| Carisma zgasła | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | kozioł   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8 96r.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 03 Sie 2009
 Posty: 7
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-12-2011, 19:06   Carisma zgasła |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Cari GLS  1,8 benzyna. 
 Z zeznań żony : jechała 110 km/h chciała dodać gazu ale nagle auto przestało reagować na pedał gazu i po chwili zgasło. Jak przybyłem na miejsce i chciałem odpalić to wygląda jakby silnik wogóle się nie kręcił , rozrusznik kręci bez obciążenia  ,pasek od pompy się obraca. Czy to pasek rozrzadu ? , pytałem żony czy było słychać jakieś stuki podczas tej awarii  to powiedział że nic . Kurcze boję się że silnik do wymiany a taki był extra. Czy jest szansa że jest to silnik bezkolizyjny? . Kurcze 4-lata temu wymieniałem wszystko , paski napinacze   ,firmy Koyo  , jeszcze miałem 5 tys do zrobienia według producenta.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sniegu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma 1.6 90 KM
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 02 Sie 2008
 Posty: 755
 Skąd: Wieluń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-12-2011, 21:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | a dużo stoisz w korkach??? wtedy silnik też pracuje prawda???
 i wtedy już mogłeś nie mieć tych 5 tysięcy prawda?
 |  
				| _________________ Definicja trzeźwości Śniega:
 Człowiek jest trzeźwy tak długo jak długo potrafi leżeć na podłodze niczego się nie przytrzymując
   Stadko
 1. Tikacz 4 incydenty BYŁ
 2.Cari 1 incydent JEST
 3. Gal 2.0 v6 PRZYBYŁ
 nowe kapcie:)
 205/45/17"
 Żadnej gleby
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-12-2011, 21:46 |   
 |  
               | 
 |  
               | zerwany rozrząd, zdemontować osłone i sprawdzić 	  | kozioł napisał/a: |  	  | rozrusznik kręci bez obciążenia | 
 |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sniegu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma 1.6 90 KM
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 02 Sie 2008
 Posty: 755
 Skąd: Wieluń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28-12-2011, 23:13 |   
 |  
               | 
 |  
               | Raczej go ta informacja nie ucieszy... zbyt długo czekał
 moim zdaniem
 |  
				| _________________ Definicja trzeźwości Śniega:
 Człowiek jest trzeźwy tak długo jak długo potrafi leżeć na podłodze niczego się nie przytrzymując
   Stadko
 1. Tikacz 4 incydenty BYŁ
 2.Cari 1 incydent JEST
 3. Gal 2.0 v6 PRZYBYŁ
 nowe kapcie:)
 205/45/17"
 Żadnej gleby
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kozioł   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Carisma 1.8 96r.
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 03 Sie 2009
 Posty: 7
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-01-2012, 18:57 |   
 |  
               | 
 |  
               | No i pasek szczelił , silnik do wymiany ku..wa  na każdym zaworze zero ciśnienia ,  co to ma być z tymi paskami ?, to co ile wymieniać 5 ;10 ;30 tyś , to jakaś paranoja , skąd mam wiedzieć kiedy zmienić pasek , jedni piszą że po 60 inni że nawet po 100 , to jest jakaś loteria. Kupiełm silnik , w tym tygodniu maja wymienić, ciekawie czy ten kupiony dobry jest.  F.. CK |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Saqu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Nissan s13, BMW e39
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 71 razy
 Dołączył: 28 Mar 2009
 Posty: 2233
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-01-2012, 19:32 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | kozioł napisał/a: |  	  | jeszcze miałem 5 tys do zrobienia według producenta. | 
 
 przez te 4 lata na pewno silnik nakręcił się trochę nie naliczając przebiegu na wolnych obrotach... i nie ma co się czaić co do 1 zakichanego kilometra z wymianą lepiej to zrobić kilka tys km wcześniej.
 a w nowym silniku pewnie też masz rozrząd do wymiany
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | sniegu   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Carisma 1.6 90 KM
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 10 razy
 Dołączył: 02 Sie 2008
 Posty: 755
 Skąd: Wieluń
 
 | 
            
               |  Wysłany: 02-01-2012, 19:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja miałem padniętą pompę wody a rozrząd miałem wymieniany 23 tysiące wcześniej ale pompy Mi nie wymienili miałem do wyboru zakładać to samo albo robić wszystko na nowych częsciach wybrałem to drugie bo na silniku się nie oszczędza a i to nie jest łancuch ze słychać jakby klekotał prawda jest taka na zamiennikach 60 tysięcy na oryginałach z serwisu mitsubishi do 100
 dużo jeździsz bierz oryginały jeżdzisz mało jak Ja że rocznie góra raz wymieniam olej czyli 10000 km bierz zamienniki i tak jak mówiłem stoisz w korku wymieniaj o 10000 km wcześniej niż przewiduję producent
 |  
				| _________________ Definicja trzeźwości Śniega:
 Człowiek jest trzeźwy tak długo jak długo potrafi leżeć na podłodze niczego się nie przytrzymując
   Stadko
 1. Tikacz 4 incydenty BYŁ
 2.Cari 1 incydent JEST
 3. Gal 2.0 v6 PRZYBYŁ
 nowe kapcie:)
 205/45/17"
 Żadnej gleby
   
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |