaślepką szczelna ?
brzozowski886 napisał/a:
Wtedy wykręciłem czujnik i nie było żadnego pssss, czyli coś jest nie tak

Jak wykręcasz i wkręcasz czujnik sam gwint szczelności nie da i tu może być nieszczelność
brzozowski886 napisał/a:
zgasze auto kontrolka się nie świeci na zapłonie a wcisnę pedał 2, 3 razy (na zgaszonym silniku) i podciśnienie znika z serwa i zapala się kontrolka.

To samo też mam to normalne
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.